Murmańsk - opis (2) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie
Aktualizacja:
![[#17] - Bez szans - Murmańsk - opis (2) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/866/1050377546.jpg)
[#17] - Bez szans
Co się tyczy morza, to nie jestem wielkim zwolennikiem rychłego zwrócenia się w jego stronę. To bądź co bądź wielkie koszty, które w początkowym stadium rozgrywki lepiej przypisać fortyfikacjom naziemnym. Ja wiem, że ta nawodna kopalnia wygląda zachęcająco ale źródła rudy masz przecież też w bazie. Wykładając kasę na morskie instalacje będziesz musiał zatroszczyć się także o ich obronę, bo wróg momentalnie zwietrzy okazję [#17]. A przecież Akuły czy śmigłowce bojowe, potrzebne do równorzędnej walki na morzu, to niemały wydatek. Reasumując - stocznię zalecam postawić troszkę później, kiedy będziesz miał mocną pozycję na lądzie. Wszystko co pływa i jest amfibią i tak wynurzy się na okoliczną plażą oddając pokłon cewkom Tesli.
![[#18] - Most niniejszym zostaje zamknięty - Murmańsk - opis (2) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/866/1050377562.jpg)
[#18] - Most niniejszym zostaje zamknięty
Poinformowany zostaniesz też o możliwości uwolnienia radzieckich oddziałów. To misja poboczna, której zaliczenie pozwoli włączyć w szeregi trzy, nieliczne oddziału czołgów typu Młot. Wrócimy do tego później.
Mając na względzie oddalenie niebezpieczeństwa od bazy, proponuje jak najszybciej przenieść linię obrony w okolicę pobliskiego mostu [3] . To świetna pozycja obronna. Wystarczy podjechać tam sputnikiem, postawić posterunek i skonstruować punkt nie do przejścia dla jakichkolwiek agresorów [#18].
![[#19] - Inżynier w wieży zagwarantuje inteligentniejszy punkt widzenia - Murmańsk - opis (2) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/866/1050377578.jpg)
[#19] - Inżynier w wieży zagwarantuje inteligentniejszy punkt widzenia
Dobrze byłoby gdybyś ponadto nawiedził teren oznaczony jako [4] . Wejście na wzniesienie znajduje się od wschodu, a sam teren jest chroniony przez alianckie wojska, tak więc kopalnię rudy oraz przydatny punkt obserwacyjny [#19], trzeba będzie najnormalniej w świecie wywalczyć. Uważaj tylko na główną bazę niebieskich [5] , znajdującą się w dolnym, prawym rogu krainy. Ta też oczywiście w końcu powinna paść na kolana przed naszymi sowieckimi wynalazkami.
Pamiętaj o możliwościach inżynierów, którzy potrafią przejmować platformy wiertnicze zapewniając dodatkowe źródło dochodu.
![[#20] - Nie potrzebujemy tu takich głupot - Murmańsk - opis (2) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/866/1050377593.jpg)
[#20] - Nie potrzebujemy tu takich głupot
Bardzo ważny dla przebiegu gry ma punkt [6] . To dokładnie tam, gdzie nie tak dawno rzucałeś poborowym okiem na kriogeniczne testy FutureTech. Po pewnym czasie korporacja wybuduje w tym miejscu akcelerator protonowy, który po naładowaniu potrafi roznieść nawet połowę Twojej bazy. Tak potężna siła nie ma prawa bytu, więc nawet kosztem swoich ludzi (ech ci Rozjemcy) zniszcz budowlę zapewniając sobie spokój [#20]. Konstrukcja jest stale widoczna, czyli od biedy możesz też posłużyć się np. orbitalnym protokołem.
![[#21] - Rosyjska maszyna działa - Murmańsk - opis (2) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/866/1050377609.jpg)
[#21] - Rosyjska maszyna działa
Mając już na wyposażeniu potężną armię możesz ruszyć na FutureTech. Jeśli zdecydujesz się wypełnić quest poboczny [7] , wiedz, że najtrudniejsze warunki postawi baza w północno-zachodnim rogu mapy [#21]. Polecam wesprzeć się tam pancernikami, którym odsłoń widok na ląd wjeżdżając np. na most. Zabierz też bezwzględnie coś do obrony przeciwlotniczej. Przeklęty Zwiastun raczej tam jednak będzie, do spółki z innymi, podniebnymi przeszkadzajkami. Wystrzegaj się też Rozjemcy.
![[#22] - Końcówka misji, niedługo przemówi do nas sam prezydent Unii Europejskiej - Murmańsk - opis (2) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/866/1050377625.jpg)
[#22] - Końcówka misji, niedługo przemówi do nas sam prezydent Unii Europejskiej
Główne cele [8] chronione są kilkoma haubicami, co nie powinno być już dla Ciebie niespodzianką. Jeśli lubisz bawić się w wyrafinowane operacje, możesz zabrać ze sobą np. kilka wyrzutni V4, by ze znanego już wzgórza trochę zmiękczyć przeciwnika. Niemniej sprawdzony rush też da radę - ten ośrodek badawczy nie należy do największych [#22].
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
- Sowieci
- Rumunia - mapa | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie
- Rumunia - opis (1) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie
- Rumunia - opis (2) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie
- Murmańsk - mapa | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie
- Murmańsk - opis (1) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie
- Murmańsk - opis (2) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie
- Jukatan - mapa | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie
- Jukatan - opis (1) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie
- Jukatan - opis (2) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie
- Wyspa Sigma - mapa | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie
- Wyspa Sigma - opis (1) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie
- Wyspa Sigma - opis (2) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie
- Sowieci
- Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany361597 Legionista
Muszę przyznać, że poradnik wypada DOŚĆ SŁABO. Porady na temat wyzwań pobocznych (w sumie najważniejszych i najtrudniejszych elementach dodatku po łatwych kampaniach) są nikłe i w żaden sposób nie sugerują wygranej PRZED docelowym czasem (a zdobycie złotej gwiazdki chyba jest celem). Ja musiałem się w każdym razie wysilić by zdobyć coś przed czasem docelowym, zaś po prostu techować (siedzieć w bazie i rozwijać full armadę by zmiażdżyć wroga po pół godziny) to potrafi każdy. Niestety poradnik dał nieco ciała.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
