Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 3 - poradnik do gry

Gothic 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Główne zadania (3) | Questy poradnik Gothic 3

25. Zabij wodzów Orków

Jedno z końcowych zadań związanych z ukończeniem gry sposobem Asasynów, (czyli Beliara). Beliar rozkaże Ci pozabijać wszystkich wodzów Orków: Uruka z Cape Dun, Vareka z Montery, Umbraka w Silden, Groka w Geldern, Vaka w Trelis i Kana w Faring. Czeka Cię podróż przez całą Myrtanę i konfrontacja z potęgą Orków. W niektórych miastach możesz korzystać ze wsparcia Rebeliantów, (jeśli to możliwe zostało opisane w poprzednich questach).

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 10000

26. Zabij Xardasa

To jedno z końcowych zadań, związane z ukończeniem gry ścieżką Asasynów, (czyli zlecane przez Beliara).

Beliar wściekły na Xardasa rozkazuje usunięcie maga - Główne zadania (3) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Beliar wściekły na Xardasa rozkazuje usunięcie maga. Udaj się do jego wieży i wykonaj życzenie boga.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 5000

27. Zabij Zubena

To również część związana z ukończeniem gry na modłę Asasynów (zadanie zlecane przez Beliara).

Beliar jest nie do końca zadowolony z Zubena i pragnie byś zajął miejsce dotychczasowego przywódcy Asasynów - Główne zadania (3) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Beliar jest nie do końca zadowolony z Zubena i pragnie byś zajął miejsce dotychczasowego przywódcy Asasynów. Musisz udać się do Istar i zabić Zubena. Możesz to zrobić na dwa sposoby: podejść do Zubena, szybko go zabić i uciekać korzystając z kamienia teleportacyjnego, albo też walczyć z całą obstawą.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 5000
  • Reputacja: Rebelianci +2

28. Zdobądź moc Beliara!

Podobnie jak w przypadku zdobywania mocy Innosa, zadanie to wykonujemy niemal w tym samym momencie, w którym je dostajemy.

Po tym jak złożymy artefakty na ołtarzu Beliara i porozmawiamy z bogiem, otrzymujemy cząstkę jego mocy - Główne zadania (3) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Po tym jak złożymy artefakty na ołtarzu Beliara i porozmawiamy z bogiem, otrzymujemy cząstkę jego mocy.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 2500

29. Znajdź pięć artefaktów Adanosa

To zadanie pojawia się po raz pierwszy w rozmowie z królem Rhobarem lub Orkiem Grokiem a później przewija się podczas rozmów z wieloma postaciami. Artefakty porozrzucane są praktycznie po całym świecie i ich zebranie zajmie niemal całą grę. Dokładne miejsce, w którym można je znaleźć podam w następnym rozdziale.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 2500

30. Znajdź Xardasa

Zadanie dostajesz na początku gry a wykonujesz je przez większą część rozgrywki. W trakcie przygód, co i rusz natrafiasz na jakieś wskazówki odnoście kryjówki Xardasa. Nie są one specjalnie dokładne i pomocne, ale w Nordmarze trafisz na postaci mogące wskazać Ci siedzibę nekromanty - są to myśliwy Hanson i jego wilk Szaroskóry (opisane przy okazji questów dla Klanu Wilka).

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 1250

31. Znajdź Zubena

To nie jest w zasadzie quest dawany przez konkretną osobę. Po prostu po dotarciu do Zubena w Ishtar dostaje nagrodę w postaci punktów doświadczenia. W zadaniach przypisanych Ishtar, opisałem sposób dotarcia do Zubena.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 1000

32. Zniszcz pięć artefaktów Adanosa

To zadanie związane jest z ukończeniem gry na modłę Orków, a daje je Xardas.

Po tym jak już zbierzesz wszystkie artefakty Adanosa (opisane wcześniej) Xardas rozkaże Ci zniszczenie tych potężnych przedmiotów - Główne zadania (3) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Po tym jak już zbierzesz wszystkie artefakty Adanosa (opisane wcześniej) Xardas rozkaże Ci zniszczenie tych potężnych przedmiotów. Możesz to zrobić tylko w wielkim piecu Klanu Młota, na dodatek musisz posiadać kamień ogniskujący moc (dostaniesz go od nekromanty). Piec jest w rękach Orków i będziesz go musiał odbić (dokładnie opisane w questach dotyczących Klanu Młota).

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 5000

33. Zniszcz wszystkie główne obozy buntowników

To zadanie zlecane jest przez naczelnego wodza armii Orków, rezydującego w Faring Kana. Będziesz musiał zniszczyć główne obozy buntowników: Reddock, Okarę, Nemorę i Vengard. Tak naprawdę zaliczenie tego questa nie jest potrzebne do ukończenia gry, którymkolwiek ze sposobów. Mogą się pojawić problemy z ukończeniem gry na modłę Rebeliantów, ale jeśli zabijesz króla i odbierzesz mu Berło Varantu to raczej uda się postąpić zgodnie z życzeniami Innosa.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 5000