Na krótko przed premierą Unreal Tournament 2004, pracownicy Epic Games zapowiedzieli systematyczne wypuszczanie kolejnych map i ewentualnych poprawek systemowych do swojego dzieła. Słowo dane graczom to świętość, dzięki czemu na łamach serwisu GameSpot pojawiły się pierwsze, dodatkowe scenariusze do gry, teoretycznie dedykowane wyłącznie posiadaczom systemu operacyjnego Windows XP.
Krzysztof Bartnik
Na krótko przed premierą Unreal Tournament 2004, pracownicy Epic Games zapowiedzieli systematyczne wypuszczanie kolejnych map i ewentualnych poprawek systemowych do swojego dzieła. Słowo dane graczom to świętość, dzięki czemu na łamach serwisu GameSpot pojawiły się pierwsze, dodatkowe scenariusze do gry, teoretycznie dedykowane wyłącznie posiadaczom systemu operacyjnego Windows XP.
Teoretycznie, gdyż ów pakiet został przekompilowany tak, aby dał się również uruchomić na pozostałych edycjach Windowsa (oto link do pobrania zmodyfikowanej wersji, dostępnej na witrynie Worthplaying). Twórcy Unreal Tournament 2004 przygotowali dwie mapy do trybu Onslaught, tj. ONS-Ascendancy oraz ONS-Aridoom, na których miłośników zmagań wieloosobowych czeka walka w kopalniach kryształu.
Opisywany zestaw „waży” około 12 MB, zaś aby go pobrać z serwisu GameSpot wymagana jest specjalna rejestracja.
Więcej:Powrót po 20 latach. Atari ożywia Infogrames, tworząc nową markę wydawniczą
GRYOnline
Gracze
Steam
0