Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 czerwca 2011, 13:07

autor: Adrian Werner

Hitman: Absolution - wysyp informacji

Trzy dni temu mogliśmy obejrzeć pierwsze screeny z gry Hitman: Absolution. Teraz, dzięki prezentacjom studia IO Interactive na E3, dowiedzieliśmy się wreszcie jak wyglądać będzie rozgrywka w kolejnej odsłonie przygód łysego zabójcy.

Trzy dni temu mogliśmy obejrzeć pierwsze screeny z gry Hitman: Absolution. Teraz, dzięki prezentacjom studia IO Interactive na E3, dowiedzieliśmy się wreszcie jak wyglądać będzie rozgrywka w kolejnej odsłonie przygód łysego zabójcy.

Hitman: Absolution - wysyp informacji - ilustracja #1

Od premiery Blood Money minęło pięć długich lat i przez ten czas w życiu agenta 47 zaszły spore zmiany. Agencja, dla której pracował stała się jego największym wrogiem. Co gorsza, rozpoczęto na niego zakrojone na szeroką skalę polowanie i w żadnym miejscu na Ziemi nie może się już czuć bezpieczny. Na targach zademonstrowano poziom umieszczony w sporych rozmiarów bibliotece. Nasz bohater nie mógł się nacieszyć zapachem starych książek, ponieważ do środka szybko wtargnął oddział policjantów. By wyeliminować stróżów prawa zabójca zmuszony był wykorzystać wszystko co miał pod ręką, wliczając w to garotę i podłączony do instalacji elektrycznej kabel. Oczywiście istniała również opcja bardziej pacyfistyczna, która nie wymagała pozbawiania życia mundurowych.

Przez te pięć lat agent 47 nauczył się kilku nowych sztuczek. Jedną z nich jest tzw. instynkt, działający podobnie jak tryb detektywistyczny w Batman: Arkham Asylum. Po jego włączeniu podświetlają się sylwetki wrogów, a naszym oczom ukazują się ścieżki ich patroli. Strasznie ułatwia tą zabawę, ale prawdopodobnie pojawi się opcja wyłączenia tej funkcji. Natomiast nowy silnik graficzny zapewni dynamiczny system oświetlenia, dzięki czemu będziemy mogli kryć się w cieniach.

Hitman: Absolution - wysyp informacji - ilustracja #2

W poprzednich odsłonach najlepszą metodą wypełniania misji było pozostawanie niezauważonym. Tym razem będzie podobnie przez większą część gry, ale pojawią się wyjątki. W niektórych scenach konieczna ma być bezpośrednia konfrontacja z siłami wroga. Przykładowo, we wspomnianej bibliotece w pewnym momencie agent 47 będzie musiał wziąć jednego z policjantów jako zakładnika i zasłaniać się nim przed całą zgrają jego kolegów. W trakcie kampanii ma nie zabraknąć takich efektownych oskryptowanych sekwencji, chociaż mamy nadzieję, że nie ograniczą one zbytnio swobody, z której ten cykl jest przecież znany.

Na koniec polecamy obejrzenie wypuszczonego wczoraj zwiastuna reklamującego Hitman: Absolution:

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej