Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 3 - poradnik do gry

Gothic 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Geldern (4) | Questy poradnik Gothic 3

25. Zabij druida Runaka

Zadanie zleca Grok oraz Bollock, który dowodzi oddziałem wysłanym by dokonać egzekucji Runaka.

Bollock nie kwapi się do walki i chętnie pozwoli być za niego zlikwidował Gońców leśnych i druida - Geldern (4) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Bollock nie kwapi się do walki i chętnie pozwoli być za niego zlikwidował Gońców leśnych i druida. Wejdź do obozu i pozabijaj wszystkich.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2500
  • Reputacja: Orkowie +4
  • Reputacja: Geldern +4

26. Zabij druida Torna

Zadanie analogiczne do poprzedniego. Zleca je Grock a zamieszani w sprawę są również Gunock i Kappoth (wszystkich spotkałeś przy okazji innych zadań). Musisz odnaleźć druida Torna i zabić go (jego również spotkałeś wykonując misje w Trelis).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2500
  • Reputacja: Orkowie +4

27. Zabij najemnika Ivana

Część zadania zleconego przez Gembaka. Po zgodzeniu się na rozprawę z opryszkami Ivana, zgódź się na zabicie także i jego.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2000
  • Reputacja: Geldern +8
  • Reputacja: Orkowie +2

28. Zabij Orków z Geldern, wysłanych by zabić Runaka

Zadanie zleca sam druid Runak. Orkowie pod dowództwem Ballocka zostali wysłani by zabić Runaka. Runak prosi Cię byś to Ty ich pozabijał.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Gońcy leśni +10

29. Zabij wilki tunelowe grasujące w wilczej kopalni

Zadanie zleca Nemrok jako część spraw związanych w wilczą kopalnią.

Zanim zaczniesz sprowadzać niewolników do kopalni, musisz zlikwidować watahy wilków kręcące się w pobliżu (także wewnątrz, razem 8 sztuk) - Geldern (4) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Zanim zaczniesz sprowadzać niewolników do kopalni, musisz zlikwidować watahy wilków kręcące się w pobliżu (także wewnątrz, razem 8 sztuk).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Geldern +6

30. Zabij wodza południowej grupy poszukującej druidów

Kolejne zlecenie od druida Runaka. Po zlikwidowaniu grupy Bollocka musisz także zabić wodza drugiej grupy Gunocka. Leniwy Gunock został w Geldern (quest opisany wcześniej), a grupa Orków zabójców wyruszyła pod dowództwem Kappotha (znasz go z innych zadań).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2000
  • Reputacja: Gońcy leśni +15

31. Zabij zębacze przy kopalni siarki

Zadanie zlecone przez Sulfocka, Orka pilnującego kopalni siarki.

Sulfock jest strażnikiem ale nie kwapi się do walki z zębaczami - Geldern (4) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Sulfock jest strażnikiem ale nie kwapi się do walki z zębaczami. Wykonaj dla niego tę robotę (musisz zabić dziesięć zębaczy kręcących się niedaleko wejścia do kopalni).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Geldern +6

32. Złote talerze dla Laresa

Zadanie zleca Lares, który chętnie odkupi od Ciebie sześć złotych talerzy należących do szamanów Orków. Będziesz musiał je ukraść. Znajdują się one w komnatach szamanów (w tym samego Groka), musisz sprawdzać stoły, półki itp. Uważaj bo misy są łudząco podobne do złotych pucharów.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2000
  • Atrybuty: Kradzież +2

33. Znajdź grupę poszukującą druidów

Zadanie zleca Grok jako część questu związanego z druidami. Musisz po prostu odnaleźć grupę dowodzoną przez Bollocka (obozuje niedaleko siedziby druida Runaka).

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 1500

34. Znajdź hełm pierwszego paladyna

Zadanie zleca Shawn z Okary (to z nim odbudowywałeś Gothę). Musisz poszukać w Geldern legendarnego hełmu pierwszego paladyna. Hełm jest w kwaterze szamanów, leży na jednej z półek. Po odnalezieniu możesz odsprzedać go Jaredowi.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 500
  • Atrybuty: Kradzież +1