Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przyjdź i weź co ci się należy | Wyzwania poboczne poradnik Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie

1 - Przyjdź i weź co ci się należy | Wyzwania poboczne - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
Przeciwnik: Cesarstwo - Przyjdź i weź co ci się należy | Wyzwania poboczne - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

Przeciwnik: Cesarstwo

Broń ostateczna to niesamowite urządzenie, przekonałeś się o tym chyba nie raz. Tą potężną moc zawsze lepiej mieć po swojej stronie, bo gdy jest u wroga, zaczyna się problem.

Nasz dobry znajomy Shinzo akurat dysponuje tego typu zabawką, a konkretnie psionicznym decymatorem, który zostanie uruchomiony o ile nie powstrzymasz sekwencji odliczania. Na szczęście nie musisz pędzisz na łeb na szyję do bazy wroga i masz trochę czasu na zorganizowanie ataku.

Twoim celem powinno być teraz wyszkolenie różnorodnej armii, gdyż przeciwnik pod swoją komendą ma wojaków praktycznie wszelkiego rodzaju. Do tego oczywiście przydałyby się dodatkowe pokłady rudy, więc nie omieszkaj wybrać się z ekspedycją do dodatkowych kopalń.