Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 3 - poradnik do gry

Gothic 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bakaresh (1) | Questy poradnik Gothic 3

1. Agresywni koczownicy

Zadanie zleca strażnik północnych rubieży Bakaresh Arkabor.

Arkabor ma Ci złożyć raport dla Silvia (opisane dalej) - Bakaresh (1) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Arkabor ma Ci złożyć raport dla Silvia (opisane dalej). Zgodzi się to zrobić dopiero po tym jak rozprawisz się z bandą koczowników obozującą w pobliskiej jaskini. Udaj się na miejsce i załatw sprawę. Uważaj przy tym na plecy, bo mogą stamtąd nadejść topielce.

W jaskini powinien być przywódca koczowników Rasarus (to jego powinieneś przede wszystkim zabić). Z tego co wiem, czasem zdarza się, że go tam nie ma. Zabij wtedy wszystkich obecnych, a zadanie i tak będzie wykonane.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Bakaresh +10

2. Dostawa broni z Ben Sali

Zadanie powinien dać strażnik Benito (ten od raportu). Musisz wtedy udać się do Jaffara i przynieść trzy sztuki Broni Jaffara. Z tego co wiem, mogą być problemy z dostaniem tego zlecenia (Benito po prostu nie porusza tematu).

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 1500

3. Drobna przysługa

W sprawę zamieszani są kupiec Aldo i kapłan Sigmor.

Aldo poznasz przy okazji innych zadań (opisane dalej), a Sigmora spotkasz w świątyni, już po tym jak dostaniesz do niej dostęp - Bakaresh (1) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Aldo poznasz przy okazji innych zadań (opisane dalej), a Sigmora spotkasz w świątyni, już po tym jak dostaniesz do niej dostęp. Będziesz musiał polecić Aldo kapłanowi (Aldo Cię o to poprosi). Sigmor zapyta, co faktycznie sądzisz o Aldo. Jeśli powiesz, że jest w porządku zadanie będzie wykonane. Jeśli odpowiesz, że Aldo jest nieco nie tego, to dostaniesz zadanie zabicia kupca (opisane dalej).

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 1000

4. Gniazdo pełzaczy

Jedno z zadań zlecanych przez Silvio.

Musisz udać się na północ od Bakaresh, odnaleźć jaskinię zamieszkaną przez pełzacze i pozabijać stwory - Bakaresh (1) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Musisz udać się na północ od Bakaresh, odnaleźć jaskinię zamieszkaną przez pełzacze i pozabijać stwory. Jaskinia jest całkiem blisko miasta.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Bakaresh +15

5. I po kłopocie

Zadanie związane z kupcem Aldo i kapłanem Sigmorem (opisane wcześniej). Jeśli powiesz Sigmorowi, że z Aldo jest coś nie tak, kapłan rozkaże Ci zabić kupca. Wróć na dół i załatw sprawę.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2500
  • Reputacja: Bakaresh +5

6. Koczownicy i najeźdźcy

To zadanie związane jest z namówieniem koczowników do ataku na Bakaresh, a dostajesz je od jednego z przywódców Knuta (Nordmarczyk sprzymierzony z koczownikami).

1 - Bakaresh (1) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry
Żeby namówić oddział rabusiów do szturmu na Bakaresh będziesz musiał przekonać do tego dwóch przywódców: Redge' a i Aterasa - Bakaresh (1) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Żeby namówić oddział rabusiów do szturmu na Bakaresh będziesz musiał przekonać do tego dwóch przywódców: Redge' a i Aterasa. Tego pierwszego przekupisz złotem a dla drugiego będziesz musiał wykonać inne zadanie (opisane dalej).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Koczownicy +3

7. Lekcja gościnności

Zadanie związane z bandą koczowników opisaną w poprzednim zadaniu. Tym razem pracujesz dla drugiej strony (Asasynów) i musisz udać się do oazy by pozabijać koczowników sprzymierzonych z Nordmarczykami.

Zadanie dostaniesz od Tizgara, jak już będziesz miał pozwolenie na wejście do świątyni - Bakaresh (1) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Zadanie dostaniesz od Tizgara, jak już będziesz miał pozwolenie na wejście do świątyni. Zabierz ze sobą Silvio i rozprawcie się z bandą. Silvio nie może zginąć, ale całe szczęście radzi sobie bardzo dobrze.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2500
  • Reputacja: Asasyni +20

8. Odszukaj Sinikara

Zadanie zlecane przez Aterasa (kiedy będziesz przekonywał koczowników do ataku na Bakaresh).

2 - Bakaresh (1) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry
Musisz odnaleźć jednego z przywódców koczowników Sinikara - Bakaresh (1) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Musisz odnaleźć jednego z przywódców koczowników Sinikara. Sprawa jest bardzo prosta, Sinikar ukrywa się w jaskini pod Bakaresh (południowa strona miasta, nie trzeba z nikim walczyć by do niej wejść).

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 500