Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 3 - poradnik do gry

Gothic 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Silden (3) | Questy poradnik Gothic 3

27. Quadir poluje na niewolników dla Silden

Zadanie zleca Quadir, asasyn zajmujący się zdobywaniem niewolników dla Silden.

Możesz dla Quadira złapać niewolnika - Silden (3) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Możesz dla Quadira złapać niewolnika. Asasyn proponuje poszukać w obozie drwali. To będzie Will.

28. Tragak chce odwiedzić szamana Grompela w Silden

Zadanie zleca sam Ork Tragak. Znajdziesz go w ostępach leśnych daleko od Silden.

Twoim zadaniem jest doprowadzenie go bezpiecznie do Silden - Silden (3) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest doprowadzenie go bezpiecznie do Silden. Mimo tego, że Tragak wędruje w asyście oddziału Orków dobrym pomysłem jest oczyszczenie trasy własnoręcznie. Bo spotkasz bardzo silne potwory i jest ryzyko, że Ork zginie. Doprowadź go do chaty Grompela.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Silden +4

29. Umbrak rządzi w Silden mimo opóźnienia dostaw

Zadanie zleca Inog. Musisz dostać się do szefa Orków Umbraka i sprytnie go podpytać o to jak mu się udaje utrzymać na stanowisku mimo kłopotów z dostawami. Porozmawiaj po prostu z Umbrakiem a zadanie będzie wykonane nawet jeśli nie padnie ani słowo na temat zapasów (Umbrak rządzi dzięki stosowaniu tortur).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: rebelianci +1

30. Uratuj niewolnika zbiegłego z Silden

Zadanie zleca jeden z liderów buntowników ukrywających się w lasach pod Silden Freman.

1 - Silden (3) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry
Freman opiekuje się zbiegłymi niewolnikami - Silden (3) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Freman opiekuje się zbiegłymi niewolnikami. Opowie Ci o niewolnikach ukrywających się w lasach Silden, którym trzeba pomóc sprowadzając ich do Fremana. Zbiegów znajdziesz w lesie po drugiej stronie Silden (trzech siedzi przy ognisku, a dwóch kawałek dalej przy następnych ogniskach). Porozmawiaj z niewolnikiem i zaproponuj odprowadzenie do obozu rebeliantów. Musisz uważać by Twój podopieczny nie zginął po drodze (a spotkasz sporo dzikich bestii).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 500
  • Reputacja: Rebelianci +1

31. Uratuj niewolnika zbiegłego z Silden

Zadanie identyczne jak poprzednie.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 500
  • Reputacja: Rebelianci +1

32. Uratuj zbiegłego niewolnika z Silden

Zadanie identyczne jak dwa poprzednie.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 500
  • Reputacja: Rebelianci +1

33. Uratuj niewolnika zbiegłego z Silden

Zadanie identyczne jak poprzednie.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 500
  • Reputacja: Rebelianci +1

34. Uratuj niewolnika zbiegłego z Silden

Zadanie identyczne jak poprzednie.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 500
  • Reputacja: Rebelianci +1

35. Uratuj Nordmarczyka Larsa z obozu

Zadanie zleca sam Lars, przebywający w chacie niewolników (tej samej do której trafi Will).

Lars trafił tu za karę po tym jak okradł jednego z Orków - Silden (3) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Lars trafił tu za karę po tym jak okradł jednego z Orków. Żeby go uwolnić musisz wykupić Nordmarczyka od Zapotecka za 300 złotych monet.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Nordimar +3

36. Wódz Umbrak pragnie śmierci Anoga

Zadanie zleca wódz Orków Umbrak. Musisz udać się do obozu rebeliantów w lasach pod Silden i zabić ich przywódcę Anoga (brata Inoga). Oczywiście nie obejdzie się bez walki z wszystkimi rebeliantami.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 5000
  • Reputacja: Orkowie +7

37. Zabij niewolników, którzy uciekli z Silden

Zadanie zleca nadzorca niewolników w Silden Zapotek. Chodzi o tych samych niewolników, których można doprowadzić do Fremana. Zapotek jednak życzy sobie byś wszystkich zabił.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Orkowie +1

38. Zabij szamana Grompela

Kolejny quest zlecany przez Zapoteka. Orka zazdrosny o stanowisko rywala każe Ci zabić szamana Grompela. Musisz to zrobić tak, by nie ściągnąć sobie na głowę całej załogi Silden. Najlepiej zrobić to dość wcześnie, zanim sprowadzisz nowych strażników do miasta (inne zadania). Po tym fakcie będzie już bardzo ciężko załatwić sprawę bez narażenia się na odkrycie.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2500
  • Reputacja: Asasyni +1