Konsolowy Champions Online wstrzymany
Plany studia Cryptic odnośnie przeniesienia Champions Online na konsolę Xbox 360 uległy weryfikacji, o czym poinformowano na oficjalnym forum gry. Producent zarzucił pomysł na rzecz pecetowej wersji produkcji, której pełen potencjał ma zamiar pokazać w przyszłości. Posiadacze konsol pożegnali się więc z możliwością tworzenia zwariowanych „czempionów”.
Szymon Liebert
Plany studia Cryptic odnośnie przeniesienia Champions Online na konsolę Xbox 360 uległy weryfikacji, o czym poinformowano na oficjalnym forum gry. Producent zarzucił pomysł na rzecz pecetowej wersji produkcji, której pełen potencjał ma zamiar pokazać w przyszłości. Posiadacze konsol pożegnali się więc z możliwością tworzenia zwariowanych „czempionów”.
Champions Online wystartował w drugiej połowie ubiegłego roku na pecetach i zdobył umiarkowane oceny w recenzjach. Autorzy pierwotnie planowali wydać grę także na Xboksie 360, nawet mimo ewentualnych opóźnień. Podobno w studiu chęci do stworzenia wersji na konsolę były, ale plany ostudziła ospała i najwyraźniej niezbyt entuzjastyczna reakcja ze strony Microsoftu.
Teraz wiemy, że posiadacze platformy Microsoftu raczej nie doczekają się gry kontynuującej idee City of Heroes/Villains. Według wypowiedzi opublikowanej na forum Champions Online, nie ma obecnie planów odnośnie wersji konsolowej, a ekipa poświęca pełną uwagę edycji na pecety, która dzięki temu najprawdopodobniej doczeka się wielu uaktualnień w niedługim czasie.
Nie wiemy niestety jak radzi sobie pecetowy Champions Online, chociaż na pewno ma wsparcie dewelopera. Udowadnia to chociażby opublikowany właśnie dodatek Revelations, z okazji którego autorzy rozpoczynają darmowy weekend z grą. Ciekawą sprawą jest natomiast konsolowa edycja innego projektu studia, czyli Star Trek Online. Czy także ona zostanie wstrzymana?
Więcej:Powrót po 20 latach. Atari ożywia Infogrames, tworząc nową markę wydawniczą

Gracze
Steam
Komentarze czytelników
zanonimizowany583882 Pretorianin
No niestety MMORPG i RTSy nie nadają się do gry na konsolach. Z Age of Conan sytuacja wyglądała podobnie, też po jego wyjściu zastanawiałem się jakim sposobem chcą przenieść gameplay. Deweloper nie podołał jednak zadaniu.
zanonimizowany447865 Generał
Final Fantasy 14 ma być na PS3, zresztą to chyba platforma docelowa, więc chyba jakoś można.
zanonimizowany378216 Generał
z tego co ostatnio twórcy pisali to wina M$ to oni nie daja szans zaistnieć mmo na ich platformie troche szkoda ja czekam na konsolowe star wars :TOR
zanonimizowany583882 Pretorianin
hellgate82
Tak jak Halo Wars było próbą przeniesienia rts-ów. Przy dużych uproszczeniach albo rezygnacji z dynamiki jest to możliwe,ale mało osób toleruje takie rozwiązania. Final Fantasy 14 jest rozwinięciem rozwiązań z XI-stki, która niestety była mało dynamiczna. Swoją drogą mimo wszystko to lepsze rozwiązanie niż upraszczanie.