Guild Wars: Silverwood, Quarrel Falls Maguuma Jungle
Aktualizacja:

Quarrel Falls
Głęboko w Maguuma Jungle leży mały przyczółek otoczony wodospadami. Miejsce jest tak urocze i kojące, że podróżnicy często spędzają tu więcej czasu niż to rzeczywiście konieczne na odpoczynek i uzupełnienie zapasów. Umiejscowione zaraz przy Silverwood, Quarrel Falls jest jako oko cyklonu; bezpieczne miejsce na odpoczynek zanim sztorm ponownie uderzy.
Henchmen Level 15
Little Thom (Brawler Henchman), Claude (Cultist Henchman), Alesia (Healer Henchman), Orion (Mage Henchman), Stefan (Fighter Henchman), Reyna (Archer Henchman), Dunham (Enchanter Henchman).
Gareth Quickblade
Primary Quest: White Mantle Wrath: Demagogue's Vanguard. Destroy the three groups of the White Mantle vanguard marching to Quarrel Falls. See Councilor Vaylor for your reward. (Wyeliminuj trzy grupy Białych Płaszczy zmierzających w kierunku Quarrel Falls. Zobacz się z Councilor Vaylor po odbiór nagrody). Nagroda: 00 xp, Smiting Rod (Light Dmg: 4-7, req. 5 Smiting Prayers).
Saphir (Armor: 49)
Studed Leather Boots (6 Tanned Hide Squares + 1 Steel Ingot), Studded Leather Vest (18 Tanned Hide Squares + 3 Steel Ingot), Studded Leather Gloves (6 Tanned Hide Squares + 1 Steel Ingot), Studded Leather Leggings (12 Tanned Hide Squares + 2 Steel Ingot), Leather Boots (3 Tanned Squares), Leather Vest (9 Tanned Squares), Leather Gloves (3 Tanned Squares), Leather Leggings (6 Tanned Squares), Tamer's Mask (6 Bolts of Cloth + 1 Fur Square), Archer's Mask (6 Bolts of Cloth + 1 Bolt of Linen), Hunter's Mask (6 Bolts of Cloth + 1 Bolt of Silk), Traveler's Mask (6 Bolts of Cloth + 1 Scale), Simple Mask (3 Bolts of Cloth).
Sorim (Skills)
Clement (Merchant)
Xunlai Agent (Storage)
Silverwood
01 Entrance to Quarrel Falls
Lady Engelram (Collector)
5 Maguuma Manes: Cane (Chaos Dmg: 7-13, req. 8 Illusion Magic), Grim Cesta (Energy +10, req 8 Death Magic), Flame Artifact (Energy +10, req. 8 Fire Magic), Holy Rod (Fire Dmg: 7-13, req. 8 Divine Favor), Long Sword (Slashing Dmg: 14-20, req. 8 Swordsmanship).
Shining Blade patrol (do Quest: The Price of Steel).
02 Lake
Alain Doubleblade (do Quest: Mysterious Message)
Quest: The Price of Steel. Tell Gareth Quickblade about the lost White Mantle Patrol. Meet the Shining Blade scouts in Silverwood. Seek out and destroy the White Mantle patrol. Take the 5 ruined White Mantle armors back to Gareth Quickblade. (Opowiedz Gareth Quickblade o zagubionym patrolu Białych Płaszczy. Spotkaj się ze skautem Shining Blade w Silverood. Odszukaj i wyeliminuj patrol Białych Płaszczy. Zbierz 5 zniszczonych zbroi Białych Płaszczy i zanieś je do Gareth Quickblade). Nagroda: 500 xp, skills: Conjure Frost (E), Arcane Thievery (Me), Contemplation of Purity (Mo), Rend Enchantments (N), Barbed Trap (R), Crushing Blow (W).
03 Hill
Farmer Conklin (Collector)
5 Mossy Mandibles: Jeweled Chakram (Energy +10, req. 8 Inspiration Magic), Idol (Energy +10, req. 8 Curses), Earth Wand (Earth Dmg: 7-13, req 8 Earth Magic), Smiting Staff (Energy +8, Light Dmg: 7-13, req. 8 Smiting Prayers, Two-handed), Ascalon Bow (Piercing Dmg: 13-25, req. 8 Marksmanship, Two-handed).
04 Entrance to Bloodstone Fen
Crispin Bryllis (Collector)
5 Jungle Troll Tusks: Inscribed Chakram (Energy +10, req. 8 Domination Magic), Deadly Cesta (Dark Dmg: 7-13, req. 8 Blood Magic), Frost Artifact (Energy +10, req. 8 Water Magic), Protective Icon (Energy +10, req. 8 Protection Prayers), Battle Axe (Slashing Dmg: 6-21, req. 8 Axe Mastery).
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Maguuma Jungle
- Guild Wars: Sage Lands, Druid's Ovelook Maguuma Jungle
- Guild Wars: Mamnoon Lagoon Maguuma Jungle
- Guild Wars: The Wilds (Mission) Maguuma Jungle
- Guild Wars: Bloodstone Fen (Mission) Maguuma Jungle
- Guild Wars: Silverwood, Quarrel Falls Maguuma Jungle
- Guild Wars: Ettin's Back, Ventari's Refuge Maguuma Jungle
- Guild Wars: Reed Bog Maguuma Jungle
- Guild Wars: The Falls Maguuma Jungle
- Guild Wars: Aurora Glade (Mission) Maguuma Jungle
- Guild Wars: Henge of Denravi (Capital) Maguuma Jungle
- Guild Wars: Tangle Root, Maguuma Stade Maguuma Jungle
- Guild Wars: Dry Top Maguuma Jungle
- Guild Wars: Maguuma Jungle
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Wygląda świetnie. Napewno autor włożył dużo wysiłku w poradnik.
Szkoda, że nie zaczynam grać w GW teraz, bo na pewno bym skorzystał.
Bardzo ładny poradnik. Autor widać bardzo się postarał. Chwała mu za ten poradnik
A propo opisu ostatniej misji; chyba dokonalem niemozliwego; przeszedlem sam z Henchami :D
Nono. niezły poradnik. Chociaż daleko mu wielkością do Morrowinda, który musiał być podzielony na 3 części żeby być opublikowanym :)
QrKo ---> W każdej grze chodzi o to, żeby się dobrze bawić :-) Wcale nie jestem orędownikiem GW, muszę jednak przyznać, że gra potrafi zaspokoić sporą rzeszę graczy. Dla miłośnikow rpg celem będzie wykonanie wszystkich questów, zebranie jak najlepszego wyposażenia, zwiedzanie nowych krain itp. i to wszystko w towarzystwie żywych graczy. Z kolei wielbiciele pvp (czy tam gvg jak kto woli) będą walczyć o jak najwyższy ranking w tabelach. Tutaj wyposażenie też jest ważne, ale ci gracze nie robią questów - oni "farmują" kasę albo przedmioty :)
Dla mnie osobiście GW to już zamknięty rozdział, czas na nowe gry.
To ja takiego małego offtopa strzele :)
Switcher -> co jest punktem rywalizacji w GW?? Bo słyszałem ze tam jest limir 20 leveli...
W watku oficjalnym moje pytania troche zadymy zrobily wole tam narazie nie pisac :P
Stranger [Gry-OnLine], Cainoor, gris ---> Dziękuję Panowie. Ponad trzy miesiące gry każdego wieczoru w GW i jakoś się tego nazbierało ;)
gris ---> Masz zupełną rację. Każdy MMO dość szybko ewoluuje i nawet pomijając już dodatkowe regiony i mapy z nowymi questami, to zmianie mogą ulec nawet te stare - chociażby przy usuwaniu bugów w patchach. W DAoC wystąpił nawet taki efekt, że po wprowadzeniu dodatku New Frontiers częśc map zniknęła zastąpiona przez zupełnie nowe, a wszystkie questy związane z usuniętymi lokacjami usunięto lub znacznie zmieniono. W przypadku GW raczej nie sądzę, żeby doszło do takich zmian i ta podstawowa ścieżka fabularna, opisana w poradniku, raczej w grze pozostanie.
gris ---> Nie, ja się tylko zajmuje EQ2.
Może teraz będę także Vanguard lub D&D ;)
ps. " autor: Sznur "
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-29 22:19:11]
Cainoor --> Oooo A ja myslałem ze to Ty robiłes poradnik do GW na Gamepressure...
gris ---> Pewnie robił to ten sam człowiek, więc miał troche mniej roboty i dlatego na GOLu jest taki rozbudowany ten poradnik :)
Stranger --> Nawet wolał bym zeby na GOLu zawierał same podstawy (bez opisywania wszystkich questow), poniewaz wszystko mamy na Gamepressure. Ale nie zaszkodzi takze i to :)
Cainoor --> Własnie miałem o tym napisać:) (Gamepressure). Jestem duzo bardziej zadowolony z poradnika na Gamepressure :) ze wzgledu własnie na akualność. Chociarz ostatnio troche sie denerwowałem bo poradnik nie był tam aktualizowany od pewnego czasu (zastój?). :)
IMO poradnik do tej gry bylby dobry nawet gdyby zawieral same podstawy. Sa takie gry, do ktorych nigdy nie napisze sie stuprocentowego poradnika. Lepiej wiec zeby byl bardzo rozbudowany zamiast zadnego.
Stranger --> Racja. Bardziej mi chodzi o aktualność poradnika. Wiem ze GW i np. WoW to podobne a zarazem rozne gry. Ale jak pisalem wyzej, do gry dodawane sa darmowe dodatki, patche i wtedy poradnik traci na aktualnosci - chyba ze by go ktos uaktualnial, ale nie spotkalem nie z takim czyms na GOLu.
Pod tym wzgledem, gdybym napisal np. poradnik do WoW'a wygladalo by tak samo. Czyt. Patche, nowe questy...
Pogmatwalem, mam nadzieje ze zrozumiale.
Poza tym, poradniki są raczej dla mało lub średniozaawansowanych graczy. Ktoś, kto przejdzie wszystko to co jest zawarte w poradniku, pewnie będzie miał GW już w małym palcu :)
gris --> No ale generalnie GW ma zblizona budowe do klasycznych RPG-ow, czyli regularnie odblokowuje kilka lokacji, na ktorych cos trzeba zrobic zeby moc przejsc dalej. Nie ma jednego wielkiego swiata, ktory bylby od razu dostepny.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
