Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 3 - poradnik do gry

Gothic 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Faring (2) | Questy poradnik Gothic 3

11. Pokonaj Vigo na arenie

Pierwsza walka na dużej arenie.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2500
  • Reputacja: Orkowie +2

12. Polowanie na Trolle z Mitchem

Mitch to jeden z najemników próbujących wkupić się w łaski Orków.

1 - Faring (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry
Mitch dostał zadanie upolowania trzech trolli i nie bardzo ma ochotę się tego podjąć - Faring (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Mitch dostał zadanie upolowania trzech trolli i nie bardzo ma ochotę się tego podjąć. Ty również dostaniesz takie zadanie (od kowala) więc po drodze możesz zabrać ze sobą Mitcha.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 500
  • Reputacja: Faring +4

13. Przepędź Orków z Faring

Tradycyjne zadanie związane z odbiciem miasta. Tym razem nie musisz działać w konspiracji, szukać członków ruchu oporu itd. Wystarczy własna inicjatywa.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 10000
  • Reputacja: Rebelianci +5

14. Rozprowadź alkohol wśród Orków

Zadanie zleca szynkarz w Faring Flint.

Flint pragnie wkupić się w łaski Orków, podobnie jak Ty - Faring (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Flint pragnie wkupić się w łaski Orków, podobnie jak Ty. Zaproponuje Ci poczęstowanie flaszką wódki trzech najważniejszych Orków w Faring. Zgódź się bo i Tobie ułatwi to zadanie. Ci Orkowie to Gorok, Mojok i Gnar. Dla wszystkich będziesz wykonywał jakieś zadanie.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Faring +12

15. Sprzedaj skórę Gnarowi za 500 sztuk złota

Zadanie zleca jeden z myśliwych Wilson.

2 - Faring (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry
Dostaniesz od niego skórę cieniostwora, którą musisz sprzedać Gnarowi za 500 złotych monet - Faring (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Dostaniesz od niego skórę cieniostwora, którą musisz sprzedać Gnarowi za 500 złotych monet. Problem w tym, że Gnar da Ci tylko 400. Nie próbuj okłamywać Wilsona, ani zaniżać ceny ani dodawać tej stówy od siebie. Po prostu przyznaj ile dostałeś. W przeciwnym wypadku Wilson nie pozwoli Ci przyłączyć się do grupy.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2000
  • Reputacja: Faring +8

16. Warzenie wódy z Tipplerem

Zadanie zleci sam Tippler a będzie ono konsekwencją Twojego zapotrzebowania na dobry alkohol (dla Mojoka). Tipplera znajdziesz w chacie niedaleko miejsca gdzie przebywały trolle. Do uwarzenia wódy będą potrzebne alkojagody (10) i ziele lecznicze (2). Powinieneś tyle mieć przy sobie a jeśli nie masz to mnóstwo tego rośnie niedaleko chaty Tipplera. Zadania tego nie dostaniesz jeśli wcześniej zmusisz Tipplera do odsprzedaży ostatnich zapasów jakie mu zostały.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Faring +4
  • Atrybuty: Alchemia +1

17. Wilcze skóry dla Gnara

Zadanie zleca Gnar (pilnuje wejścia do zamku). Musisz mu dostarczyć dwadzieścia wilczych skór.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2000
  • Reputacja: Faring +4

18. Wóda dla Mojoka

Zadanie zleca sam Mojok, pilnujący wieży stojącej na straży przełęczy.

Mojok potrzebuje dwóch flaszek dobrej wódy - Nordmarskiej Starki - Faring (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Mojok potrzebuje dwóch flaszek dobrej wódy - Nordmarskiej Starki. Specjalistą od pędzenia gorzałki jest oczywiście Tippler.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Faring +4