Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 3 - poradnik do gry

Gothic 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bakaresh (3) | Questy poradnik Gothic 3

16. Ruiny Bakareshu

Zadanie zlecone przez kupca Carlosa, którego chcesz nakłonić do oddania daniny.

Twoje zadanie polega na oczyszczeniu ruin Bakaresh z żyjących tam dzikich zwierząt, zjadających niewolników - Bakaresh (3) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Twoje zadanie polega na oczyszczeniu ruin Bakaresh z żyjących tam dzikich zwierząt, zjadających niewolników. Udaj się na miejsce i pozabijaj szakale i lwy.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Bakaresh +15
  • Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1

17. Słowa tu nie wystarczą...

Zadanie zleca niewolnik Murak, którego znajdziesz w świątyni w Bakaresh.

Murak jest skłonny pomóc Ci w wywołaniu rebelii w mieście, ale potrzebuje broni dla niewolników - Bakaresh (3) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Murak jest skłonny pomóc Ci w wywołaniu rebelii w mieście, ale potrzebuje broni dla niewolników. Dostarcz mu trzy paczki z bronią a zyskasz wspólnika w walce z Asasynami.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 1500

18. Stary mieszek

To zadanie zleci Ci Amul, kiedy będziesz zbierał daninę dla samego Zubena. Zanim Amul odda ci pieniądze, poprosi Cię o odnalezienie mieszka z pieniędzmi, który zaginął podczas obstawiania zakładów na arenie. Porozmawiaj z zarządcą areny i gladiatorami. Potem pofatyguj się do Ashnu, który poradzi Ci byś sprawdził skrzynie należące do gladiatorów. W jednej z nich znajdziesz mieszek. Problem w tym, że zadania można w ogóle nie dostać: czasem Amul oddaje daninę bez żadnego problemu.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 1500

19. Świątynia w Bakaresh

Zadanie wynika podczas rozmowy z kupcami i Amulem. Do świątyni dostaniesz się dopiero wtedy, gdy Amul wyrazi na to zgodę.

Jak wszędzie kluczową sprawą są reputacja i pieniądze - Bakaresh (3) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Jak wszędzie kluczową sprawą są reputacja i pieniądze. Amul wpuści Cię do świątyni jak przyniesiesz mu daninę kupców (opisane wcześniej).

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 1500

20. Trzy szkatuły

Zadanie zleca kupiec Aldo, którego niewolnicy przekopują ruiny. Musisz udać się na teren wykopalisk i odszukać trzy stare szkatuły. Zadanie nie jest trudne, szkatuły leżą na ziemi (po jednej na każdym końcu ruin i jedna w środku).

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 1000

21. Walka o tytuł

To ostania walka na arenie, jaką stoczysz w Bakaresh.

Po pokonaniu Achmeda, Irhabara i Mufassy będziesz mógł przystąpić do walki o tytuł mistrza areny - Bakaresh (3) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Po pokonaniu Achmeda, Irhabara i Mufassy będziesz mógł przystąpić do walki o tytuł mistrza areny. Do pokonania pozostała dwójka doświadczonych wojowników świątynnych. Po wygranym pojedynku obejmujesz tytuł.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2500
  • Reputacja: Bakaresh +10
  • Atrybuty: Siła +1

22. Wsparcie

Zadanie zleca koczownik Sinikar (po tym jak go odnajdziesz). Zgodzi się on zaatakować z towarzyszami miasto, pod warunkiem, że znajdziesz niewolnika, który poderwie do walki ludzi wewnątrz. Tym niewolnikiem będzie Murak, który przebywa w świątyni.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Koczownicy +3

23. Zanieś Amulowi daninę kupców

Zadanie zleca Ashnu po tym jak nakłonisz kupców do oddania pieniędzy. Daninę musisz dostarczyć Amulowi w ciągu jednego dnia. Po przekroczeniu terminu zaczną Cię ścigać zabójcy, nie dostaniesz też zgody na wejście do świątyni.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Bakaresh +20