Nowe obrazki z Diablo III - zaprezentowano interfejs

W sieci pojawiły się nowe obrazki prezentujące jeden z najbardziej oczekiwanych tytułów - Diablo III. Blizzard zaprezentował na nich przede wszystkim nowy wygląd interfejsu użytkownika. Dzięki temu zobaczymy, jak będzie wyglądał nowy ekran ekwipunku oraz drzewko rozwoju postaci.

Maciej Śliwiński

W sieci pojawiły się nowe obrazki prezentujące jeden z najbardziej oczekiwanych tytułów - Diablo III. Blizzard zaprezentował na nich przede wszystkim nowy wygląd interfejsu użytkownika. Dzięki temu zobaczymy, jak będzie wyglądał nowy ekran ekwipunku oraz drzewko rozwoju postaci.

Obrazki zostały opublikowane na stronie BizzCast.com, na której pracownicy Blizzarda regularnie odpowiadają na pytania fanów związane z nadchodzącymi tytułami: Starcraft II oraz Diablo III, a także na te dotyczące już wydanych gier, jak na przykład World of Warcraft. Poza najnowszymi screenami, na stronie znajdziecie też interesujący wywiad z dwójką grafików, która przygotowuje Diablo III.

Jeśli chodzi o same obrazki, możemy powiedzieć jedno: interfejs w Diablo III to dopieszczone, podrasowane i nieco uaktualnione menu użytkownika znane z poprzedniej części. Jednym słowem – stare dobre Diablo. Pierwszy z nowych obrazków prezentuje wygląd ekranu ekwipunku. Wydaje się, że najważniejszą zmianą, jaka w nim zaszła, jest podział naszego ekwipunku na trzy rodzaje. Pierwszy z nich to sprzęt mieszczący się w plecaku naszego bohatera – jak można się domyśleć, do niego będą trafiać bronie, zbroje oraz wszelkiego rodzaju większe przedmioty. Drugim nowym elementem będzie sakiewka, która posłuży do kolekcjonowania takich elementów, jak: runy, zwoje czy mikstury many i życia. Ostatnią zakładką w menu inwentarza jest skrzynia, w której prawdopodobnie będziemy przechowywać przedmioty, których w aktualnej misji nie potrzebujemy.

Dwa obrazki prezentujące prawostronne menu inwentarza pokazują również wygląd okienek, w których będą wyświetlane specyficzne dane określonego przedmiotu. Tutaj także zaszły praktycznie same kosmetyczne zmiany, a samo okienko dalej jest przejrzyste i schludne. Znajdziemy w nim nazwę oraz wizerunek przedmiotu, jego właściwości oraz cenę.

Ostatni z udostępnionych obrazków prezentuje prawostronne menu, czyli ekran rozwoju umiejętności postaci. Opiera się on dalej na znanym z poprzedniej części drzewku, w którym kolejne wybory umiejętności odblokowują poprzednie. Warto zwrócić uwagę na zakładki na górze tego okna, gdzie możemy zmieniać podklasy naszej postaci. Zaprezentowane screeny pochodzą z rozgrywki Barbarzyńcą i widać na nich możliwość zmiany drzewek rozwoju na trzy subklasy: Berserka, Battlemastera oraz Juggernauta. Na dole okna widnieje zaś ilość punktów zainwestowanych w rozwój danej podklasy. Można więc się domyślać, że gracz będzie mógł dowolnie inwestować punkty doświadczenia w rozwijanie umiejętności przeznaczonych dla różnych podklas postaci.

Wielkich zmian nie przeszedł również dolny pasek interfejsu, wyświetlający nasz aktualny stan zdrowia, wybrane ataki, umiejętności oraz czary. Warto jednak zwrócić uwagę na to, że w przypadku Barbarzyńcy zabrakło kuli odpowiedzialnej za stan many. Blizzard jakiś czas temu zapowiedział, że ta klasa postaci nie będzie korzystała z energii magicznej. Czary u Barbarzyńcy zastąpiono systemem furii, podobnym do tego znanego z klasy Wojownika w World of Warcraft.

Nowe obrazki z Diablo III - zaprezentowano interfejs - ilustracja #1
Nowe obrazki z Diablo III - zaprezentowano interfejs - ilustracja #2
Nowe obrazki z Diablo III - zaprezentowano interfejs - ilustracja #3
Diablo III

Diablo III

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 15 maja 2012

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

7.8

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2009-04-02
17:28

r_ADM Legend

r_ADM

Liczyłem, że da się go zamknąć w "pełnym" pancerzu. Ma założone pełne buty - palce wystają, ma założone pełne rękawice - palce wystają. Ma założone jakieś "spodnie" - ciało wystaje.

A ty to slyszal o archetypie wojownika berserkera? Barb to nie paladyn, zeby byc zakutym, od stop do glow, w zelazo.

Komentarz: r_ADM
2009-04-02
22:19

zanonimizowany519941 Chorąży

Matysiak G co do tego ze ludzie wola squele heh mozxei nfs 12 lepiej sie sprzeda niz mirrors egde albo far cry 4250852 sprzeda sie lepiej niz supernowaprodukcjacalkicienowegosudiaktorejestsuperiwogleXD ale to nie dotyczy blizza otoz jesli przynajmniej o mnie chodzi gry z blizza maja poprostu klimat i mnie osobiscie wciagaja jak jasna cholera:D osobiscie najbardziej lubie wowa a na drugim miejscu jest starcraft do diablo na poczatku mialem pewien dystans ale zaczalem czytac jedna z ksiazek diablo i postanowilem zagrac co zwiekszylo wtedy dystans to wszystkich innych gier na wiele miesiecy :D nie bylo jeszcze wtedy wowa ktory teraz u mnie zabral czas wszystkim innym grom w ktore mialem zamiar pograc

Komentarz: zanonimizowany519941
2009-04-04
21:31

fresherty Senator

fresherty

Do tych, którzy narzekają na realizm przedmiotów - widzieliście kiedyś prawdziwą zbroję np. średniowieczną? Albo raczej 'ubiór rycerski', bo składa się toto z kilku warstw... Generalnie ni cholery żaden rpg nie przypomina mi tego, nawet papierowe rpgi jak Warhammer czy DND są dalekie od prawdy, a są o wiele bardziej realistyczne niż dowolna gra elektroniczna...

Komentarz: fresherty
2009-04-04
21:35

bone_man Legend

bone_man

r_ADM --> słyszał, ale oczywiście to, że słyszał jest jednocześnie nakazem, że musi mi się to podobać? Głównie chodzi mi o to, że jakoś w inwentarzu wszystko jest pełne, a na postaci nagle nie.

Komentarz: bone_man
2009-04-05
18:00

Salet007 Legionista

Wy sobie narzekajcie. A ja sobie niecierpliwie poczekam na premierę.

Komentarz: Salet007

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl