Guild Wars: The Catacombs Pre-Searing Ascalon
Aktualizacja:

The Catacombs
01 Entrance to Ashford Abbey
Necromacer Munne (Necromancer Trainer)
Necromancer Quest: The Necromancer's Novice. Get past the fire traps in the burning section of the catacombs. (Use bone horrors to trigger the traps). Return to Necromancer Munne for your reward. (Przedostań się przez ogniowe pułapki w płonącej części katakumb. (Użyj bone horrors do uaktywniania pułapek). Wróć do Necromancer Munne po nagrodę). Nagroda: 250 xp, skille: Life siphon, Deathly Swarm, Animate Bone Horror.
Quest: Rites of Remembrance. Light candles on all four braziers in the catacombs to appease the angry spirits. Return to Necromancer Munne for your reward. (Zapal cztery świece w katakumbach aby ułagodzić gniew duchów. Wróć do Necromancer Munne po nagrodę). Nagroda: 250 xp, Focus Item (Energy +3).
Karleen (Collector)
5 Gargoyle Skulls: Storm Artifact (Energy +3), Holy Rod (Fire Dmg: 2-4), Crimson Carapace Shield (Armor: 4), Inscribed Staff (Energy +3, Chaos Dmg: 2-4, Two-handed).
Gwynn (Collector)
3 Sleketal Limbs: Cane (Chaos Dmg: 2-4), Frost Artifact (Energy +3), Holy Staff (Energy +3, Fire Dmg: 2-4, Two-handed), War Hammer (Blunt Dmg: 6-9, Two-handed), Class Specific Leggings (Armor: 12).
02
Oberan the Reviled (Necromancer Trainer - Curses Specialization)
Necromancer Quest: The Accursed Path. Go south and destroy all the crypt fiends there. Return to Oberan the Reviled for your reward. (Idź na południe i zabij tam wszystkie crypt fiends . Wróć do Oberan the Reviled po nagrodę). Nagroda: 250 xp, skille: Soul Barbs, Faintheartedness.
03
Statue of Grenth
04
Remembrance Brazier (do Quest: Rites of Remembrance)
05
Corpse of Prized Moa Bird (do Quest: The Prize Moa Bird)
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Pre-Searing Ascalon
- Guild Wars: Ascalon City Pre-Searing Ascalon
- Guild Wars: Lakeside County, Ashford Abbey Pre-Searing Ascalon
- Guild Wars: Green Hills Country, The Barradin Estate Pre-Searing Ascalon
- Guild Wars: Regent Valley, Fort Ranik Pre-Searing Ascalon
- Guild Wars: Wizard's Folly, Foible's Fair Pre-Searing Ascalon
- Guild Wars: The Northlands Pre-Searing Ascalon
- Guild Wars: The Catacombs Pre-Searing Ascalon
- Guild Wars: Pre-Searing Ascalon
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Wygląda świetnie. Napewno autor włożył dużo wysiłku w poradnik.
Szkoda, że nie zaczynam grać w GW teraz, bo na pewno bym skorzystał.
Bardzo ładny poradnik. Autor widać bardzo się postarał. Chwała mu za ten poradnik
A propo opisu ostatniej misji; chyba dokonalem niemozliwego; przeszedlem sam z Henchami :D
Nono. niezły poradnik. Chociaż daleko mu wielkością do Morrowinda, który musiał być podzielony na 3 części żeby być opublikowanym :)
QrKo ---> W każdej grze chodzi o to, żeby się dobrze bawić :-) Wcale nie jestem orędownikiem GW, muszę jednak przyznać, że gra potrafi zaspokoić sporą rzeszę graczy. Dla miłośnikow rpg celem będzie wykonanie wszystkich questów, zebranie jak najlepszego wyposażenia, zwiedzanie nowych krain itp. i to wszystko w towarzystwie żywych graczy. Z kolei wielbiciele pvp (czy tam gvg jak kto woli) będą walczyć o jak najwyższy ranking w tabelach. Tutaj wyposażenie też jest ważne, ale ci gracze nie robią questów - oni "farmują" kasę albo przedmioty :)
Dla mnie osobiście GW to już zamknięty rozdział, czas na nowe gry.
To ja takiego małego offtopa strzele :)
Switcher -> co jest punktem rywalizacji w GW?? Bo słyszałem ze tam jest limir 20 leveli...
W watku oficjalnym moje pytania troche zadymy zrobily wole tam narazie nie pisac :P
Stranger [Gry-OnLine], Cainoor, gris ---> Dziękuję Panowie. Ponad trzy miesiące gry każdego wieczoru w GW i jakoś się tego nazbierało ;)
gris ---> Masz zupełną rację. Każdy MMO dość szybko ewoluuje i nawet pomijając już dodatkowe regiony i mapy z nowymi questami, to zmianie mogą ulec nawet te stare - chociażby przy usuwaniu bugów w patchach. W DAoC wystąpił nawet taki efekt, że po wprowadzeniu dodatku New Frontiers częśc map zniknęła zastąpiona przez zupełnie nowe, a wszystkie questy związane z usuniętymi lokacjami usunięto lub znacznie zmieniono. W przypadku GW raczej nie sądzę, żeby doszło do takich zmian i ta podstawowa ścieżka fabularna, opisana w poradniku, raczej w grze pozostanie.
gris ---> Nie, ja się tylko zajmuje EQ2.
Może teraz będę także Vanguard lub D&D ;)
ps. " autor: Sznur "
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-29 22:19:11]
Cainoor --> Oooo A ja myslałem ze to Ty robiłes poradnik do GW na Gamepressure...
gris ---> Pewnie robił to ten sam człowiek, więc miał troche mniej roboty i dlatego na GOLu jest taki rozbudowany ten poradnik :)
Stranger --> Nawet wolał bym zeby na GOLu zawierał same podstawy (bez opisywania wszystkich questow), poniewaz wszystko mamy na Gamepressure. Ale nie zaszkodzi takze i to :)
Cainoor --> Własnie miałem o tym napisać:) (Gamepressure). Jestem duzo bardziej zadowolony z poradnika na Gamepressure :) ze wzgledu własnie na akualność. Chociarz ostatnio troche sie denerwowałem bo poradnik nie był tam aktualizowany od pewnego czasu (zastój?). :)
IMO poradnik do tej gry bylby dobry nawet gdyby zawieral same podstawy. Sa takie gry, do ktorych nigdy nie napisze sie stuprocentowego poradnika. Lepiej wiec zeby byl bardzo rozbudowany zamiast zadnego.
Stranger --> Racja. Bardziej mi chodzi o aktualność poradnika. Wiem ze GW i np. WoW to podobne a zarazem rozne gry. Ale jak pisalem wyzej, do gry dodawane sa darmowe dodatki, patche i wtedy poradnik traci na aktualnosci - chyba ze by go ktos uaktualnial, ale nie spotkalem nie z takim czyms na GOLu.
Pod tym wzgledem, gdybym napisal np. poradnik do WoW'a wygladalo by tak samo. Czyt. Patche, nowe questy...
Pogmatwalem, mam nadzieje ze zrozumiale.
Poza tym, poradniki są raczej dla mało lub średniozaawansowanych graczy. Ktoś, kto przejdzie wszystko to co jest zawarte w poradniku, pewnie będzie miał GW już w małym palcu :)
gris --> No ale generalnie GW ma zblizona budowe do klasycznych RPG-ow, czyli regularnie odblokowuje kilka lokacji, na ktorych cos trzeba zrobic zeby moc przejsc dalej. Nie ma jednego wielkiego swiata, ktory bylby od razu dostepny.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
