Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 3 - poradnik do gry

Gothic 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nemora (1) | Questy poradnik Gothic 3

1. Broń dla Nemory

Zadanie zleca specjalista od zaopatrzenia w Nemorze Dudley.

Rebeliant potrzebuje dziesięć paczek z bronią - Nemora (1) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Rebeliant potrzebuje dziesięć paczek z bronią. Musisz poszukać ich w okolicy, tym razem w siedzibach Orków (zamek Trelis, świątynia, farmy).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Nemora +15
  • Atrybuty: Kradzież +1

2. Buntownicy napadli farmę Farmona

Zadanie zleca sam Farmon z farmy pod Trelis.

Musisz udać się do Nemory i odszukać rebelianta Hengley'a (na najniższym poziomie jaskiń) - Nemora (1) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Musisz udać się do Nemory i odszukać rebelianta Hengley'a (na najniższym poziomie jaskiń). Ten przyzna się bezczelnie do napadu ale nic mu nie możesz zrobić. Dopiero jak się dowiesz kto jest przywódcą w Nemorze, donieś na nieuczciwego Hengley'a.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 1000

3. Dostarcz Russelowi towary z pustyni

Zadanie zleca sam Russel, jeden z buntowników w Nemorze.

1 - Nemora (1) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry
Twoje zadanie to odszukanie namiotu przy przełęczy wiodącej na pustynię, wybicie wszystkich Zębaczy i zabranie skrzynki z towarem - Nemora (1) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Twoje zadanie to odszukanie namiotu przy przełęczy wiodącej na pustynię, wybicie wszystkich Zębaczy i zabranie skrzynki z towarem.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Nemora +15

4. Dostarcz Treslottowi rzadką roślinę, lobelię zielną

Zadanie zleca były mag, aktualnie alchemik w Nemorze Tresslott.

Musisz mu przynieść pięć sztuk lobelii zielnej - Nemora (1) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Musisz mu przynieść pięć sztuk lobelii zielnej. Roślina rośnie niedaleko Nemory ale żeby ją znaleźć będziesz musiał walczyć z wielkimi gadzinami (opisane dalej).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Nemora +15
  • Atrybuty: Alchemia +1

5. Finley atakuje Trelis

Zadanie zleca sam Finley, znudzony bezczynnością Rebeliant z Nemory. Po tym jak już go doprowadzisz do Trelis (opisane dalej), wystarczy wydać rozkaz do ataku (jak to zrobić opisałem w queście dotyczącym zdobycia Trelis).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1250
  • Reputacja: Rebelianci +2

6. Finley szykuje się do ataku na Trelis

Zadanie zleca rebeliant Finley, szukający okazji do walki. Kiedy już będziesz gotów do szturmu na Trelis powiedz o tym Finley'owi. Będziesz go musiał doprowadzić w pobliże Trelis. Podczas wędrówki trzeba na niego uważać, bo ma tendencje do włażenia w sam środek stada nosorożców.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 1000

7. Hengley, nieuczciwy buntownik

Hengley to gość, który napadł na farmę Farmona. Bezczelnie się do tego przyznaje, jak również do handlu sprzętem Rebeliantów (możesz go od niego kupić). Kres jego działalności położy donos do przywódcy Rebeliantów w Nemorze.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 1000

8. Kto dowodzi w Nemorze

To zadanie wynika podczas rozmów z kilkoma osobami (potrzebne do wykonania kilku zadań). Zanim poznasz imię przywódcy musisz zdobyć odpowiednio wysoką reputację, czyli wykonać kilka zadań (Dudley, Kippler, Rendell, Russell, Tresslott, Tyler).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2500
  • Reputacja: Rebelianci +2