Guild Wars: D'Alessio Seaboard (Mission) Northern Kryta
Aktualizacja:

D'Alessio Seaboard
Ten kawałek nadmorskiego lądu, zwany kiedyś Eastbury Reserve, został przemianowany po ostatniej Wojnie Gildii. Jego obecny imiennik, Saul D'Alessio, był założycielem Białych Płaszczy i przez wielu jest uznawany za wyzwoliciela Kryty.
Henchmen Level 10
Little Thom (Brawler Henchman), Claude (Cultist Henchman), Alesia (Healer Henchman), Orion (Mage Henchman), Stefan (Fighter Henchman), Reyna (Archer Henchman), Dunham (Enchanter Henchman).
Mantle Knight Karriya
Krytan Herald
Adriel (Merchant)
Xunlai Agent (Storage)
D'Alessio Seaboard (Cooperative Mission)
Możesz wejść na tą mapę korzystając z opcji "Enter Mission" w lokacji D'Alessio Seaboard.
Mission: Lend aid to the White Mantle in their fight against undead. Hurry to the Temple of Tolerance. Discuss the undead menace with Confessor Dorian. ADDED: Clear out the undead from the village of Hakenwood. ADDED: Protect Confessor Dorian from the undead. ADDED: Head to the southwest. Locate Dinas and the Scepter of Orr. (Pomóż Białym Płaszczom w walce z nieumarłymi. Idź pospiesznie do Temple of Tolerance. Przedyskutuj groźbę ze strony nieumarłych z Confessor Dorianem. DODATKOWO: Oczyść wioskę Hakenwood z wszelkich nieumarłych. DODATKOWO: Obroń Confessor Dorian przed nieumarłymi. DODATKOWO: Kieruj się na południowy-zachód. Odszukaj Dinasa i Scepter of Orr). Nagroda: 1000 xp, 1 Skill Point.
*BONUS* Deliver the village's offering to the statue of Melandru. (Dostarcz dary wieśniaków do statuły Melandru). Nagroda: 1000 xp.
Po zakończeniu tej Misji uzyskasz dostęp do lokacji Divinity Coast.
01 Start
Justicar Isalah (zaprowadzi cię do pierwszego mostu)
02 Hakewood
Benji Makala (Mieszkaniec wioski walczący z bossem))
UWAGA: Jeżeli chcesz dostać i ukończyć *BONUS* musisz za wszelką cenę utrzymać go przy życiu podczas oczyszczania wioski z potworów. To zadanie będzie łatwiejsze gdy oczyścisz najpierw południową część wioski. Uratowani mieszkańcy zbierają się w obrębie Statue of Mending.
*BONUS* Deliver the village's offering to the statue of Melandru. (Dostarcz dary wieśniaków do statuły Melandru).
03 Statue of Mending
UWAGA: Statua rzuca obszarowy czar uleczający: Healing Fountain.
04 Main Gate
Gate Guard
05 Gate
Gate Guard Makala
UWAGA: Ta brama może zostać otwarta przez Gate Guard Makala jedynie wtedy, gdy ocalisz jego brata Benji Makala.
06 Closed Gate
UWAGA: Tę bramę można otworzyć dźwignią z drugiej strony, wtedy gry dostaliśmy do wykonania quest bonusowy.
07 Pedestal
Melandru Offering (Quest Item do *BONUS*)
TIP: Ten przedmiot jest bardzo kruchy i rozbije się gdy go rzucisz (opcja Drop Item). Najlepiej jest wcześniej oczyścić z wrogów drogę do posągu Melandru, a następnie spokojnie wrócić się po Melandru Offering.
08 Temple of Tolerance
Confessor Dorian
TIP: Musisz go obrobić. Staraj się nie opuszczać uleczającego kręgu (Statue of Mending) i zabijaj wszystkich nacierających wrogów.
09 Statue of Melandru
Malandru Offering Pedestal (do *BONUS*)
UWAGA: Tutaj można się dostać wyłącznie z drugiej strony przełęczy. Trzeba minąć Temple of Tolerance i skierować na północ.
10 Village
Tree of Renewal (Monster do Mission)
Dinas
Porozmawiaj z Dinasem aby zakończyć Misję. Po krótkiej konwersacji zostaniesz przeniesiony do Divinity Coast.
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Northern Kryta
- Guild Wars: Scoundrel's Rise Northern Kryta
- Guild Wars: Gates of Kryta (Mission) Northern Kryta
- Guild Wars: Lion's Arch (Capital) Northern Kryta
- Guild Wars: North Kryta Province Northern Kryta
- Guild Wars: Nebo Terrace, Cursed Lands, Bergen Hot Springs Northern Kryta
- Guild Wars: D'Alessio Seaboard (Mission) Northern Kryta
- Guild Wars: Watchtower Coast, Beetletun Northern Kryta
- Guild Wars: Divinity Coast (Mission) Northern Kryta
- Guild Wars: Northern Kryta
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Wygląda świetnie. Napewno autor włożył dużo wysiłku w poradnik.
Szkoda, że nie zaczynam grać w GW teraz, bo na pewno bym skorzystał.
Bardzo ładny poradnik. Autor widać bardzo się postarał. Chwała mu za ten poradnik
A propo opisu ostatniej misji; chyba dokonalem niemozliwego; przeszedlem sam z Henchami :D
Nono. niezły poradnik. Chociaż daleko mu wielkością do Morrowinda, który musiał być podzielony na 3 części żeby być opublikowanym :)
QrKo ---> W każdej grze chodzi o to, żeby się dobrze bawić :-) Wcale nie jestem orędownikiem GW, muszę jednak przyznać, że gra potrafi zaspokoić sporą rzeszę graczy. Dla miłośnikow rpg celem będzie wykonanie wszystkich questów, zebranie jak najlepszego wyposażenia, zwiedzanie nowych krain itp. i to wszystko w towarzystwie żywych graczy. Z kolei wielbiciele pvp (czy tam gvg jak kto woli) będą walczyć o jak najwyższy ranking w tabelach. Tutaj wyposażenie też jest ważne, ale ci gracze nie robią questów - oni "farmują" kasę albo przedmioty :)
Dla mnie osobiście GW to już zamknięty rozdział, czas na nowe gry.
To ja takiego małego offtopa strzele :)
Switcher -> co jest punktem rywalizacji w GW?? Bo słyszałem ze tam jest limir 20 leveli...
W watku oficjalnym moje pytania troche zadymy zrobily wole tam narazie nie pisac :P
Stranger [Gry-OnLine], Cainoor, gris ---> Dziękuję Panowie. Ponad trzy miesiące gry każdego wieczoru w GW i jakoś się tego nazbierało ;)
gris ---> Masz zupełną rację. Każdy MMO dość szybko ewoluuje i nawet pomijając już dodatkowe regiony i mapy z nowymi questami, to zmianie mogą ulec nawet te stare - chociażby przy usuwaniu bugów w patchach. W DAoC wystąpił nawet taki efekt, że po wprowadzeniu dodatku New Frontiers częśc map zniknęła zastąpiona przez zupełnie nowe, a wszystkie questy związane z usuniętymi lokacjami usunięto lub znacznie zmieniono. W przypadku GW raczej nie sądzę, żeby doszło do takich zmian i ta podstawowa ścieżka fabularna, opisana w poradniku, raczej w grze pozostanie.
gris ---> Nie, ja się tylko zajmuje EQ2.
Może teraz będę także Vanguard lub D&D ;)
ps. " autor: Sznur "
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-29 22:19:11]
Cainoor --> Oooo A ja myslałem ze to Ty robiłes poradnik do GW na Gamepressure...
gris ---> Pewnie robił to ten sam człowiek, więc miał troche mniej roboty i dlatego na GOLu jest taki rozbudowany ten poradnik :)
Stranger --> Nawet wolał bym zeby na GOLu zawierał same podstawy (bez opisywania wszystkich questow), poniewaz wszystko mamy na Gamepressure. Ale nie zaszkodzi takze i to :)
Cainoor --> Własnie miałem o tym napisać:) (Gamepressure). Jestem duzo bardziej zadowolony z poradnika na Gamepressure :) ze wzgledu własnie na akualność. Chociarz ostatnio troche sie denerwowałem bo poradnik nie był tam aktualizowany od pewnego czasu (zastój?). :)
IMO poradnik do tej gry bylby dobry nawet gdyby zawieral same podstawy. Sa takie gry, do ktorych nigdy nie napisze sie stuprocentowego poradnika. Lepiej wiec zeby byl bardzo rozbudowany zamiast zadnego.
Stranger --> Racja. Bardziej mi chodzi o aktualność poradnika. Wiem ze GW i np. WoW to podobne a zarazem rozne gry. Ale jak pisalem wyzej, do gry dodawane sa darmowe dodatki, patche i wtedy poradnik traci na aktualnosci - chyba ze by go ktos uaktualnial, ale nie spotkalem nie z takim czyms na GOLu.
Pod tym wzgledem, gdybym napisal np. poradnik do WoW'a wygladalo by tak samo. Czyt. Patche, nowe questy...
Pogmatwalem, mam nadzieje ze zrozumiale.
Poza tym, poradniki są raczej dla mało lub średniozaawansowanych graczy. Ktoś, kto przejdzie wszystko to co jest zawarte w poradniku, pewnie będzie miał GW już w małym palcu :)
gris --> No ale generalnie GW ma zblizona budowe do klasycznych RPG-ow, czyli regularnie odblokowuje kilka lokacji, na ktorych cos trzeba zrobic zeby moc przejsc dalej. Nie ma jednego wielkiego swiata, ktory bylby od razu dostepny.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
