Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry

Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Riverside Province (Mission) | Southern Kryta | Guild Wars Prophecies poradnik Guild Wars: Prophecies

Ullen River bierze swe początki w położonym daleko na południu Footprint Lakes - Riverside Province (Mission) | Southern Kryta | Guild Wars Prophecies - Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry

Riverside Province

Ullen River bierze swe początki w położonym daleko na południu Footprint Lakes. Rzeka skręca na zachód kierując się ku dżungli, aby dalej zawrócić zdecydowanie na południe w kierunku Henge of Denravi. Jej bystry nurt i płytkie zatoki sprawiają, iż jest doskonałą nadaje się na szlaki handlowe, zwłaszcza, że na brzegach jest kilka zamieszkałych osad.

Henchmen Level 15

Little Thom (Brawler Henchman), Claude (Cultist Henchman), Alesia (Healer Henchman), Orion (Mage Henchman), Stefan (Fighter Henchman), Reyna (Archer Henchman), Dunham (Enchanter Henchman).

Blade Warrior Derikk

Samuel (Merchant)

Xunlai Agent (Storage)

Riverside Province (Cooperative Mission)

Możesz wejść na tą mapę korzystając z opcji "Enter Mission" w lokacji Riverside Province.

Mission: Steal the Scepter of Orr. Avoid detection on your way to the temple. Talk to Dinas to get the scepter. Escape to the bridge to the Northeast. (Skradnij Scepter of Orr. Unikaj dostrzeżenia przez wroga w drodze do świątyni. Porozmawiaj z Dinas aby dostać berło. Wydostań się przez most na północnym-wchodzie). Nagroda: 1000 xp, 1 Skill Point.

*BONUS* Take out the Watchman at each tower, so Saidra can get the weapons through. (Odbij wszystkie wieże strażnicze, aby Saidra mogła przejechać z bronią). Nagroda: 1000 xp.

Po zakończeniu tej Misji uzyskasz dostęp do lokacji Sanctum Cay.

01 Start

Tutaj zaczynasz.

02 Watchtower

Zabij wszystkie patrole zanim zaczniesz odbijać wieżę.

03 Gate

Saidra - Da ci *BONUS* Quest gdy odbijesz pierwszą Watchtower (02).

*BONUS* Take out the Watchman at each tower, so Saidra can get the weapons through. (Odbij wszystkie wieże strażnicze, aby Saidra mogła przejechać z bronią).

04 Watchtower (for *BONUS*)

NOTE: Wszystkie wieże strażnicze muszą zostać zdobyte aby zaliczyć *BONUS* Quest. Jest to dość trudne zadanie, wiec zalecam dobrą drużynę z doświadczonych graczy. Można próbować z henchmanami odciągać pojedyncze grupy gwardzistów, lecz jest to dość karkołomne i wystarczy jeden błąd aby polec.

05 Guarded Gate

TIP: Trzeba sprowokować gwardzistów aby opuścili swoje stanowiska pod bramą i ruszyli do wieży. Wtedy należy szybko przemknąć przez opuszczoną bramę. Jeżeli wykonujesz *BONUS* i chcesz odbić tą wieże, najpierw zajmij się gwardzistami spod bramy.

06 Temple

Dinas - Daje ci Scepter of Orr (Item)

Po filmie zostajesz wyprowadzony ze świątyni tylnym wyjściem. Kieruj się do mostu na północnym-wschodzie próbując omijać patrole.

07 Wooden Bridge

Przebiegnij przez środek pomiędzy dwoma wieżami w stronę mostu. Aby zakończyć misję zabij bossa broniącego wstępu i wejdź na most. Po drugiej stronie znajduje się bezpieczne miejsce zwane Sanctum Cay