Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 3 - poradnik do gry

Gothic 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nemora (2) | Questy poradnik Gothic 3

9. Nowy człowiek dla Nemory

Zadanie zleca Russell, który poszukuje dodatkowych ludzi do obrony Nemory. Odpowiednim człowiekiem jest były paladyn Karlen, obozujący przy ognisku na pustkowiach niedaleko Nemory. Namów go do przyłączenia się do Rebeliantów. Karlen zgodzi się jeśli wykonasz dla niego kilka zadań (opisane dalej).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Nemora +10

10. Paladyn-renegat przy przełęczy do Varant musi umrzeć

Zadanie zleca Karlen, który musi wykonać tę misję zanim dołączy do Rebeliantów.

1 - Nemora (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry
2 - Nemora (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry
3 - Nemora (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry
Po zaakceptowaniu misji ruszaj śladem Karlena - Nemora (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Po zaakceptowaniu misji ruszaj śladem Karlena. Doprowadzi Cię on do obozu (a właściwie trzech obozów) bandytów, którym przewodzi były paladyn Kurt. Musisz go zabić tak jak i pozostałych opryszków. Karlen nie może zginąć (jest doskonałym wojownikiem ale i tak warto mieć go na oku).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Rebelianci +1

11. Paladyn Karlen chce odzyskać moc

Zadanie zleca sam Karlen. Sytuacja podobna do questu paladyna Konrada. Karlen również pragnie odzyskać swą moc. Rozwiązanie jest takie samo: dostarcz pobłogosławiony ognisty kielich.

Uwaga! Zadanie będące częścią jednego z głównych questów.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2500
  • Reputacja: Rebelianci +1

12. Paladyn Karlen pokazuje Ci pustynię

Zadanie zleca Karlen, już po walce z bandą Kurta. Jesteście niedaleko pustyni i Karlen proponuje Ci wskazanie drogi. Zgódź się, przebiegniecie się kawałek i z dobędziesz nowe punkty doświadczenia.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 500

13. Pozbądź się Orków z farmy na zachód od Trelis

Zadanie zleca rebeliant Kippler. Musisz udać się na farmę pod Trelis (tą na której stacjonuje oddział Kapotha), i wybić wszystkich Orków jakich tam znajdziesz.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Rebelianci +1
  • Reputacja: Nemora +20

14. Przekrocz z Karlanem przełęcz do Varantu

Zadanie wyznaczone przez Karlana. Jest to część questa związanego z zabiciem Kurta. Po prostu przebiegnij przez przełęcz śladem Karlana.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Rebelianci +1

15. Wiadomość od buntownika imieniem Charles

Zadanie dostaniesz od Russella po tym jak przyniesiesz prośbę Charlesa o posiłki. Tym razem musisz wrócić z odpowiedzią do Charlesa.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 1000

16. Zabij trzy potwory grasujące na północ od Nemory

Zadanie zleca jeden ze strażników pilnujących północnego wejścia Rendell.

Musisz udać się na północ od Nemory i zabić włóczące się tam trzy Parskające Potwory - Nemora (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Musisz udać się na północ od Nemory i zabić włóczące się tam trzy Parskające Potwory. Przy okazji zdobędziesz zioła dla Tresslotta.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Nemora +20

17. Zniszcz obóz buntowników Nemorę

Zadanie zleca dowódca Orków w Trelis Vak. Musisz zniszczyć siedzibę Rebeliantów w Nemorze. Nie będzie to takie łatwe, bo jest tam kilku dobrych fighterów. Trzeba stosować taktykę odwrotu na z góry zaplanowane pozycje. Dość niewygodnym rywalem jest Tresslott, który może Cię zamrozić na moment. Maga/alchemika można zlikwidować atakując go w jego jaskini. Jest szansa, że nikt się nie zorientuje i będziemy mogli wyjść poza obóz by mieć gdzie manewrować walcząc z resztą.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2500
  • Reputacja: Orkowie +7