Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 maja 2011, 08:33

autor: Szymon Liebert

Dodatek Minerva’s Den do BioShocka 2 w końcu trafi na pecety

Przedstawiciele studia 2K Marin potwierdzili, że dodatek Minerva’s Den do pecetowej wersji strzelanki BioShock 2 zostanie wydany w tym miesiącu. Posiadacze komputerów czekali na rozszerzenie prawie dziewięć miesięcy i musieli walczyć o nie, gdy firma 2K chciała zrezygnować ze wspierania gry na tej platformie. Burzliwa historia będzie miała pozytywne zakończenie.

Przedstawiciele studia 2K Marin potwierdzili, że dodatek Minerva’s Den do pecetowej wersji strzelanki BioShock 2 zostanie wydany w tym miesiącu. Posiadacze komputerów czekali na rozszerzenie prawie dziewięć miesięcy i musieli walczyć o nie, gdy firma 2K chciała zrezygnować ze wspierania gry na tej platformie. Burzliwa historia będzie miała pozytywne zakończenie.

Pecetowa wersja dodatku pojawi się na łamach Games for Windows Live ostatniego dnia tego miesiąca (31 maja) i będzie kosztowała 800 punktów Microsoftu. Wraz z nią posiadacze komputerów otrzymają specjalne osiągnięcia i okazję do poznania ciekawej historii, w której nowy bohater łączy siły z Dr. Tenenbaum. Minerva’s Den zawiera nowe obszary, bronie, plazmidy i przeciwników.

Dodatek Minerva’s Den do BioShocka 2 w końcu trafi na pecety - ilustracja #1

Dodatek zadebiutował na konsolach 31 sierpnia i miał zostać przeniesiony na pecety w ciągu kilku tygodni. Tak się nie stało, bo firma 2K anulowała komputerowe wersje DLC do BioShocka 2. Po nieprzychylnej reakcji fanów wydawca zmienił zdanie i bronił się, że produkcja rozszerzeń na pecety pochłonęła zbyt wiele środków, ale mimo wszystko zostanie wznowiona.

Minerva’s Den jest wyjątkowym przypadkiem i zasługuje na uwagę. Po pierwsze, opowieść rozwija uniwersum BioShocka 2 i pokazuje pewne wydarzenia z nowej perspektywy. Po drugie, rozszerzenie zawiera sporo nowych materiałów i jest po prostu dobre. To, niestety, ewenement w kategorii DLC, które zwykle są rozczarowaniem dla recenzentów i graczy.