Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 3 - poradnik do gry

Gothic 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nordmar - Klan Młota (1) | Questy poradnik Gothic 3

1. Hauke potrzebuje rudy

Zadanie zleca sam Hauke.

Porozmawiaj z nim a dowiesz się, że Hauke potrzebuje rudy (10 sztuk) - Nordmar - Klan Młota (1) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Porozmawiaj z nim a dowiesz się, że Hauke potrzebuje rudy (10 sztuk). Jeśli nie masz tyle przy sobie poszukaj złoża (jest ich całe mnóstwo w Nordmarze).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2000
  • Reputacja: Klan Młota +5
  • Atrybuty: Kowalstwo +1

2. Hjalte jest głodny

Zadanie zleca sam Hjalte, jeden ze strażników Klanu Młota. Żeby z nim pomówić musisz wejść na jedną z wieżyczek strażniczych (stoi na uboczu, skryta za skałą). Zadanie dostaniesz podczas dłuższej konwersacji - w trakcie rozmowy Hjalte zarząda łapówki w postaci kawałka pieczeni.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Klan Młota +3

3. Hjalte jest spragniony

Zadanie leca Hjalte na samym początku konwersacji opisanej we wcześniejszym queście. Daj mu butelkę wódy to chętnie z Tobą porozmawia.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Klan Młota +3

4. Idź z Hauke do obozu poszukiwaczy złóż

Zadanie zleca sam Hauke.

Hauke to poszukiwacz złóż, który martwi się o swoich kolegów przebywających w niedalekiej jaskini - Nordmar - Klan Młota (1) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Hauke to poszukiwacz złóż, który martwi się o swoich kolegów przebywających w niedalekiej jaskini. Zgódź się towarzyszyć Nordmarczykowi w drodze na miejsce.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Klan Młota +5

5. Idź za Mortem do dolnego wejścia do kopalni

Część wielkiego zadania związanego z odbijaniem kopalni z rąk Orków (opisane dokładnie dalej). W pewnym momencie rozkaż Mortowi by Cię doprowadził do dolnego wejścia do kopalni. Mort nie może zginąć.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 1000

6. Idź za Mortem do Klanu Ognia

Kolejna część zadania z odbijaniem kopalni. W pewnym momencie rozkaż Mortowi by doprowadził Cię do siedziby Klanu Ognia. Mort nie może zginąć.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Nordmar +2

7. Idź za Mortem do Klanu Wilka

Kolejne zadanie związane z odbijaniem kopalni. W pewnym momencie rozkaż Mortowi by doprowadził Cię do siedziby Klanu Wilka. Mort nie może zginąć.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Nordmar +2

8. Ingvar potrzebuje miecza

Zadanie zleca sam Ingvar, najlepszy kowal Klanu Młota. Dostaniesz je dopiero po odbiciu kopalni z rąk Orków, kiedy będziesz chciał nauczyć się wykuwania broni z magicznej rudy.

To jest zadanie mające na celu wypróbowanie Twoich umiejętności - Nordmar - Klan Młota (1) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

To jest zadanie mające na celu wypróbowanie Twoich umiejętności. Dostaniesz od Ingvara przepis na wykucie potężnego miecza. Naucz się wykuwać broń (jeśli jeszcze nie umiesz), zgromadź składniki i wykuj miecz. Oddaj go Ingvarowi.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2000
  • Reputacja: Klan Młota +10