Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 3 - poradnik do gry

Gothic 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Główne zadania (2) | Questy poradnik Gothic 3

15. Otwórz bramę do nieznanej krainy

Ostatnie zadanie otrzymane od Xardasa, będące konsekwencją poprzedniego. Po aktywacji portalu, musisz go otworzyć. Potem obaj z magiem wkraczacie do teleportu i odchodzicie w nieznaną krainę.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 5000

16. Piąta świątynia

Zadanie wyniknie podczas rozmowy z Dargothem z Klasztoru, kiedy zaczniesz interesować się poszukiwaniem śladów Akashy. To jedno z dość ciężkich zadań, ze względu na utrudnioną komunikację z Dargothem - ciężko się z nim dogadać tak, by składnie poprowadzić dialog dotyczący Akashy i piątej świątyni. Żeby wykonać zadanie musisz zejść na najniższy poziom biblioteki i przeczytać jedną ze znajdujących się tam książek (jakieś kroniki). Z lektury dowiesz się gdzie może być artefakt należący do Akashy. Uważaj jednak, bo po skorzystaniu z księgi zostaniesz zaatakowany przez demona i grupę szkieletów.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 2500

17. Przyjmij moc Innosa

Jedno z końcowych zadań dla ścieżki Rebeliantów.

Po zdobyciu artefaktów Adanosa i Berła Varantu (od króla Rhobara) udaj się do Klasztoru i złóż artefakty na ołtarzu Innosa - Główne zadania (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Po zdobyciu artefaktów Adanosa i Berła Varantu (od króla Rhobara) udaj się do Klasztoru i złóż artefakty na ołtarzu Innosa. Zostaniesz namaszczony mocą samego Innosa (i otrzymasz szereg zadań opisanych w poradniku).

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 2500

18. Udaj się z Xardasem do portalu

Jedno z końcowych zadań dla ścieżki Orków. Otrzymasz je od Xardasa po wykonaniu innych zadań (opisanych w poradniku). Będziesz musiał odprowadzić Xardasa do portalu, którym udacie się do innego świata. Czeka Cię wędrówka niemal przez pół świata, a musisz dopilnować by mag nie zginął po drodze. Natkniesz się na dzikie zwierzęta (te, których nie zabiłeś wcześniej), a także grupy zabójców Asasynów i Rebeliantów.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 2500

19. Uwolnij pustynię spod władzy Asasynów

To zadanie jest co prawda w głównych, ale można przejść grę każdą ścieżką bez zaliczenia tego questa. Głównym sprawcą jest mag wody Vatras (spotykasz go w Lago) mocno powiązany z Koczownikami. Jeśli przystaniesz na jego propozycję będziesz musiał wypędzić Asasynów ze wszystkich głównych miast Varantu. Dla jednego człowieka to ciężka praca, ale w niektórych miastach możesz korzystać z pomocy Koczowników i niewolników (opisane przy okazji questów w konkretnych lokacjach). Zabijając Zubena w Ishtar nie zapomnij zabrać mu Kostura Wiecznego Wędrowca (wtedy będziesz mógł ukończyć grę sposobem Asasynów, nawet mimo tego, że ich wszystkich wypędziłeś).

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 5000

20. Wrzuć ogniste puchary do świętego ognia

Zadanie dostaniesz od Miltena po tym jak odnajdziesz wszystkie dwanaście pucharów.

1 - Główne zadania (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry
Włóż wszystkie puchary do magicznego ognia (jest przed posągiem Innosa w Klasztorze) - Główne zadania (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Włóż wszystkie puchary do magicznego ognia (jest przed posągiem Innosa w Klasztorze). Pobłogosławione puchary możesz oddać wszystkim paladynom, których spotkałeś w trakcie wędrówki (głównie w obozach Rebeliantów i Vengardzie).

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 12000

21. Wykonaj plan Xardasa, co do joty

Zadanie otrzymujesz od Xardasa i nie ma tu nic do tłumaczenia. Wykonaj po prostu polecenia Xardasa.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 2500

22. Za Beliara

To zadanie pojawia się pod koniec gry (po złożeniu artefaktów na ołtarzu Beliara) i właściwie od razu uznane jest za wykonane (po tym jak przyjmiesz zadania od Beliara).

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 5000

23. Za Innosa

Zadanie analogiczne do poprzedniego, z tym że rzecz ma miejsce przy ołtarzu Innosa.

Zyski:

  1. Punkty doświadczenia: 5000

24. Zabij króla Rhobara

Zadanie zabicia króla Rhobara otrzymasz od dwóch osób: Xardasa i Zubena. Oba zlecenia wiązane są z ukończeniem gry według różnych ścieżek (Orków i Asasynów). Powody eliminacji są różne, ale sposób wykonania ten sam: teleportuj się do sali tronowej i zabij Rhobara.

Rhobar to dobry wojownik (bardzo odporny na ciosy) a dodatkowo jest pilnowany przez straż - Główne zadania (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Rhobar to dobry wojownik (bardzo odporny na ciosy) a dodatkowo jest pilnowany przez straż. Możesz próbować pozabijać wszystkie osoby w sali tronowej albo też jak najszybciej zabić króla i uciekać korzystając z kamienia teleportacyjnego. Do pomocy możesz także wykorzystać Lee, którego spotkasz w Nordmarze (opisane wcześniej).

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 5000
  • Reputacja: Asasyni: +5