Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 marca 2002, 09:20

Czym zauroczy nas Divine Divinity

Zespół Larian Studios uaktualnił oficjalną stronę internetową długo oczekiwanej gry akcji/cRPG - Divine Divinity. Na stronie pojawiły się dwa nowe screenshoty, nowa tapeta, a co najważniejsze podano w końcu najważniejsze cechy gry, tj. ilość niezależnych NPC-tów, ilość umiejętności, itp.

Zespół Larian Studios uaktualnił oficjalną stronę internetową długo oczekiwanej gry akcji/cRPG - Divine Divinity. Na stronie pojawiły się dwa nowe screenshoty, nowa tapeta, a co najważniejsze podano w końcu najważniejsze cechy gry, tj. ilość niezależnych NPC-tów, ilość umiejętności, itp.

Oto co zaoferuje graczom Divine Divinity:

  • Cztery ogromne mapy obejmujące ponad 20 tysięcy screenów.
  • Gracz może wybrać swego bohatera z sześciu odmiennych typów postaci.
  • Bohater może się nauczyć do 96 umiejętności, (trzy główne ścieżki rozwoju postaci: the way of the warrior, the way of the survivor oraz the way of the wizard).
  • Ponad 150 niezależnych postaci kontrolowanych przez komputer.
  • Ponad 100 typów monstrów i śmiercionośnych bestii.
  • Niemal nieograniczona ilość broni i przedmiotów, w które można wyposażyć bohatera. Każdy przedmiot można umagicznić i podnieść jego wartości bojowe.
  • Dosłownie „tony” interaktywnych obiektów i przedmiotów, które można poruszyć, wziąć, sprzedać, itp.
  • Wielka i wciągająca fabuła składająca się z licznych questów i pod-questów.

Wydanie gry planowane jest na drugi kwartał bieżącego roku. Wydawcą Divine Divinity jest firma CDV Software. Zainteresowanych większą ilością szczegółów zapraszam na oficjalną stronę gry.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej