Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 lipca 2009, 15:06

Battlefield 1943 na Xbox Live, jutro w PSN

Zgodnie z zapowiedziami sprzed tygodnia, posiadacze Xboksów 360 mogą już pobrać z Xbox Live Marketplace grę Battlefield 1943 - dynamiczną, sieciową strzelaninę FPS, w której bierzemy udział w trzech słynnych operacjach wojskowych na Pacyfiku. Za opisywaną produkcje należy zapłacić 1200 punktów.

Zgodnie z zapowiedziami sprzed tygodnia, posiadacze Xboksów 360 mogą już pobrać z Xbox Live Marketplace grę Battlefield 1943 - dynamiczną, sieciową strzelaninę FPS, w której bierzemy udział w trzech słynnych operacjach wojskowych na Pacyfiku. Za opisywaną produkcję należy zapłacić 1200 punktów, co wydaje się bardzo rozsądną ceną za solidną porcję rozgrywki czekającą na graczy. Dla osób niezdecydowanych na zakup przygotowano również darmową wersję testową.

Jutro Battlefield 1943 pojawi się do ściągnięcia z PlayStation Store (posiadacze PlayStation 3 będą musieli zapłacić 15 dolarów), zaś na wrzesień zaplanowany jest debiut PeCetowej wersji programu.

Battlefield 1943 na Xbox Live, jutro w PSN - ilustracja #1

W Battlefield 1943 gracze trafią na wyspę Iwo Jima, gdzie odbyła się jedna z bitew decydujących dla losów konfliktu w rejonie Pacyfiku, na atol Wake, zajęty w czasie ataku na Pearl Harbor przez Japończyków, oraz na wyspę Guadalcanal, gdzie Amerykanie dokonali pierwszego udanego desantu w konflikcie z Japończykami. Całość umożliwia rozgrywanie walk na 24 osoby jednocześnie i - podobnie jak seria Battlefield: Bad Company - wykorzystuje silnik Frostbite opracowany przez szwedzkie studio DICE.

Po dodatkowe informacje odsyłam do encyklopedii oraz naszej zapowiedzi, opisującej pierwsze wrażenia z rozgrywki.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej