Konsolowy Champions Online wstrzymany

Plany studia Cryptic odnośnie przeniesienia Champions Online na konsolę Xbox 360 uległy weryfikacji, o czym poinformowano na oficjalnym forum gry. Producent zarzucił pomysł na rzecz pecetowej wersji produkcji, której pełen potencjał ma zamiar pokazać w przyszłości. Posiadacze konsol pożegnali się więc z możliwością tworzenia zwariowanych „czempionów”.

Szymon Liebert

Plany studia Cryptic odnośnie przeniesienia Champions Online na konsolę Xbox 360 uległy weryfikacji, o czym poinformowano na oficjalnym forum gry. Producent zarzucił pomysł na rzecz pecetowej wersji produkcji, której pełen potencjał ma zamiar pokazać w przyszłości. Posiadacze konsol pożegnali się więc z możliwością tworzenia zwariowanych „czempionów”.

Champions Online wystartował w drugiej połowie ubiegłego roku na pecetach i zdobył umiarkowane oceny w recenzjach. Autorzy pierwotnie planowali wydać grę także na Xboksie 360, nawet mimo ewentualnych opóźnień. Podobno w studiu chęci do stworzenia wersji na konsolę były, ale plany ostudziła ospała i najwyraźniej niezbyt entuzjastyczna reakcja ze strony Microsoftu.

Konsolowy Champions Online wstrzymany - ilustracja #1

Teraz wiemy, że posiadacze platformy Microsoftu raczej nie doczekają się gry kontynuującej idee City of Heroes/Villains. Według wypowiedzi opublikowanej na forum Champions Online, nie ma obecnie planów odnośnie wersji konsolowej, a ekipa poświęca pełną uwagę edycji na pecety, która dzięki temu najprawdopodobniej doczeka się wielu uaktualnień w niedługim czasie.

Nie wiemy niestety jak radzi sobie pecetowy Champions Online, chociaż na pewno ma wsparcie dewelopera. Udowadnia to chociażby opublikowany właśnie dodatek Revelations, z okazji którego autorzy rozpoczynają darmowy weekend z grą. Ciekawą sprawą jest natomiast konsolowa edycja innego projektu studia, czyli Star Trek Online. Czy także ona zostanie wstrzymana?

Champions Online

Champions Online

PC Xbox
po premierze

Data wydania: 1 września 2009

Informacje o Grze
5.2

Gracze

5.7

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2010-03-25
08:33

zanonimizowany583882 Pretorianin

No niestety MMORPG i RTSy nie nadają się do gry na konsolach. Z Age of Conan sytuacja wyglądała podobnie, też po jego wyjściu zastanawiałem się jakim sposobem chcą przenieść gameplay. Deweloper nie podołał jednak zadaniu.

Komentarz: zanonimizowany583882
2010-03-25
08:45

zanonimizowany447865 Generał

Final Fantasy 14 ma być na PS3, zresztą to chyba platforma docelowa, więc chyba jakoś można.

Komentarz: zanonimizowany447865
2010-03-25
09:00

zanonimizowany378216 Generał

z tego co ostatnio twórcy pisali to wina M$ to oni nie daja szans zaistnieć mmo na ich platformie troche szkoda ja czekam na konsolowe star wars :TOR

Komentarz: zanonimizowany378216
2010-03-25
10:44

zanonimizowany583882 Pretorianin

hellgate82
Tak jak Halo Wars było próbą przeniesienia rts-ów. Przy dużych uproszczeniach albo rezygnacji z dynamiki jest to możliwe,ale mało osób toleruje takie rozwiązania. Final Fantasy 14 jest rozwinięciem rozwiązań z XI-stki, która niestety była mało dynamiczna. Swoją drogą mimo wszystko to lepsze rozwiązanie niż upraszczanie.

Komentarz: zanonimizowany583882

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl