Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Magiczne drągi, laski | Broń w Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Magiczne "drągi" (Rods)

Dwuręczna broń białych magów. Dobrze jest używać ich zwłaszcza na początku gry, kiedy ich atak nie odbiega bardzo od innych broni. W późniejszych etapach gry stają się praktycznie zbędne, ponieważ moc magiczna postaci wystarcza na leczenie, zwykła broń znacznie bardziej przydaje się w walce, a licha ilość MP, które dają jest po prostu śmieszna.

Nazwa

Pasywne i aktywne umiejętności

Można zdobyć / od momentu.

Cena (gil)

Rod

Atak: +30,

Magia: +1,

MP: +5

Dyce na Nam-Yensa Sandsea / przed wejściem do Tomb of Raithwall,

Drop z Zu na Ozmone Plains

 

1500

Serpent Rod

Atak: +34,

Magia: +2,

MP: +10,

element lodu

Jahra,

Nagroda za Croacadile (ranga II)

2100

Healing Rod

Atak: +13,

Magia: +2,

MP: +12,

Permanentny Regen

 

Jahra / po Henne Mines

3000

Gaia Rod

Atak: +38,

Magia: +2,

MP: +16,

element Ziemi

 

Mt Bur-Omisace / po walce z Mateusem,

Nagroda za Atomosa (ranga III)

3300

Power Rod

Atak: +44,

Magia: +3,

MP: +15

 

Phon Coast,

Drop z Focalora w Sochen Cave Palace

4500

Empyrean Rod

Atak: +50,

Magia: +2,

MP: +20

 

Balfonheim / Część III

6200

Holy Rod

Atak: +53,

Magia: +2,

MP: +30,

element Holy

Skarb w Pharos at Ridorana First Ascent na 26 piętrze. Żeby się do niej dostać, musisz zbudować most z Deidarów (nie z Brainpanów). Najpierw ułóż wszystkie mosty z Brainpanów, a potem wróć i zacznij walczyć z Deidarami. Utworzysz w ten sposób most do tamtej lokacji.

 

-

Rod of Faith

Atak: +24,

Magia: +3,

MP: +35,

Permanentny Faith

 

Nagroda za Behemoth Kinga (ranga VII)

 

Czarnomagiczne "Laski" (Staves)

Dwuręczna broń czarnych magów. Zwiększa obrażenia zadawane poszczególnymi elementarnymi zaklęciami.

Nazwa

Pasywne i aktywne umiejętności

Można zdobyć / od momentu.

Cena (gil)

Oak Staff

Atak: +18

Rabanastre / po Barheim Passage

 

400

Cherry Staff

Atak: +24,

Zwiększa obrażenia zadawane mocą Wiatru

 

Bhujerba / po Lhusu Mines

800

Wizard's Staff

Atak: +30

Dyce na Nam-Yensa / przed wejściem do Tomb of Raithwall

 

1500

Flame Staff

Atak: +33,

Zwiększa obrażenia zadawane mocą Ognia

 

Jahra

2400

Storm Staff

Atak: +33,

Zwiększa obrażenia zadawane mocą Piorunów

 

Jahra

2400

Glacial Staff

Atak: +33,

Zwiększa obrażenia zadawane mocą Lodu

 

Jahra

2400

Golden Staff

Atak: +38

Rabanastre / po walce z Mateusem

 

3500

Judicer's Staff

Atak: +43,

może spowodować Stop

 

Archades

5700

Cloud Staff

Atak: +48,

Zwiększa obrażenia zadawane mocą Wody

 

Balfonheim / Epilog

8000

Staff of the Magi

Atak: +46

Steal z Rare Game nr 32 - Luxollid

 

-