Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 3 - poradnik do gry

Gothic 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Faring (3) | Questy poradnik Gothic 3

19. Zabij topielce

Zadanie zleca myśliwy Wilson.

Po tym jak Wilson wskaże Ci miejsce przebywania topielców, musisz wszystkie wybić (dziewięć sztuk) - Faring (3) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Po tym jak Wilson wskaże Ci miejsce przebywania topielców, musisz wszystkie wybić (dziewięć sztuk).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Faring +8
  • Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1

20. Zabij trzy trolle na wzgórzach w pobliżu Faring

Zadanie zlecone przez kowala Zakosha. To te same trolle na które musi zapolować Mitch. Znajdziesz je w pobliżu chaty Tipplera.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2500
  • Reputacja: Faring +12

21. Zamek w Faring

Zadanie polegające na dostaniu się do zamku w Faring. W tym celu musisz przekonać do wyrażenia na to zgody trzech Orków: Gnara, Mojoka i Goroka. Zrobisz to wykonując dla nich zadania i zdobywając reputację.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 2500

22. Zanieś Tomowi prezent Alego

Zadanie zleca myśliwy Tom.

Jest to zadanie związane ze zdobywaniem przychylności myśliwych - Faring (3) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Jest to zadanie związane ze zdobywaniem przychylności myśliwych. Po tym jak odbierzesz Alemu Kamień przodków, przynieś go Tomowi. Jak Cię już przyjmą w szeregi myśliwych zaproponuj zaniesienie Kamienia do Nordmaru (przyda się na pewno).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Faring +4
  • Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1

23. Zanieś Ur-Goshowi trzy szczawie królewskie

Zadanie zleca sam Ur-Gosh, alchemik Orków, przebywający na zamku.

Alchemikowi potrzebne są trzy szczawie królewskie - Faring (3) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Alchemikowi potrzebne są trzy szczawie królewskie. Z pewnością masz tyle przy sobie. Jeśli nie to znajdziesz je w pobliżu Faring.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Orkowie +2
  • Atrybuty: Alchemia +1

24. Zapoluj z Wilsonem na topielce

Zadanie zleca myśliwy Wilson. Po prostu pobiegnij za nim do miejsca w którym przebywa grupa topielców.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2500
  • Reputacja: Faring +4
  • Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1

25 Zlikwiduj gobliny w prastarych ruinach Faring

Zadanie zleca bimbrownik Tippler. Zarówno ruiny jak i gobliny znajdziesz na wzgórzach pomiędzy chatą Tipplera a Vangardem. Problem w tym, że pewnie natkniesz się też na stwory o wiele silniejsze niż gobliny.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Faring +4
  • Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1

26. Złam opór Morr

Zadanie zleca sam główny dowódca armii Orków, przebywający w Faring Kan. Żeby je wykonać będziesz musiał pozabijać wszystkich przywódców rebeliantów: Javiera, Rolanda, Russella, Anoga i Rhobara.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 5000
  • Reputacja: Orkowie +7

27 Zostań mistrzem areny w Faring

Chodzi to o dużą arenę z dziedzińca zamkowego. Rządzi na niej Tarok i to z nim musisz porozmawiać by stanąć w szranki. Najpierw jednak będziesz musiał zdobyć sławę wielkiego gladiatora.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2500