Guild Wars: Skyward Reach, Augury Rock Crystal Desert
Aktualizacja:

Augury Rock
Wzgórze to, otoczone tajemniczymi filarami niczym kamiennymi strażnikami, zostało tak nazwane z powodu olbrzymiej skały, górującej niedaleko, która jakby zachęcała każdego wystarczająco odważnego do jej pokonania.
Henchmen Level 17
Little Thom (Brawler Henchman), Claude (Cultist Henchman), Alesia (Healer Henchman), Orion (Mage Henchman), Stefan (Fighter Henchman), Reyna (Archer Henchman), Dunham (Enchanter Henchman), Lina (Protector Henchman).
Jorn Kudebeh
Quest: Into the Unknown. Meet your friends in Skyward Reach. Find Aidan and get a good look at the mesa. Return to Jorn Kudebeh for your reward. (Spotkaj się z przyjaciółmi w Skyward Reach. Odszukajcie Aidana i przyglądnijcie się dobrze krajobrazowi w dole). Nagroda: 1000 xp, skills: Swirling Aura (E), Arcane Conundrum (Me), Zealot's Fire (Mo), Chilblains (N), Winnowing (R), "Fear Me!" (W).
Marchena
Quest: Ghostly Vengeance. Slain 10 Minotaurs. (Zabij 10 Minotaurów ). Nagroda: 1000 xp, skills: Obsidian Flame (E), Mantra of Persistance (Me), Blessed Aura (Mo), Malaise (N), Dust Trap (R), Shield Bash (W).
Great Ritual Priest Zahmut (do Quest: Sands Of Souls)
Może cię przenieść do Sacred Mesa gdy już będziesz gotowy aby przejść Ascension test.
Sidon (Merchat)
Xunlai Agent (Storage)
Skyward Reach
T1, T2, T3, T4 Teleporters
UWAGA: Aby aktywować teleporter należy użyć Teleporter Switches we właściwej kolejności. Można ją łatwo odkryć stając w świecącym kręgu teleportera i obserwując w jakiej kolejności zapalają się przełączniki. Następnie sami powtarzamy tą sekwencję.
01 Entrance to Augury Rock
Cynn, Mhenlo, Devona (Najemnicy do Quest: Into the Unknown).
John Verado (Collector)
5 Topaz Crests: Inscribed Staff (Energy +10, Chaos Dmg: 11-22, req. 9 Domination Magic, Two-handed), Cruel Staff (Energy +10, Dark Dmg: 11-22, req. 9 Blood Magic, Two-handed), Earth Wand (Earth Dmg: 11-22, req. 9 Earth Magic), Protective Icon (Energy +12, req. 9 Protection Prayers), Ascalon Bow (Piercing Dmg: 15-28, req. 9 Marksmanship, Two-handed).
02 Cliff
Aidan (do Quest: Into the Unknown)
03 Teleporter
Mourn Drakespur (Collector)
5 Dessicated Hydra Claws: Jeweled Chakram (Energy +12, req. 9 Inspiration Magic), Wicked Staff (Energy +10, Dark Dmg: 11-22, req. 9 Curses, Two-handed), Air Wand (Lightning Dmg: 11-22, req. 9 Air Magic), Healing Ankh (Energy +12, req. 9 healing Prayers), Ascalon Bow (Piercing Dmg: 15-28, req. 9 Marksmanship, Two-handed).
04 Entrance to The Scar
Arliss Vaughn (Collector)
5 Iridescent Griffon Wings: Jeweled Chalice (Energy +12, req. 9 Illusion Magic), Truncheon (Cold Dmg: 11-22, req. 9 Death Magic), Frost Artifact (Energy +12, req. 9 Water Magic), Smiting Rod (Light Dmg: 11-22, req. 9 Smiting Prayers).
05
Sariss Yassith (for Quest: The Forgotten Ones)
Quest: Forgotten Wisdom. Seek out Siliss Yassith in the Arid Sea. (Odszukaj Siliss Yassith w Arid Sea). Nagroda: 1500 xp, 15 Attribute Points (!).
06
Rylan Paval (Collector)
5 Spiny Seeds: Inscribed Chakram (Energy +12, req. 9 Domination Magic), Grim Cesta (Energy +12, req. 9 Soul Reaping), Water Staff (Energy +10, Cold Dmg: 11-22, req. 9 Water Magic, Two-handed), Holy Staff (Energy +10, Fire Dmg: 11-22, req. 9 Divine Favor, Two-handed).
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Crystal Desert
- Guild Wars: The Amnoon Oasis (Capital) Crystal Desert
- Guild Wars: Prophet's Path, Heroes' Audience Crystal Desert
- Guild Wars: Skyward Reach, Augury Rock Crystal Desert
- Guild Wars: The Arid Sea Crystal Desert
- Guild Wars: Vulture Drifts Crystal Desert
- Guild Wars: Dunes of Despair (Mission) Crystal Desert
- Guild Wars: The Scar, Destiny's Gorge Crystal Desert
- Guild Wars: Thirsty River (Mission) Crystal Desert
- Guild Wars: Salt Flats, Seeker's Passage Crystal Desert
- Guild Wars: Diviner's Ascent Crystal Desert
- Guild Wars: Elona Reach (Mission) Crystal Desert
- Guild Wars: Sacred Mesa (Ascension Mission) Crystal Desert
- Guild Wars: Dragon's Lair (Mission) Crystal Desert
- Guild Wars: Crystal Desert
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Wygląda świetnie. Napewno autor włożył dużo wysiłku w poradnik.
Szkoda, że nie zaczynam grać w GW teraz, bo na pewno bym skorzystał.
Bardzo ładny poradnik. Autor widać bardzo się postarał. Chwała mu za ten poradnik
A propo opisu ostatniej misji; chyba dokonalem niemozliwego; przeszedlem sam z Henchami :D
Nono. niezły poradnik. Chociaż daleko mu wielkością do Morrowinda, który musiał być podzielony na 3 części żeby być opublikowanym :)
QrKo ---> W każdej grze chodzi o to, żeby się dobrze bawić :-) Wcale nie jestem orędownikiem GW, muszę jednak przyznać, że gra potrafi zaspokoić sporą rzeszę graczy. Dla miłośnikow rpg celem będzie wykonanie wszystkich questów, zebranie jak najlepszego wyposażenia, zwiedzanie nowych krain itp. i to wszystko w towarzystwie żywych graczy. Z kolei wielbiciele pvp (czy tam gvg jak kto woli) będą walczyć o jak najwyższy ranking w tabelach. Tutaj wyposażenie też jest ważne, ale ci gracze nie robią questów - oni "farmują" kasę albo przedmioty :)
Dla mnie osobiście GW to już zamknięty rozdział, czas na nowe gry.
To ja takiego małego offtopa strzele :)
Switcher -> co jest punktem rywalizacji w GW?? Bo słyszałem ze tam jest limir 20 leveli...
W watku oficjalnym moje pytania troche zadymy zrobily wole tam narazie nie pisac :P
Stranger [Gry-OnLine], Cainoor, gris ---> Dziękuję Panowie. Ponad trzy miesiące gry każdego wieczoru w GW i jakoś się tego nazbierało ;)
gris ---> Masz zupełną rację. Każdy MMO dość szybko ewoluuje i nawet pomijając już dodatkowe regiony i mapy z nowymi questami, to zmianie mogą ulec nawet te stare - chociażby przy usuwaniu bugów w patchach. W DAoC wystąpił nawet taki efekt, że po wprowadzeniu dodatku New Frontiers częśc map zniknęła zastąpiona przez zupełnie nowe, a wszystkie questy związane z usuniętymi lokacjami usunięto lub znacznie zmieniono. W przypadku GW raczej nie sądzę, żeby doszło do takich zmian i ta podstawowa ścieżka fabularna, opisana w poradniku, raczej w grze pozostanie.
gris ---> Nie, ja się tylko zajmuje EQ2.
Może teraz będę także Vanguard lub D&D ;)
ps. " autor: Sznur "
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-29 22:19:11]
Cainoor --> Oooo A ja myslałem ze to Ty robiłes poradnik do GW na Gamepressure...
gris ---> Pewnie robił to ten sam człowiek, więc miał troche mniej roboty i dlatego na GOLu jest taki rozbudowany ten poradnik :)
Stranger --> Nawet wolał bym zeby na GOLu zawierał same podstawy (bez opisywania wszystkich questow), poniewaz wszystko mamy na Gamepressure. Ale nie zaszkodzi takze i to :)
Cainoor --> Własnie miałem o tym napisać:) (Gamepressure). Jestem duzo bardziej zadowolony z poradnika na Gamepressure :) ze wzgledu własnie na akualność. Chociarz ostatnio troche sie denerwowałem bo poradnik nie był tam aktualizowany od pewnego czasu (zastój?). :)
IMO poradnik do tej gry bylby dobry nawet gdyby zawieral same podstawy. Sa takie gry, do ktorych nigdy nie napisze sie stuprocentowego poradnika. Lepiej wiec zeby byl bardzo rozbudowany zamiast zadnego.
Stranger --> Racja. Bardziej mi chodzi o aktualność poradnika. Wiem ze GW i np. WoW to podobne a zarazem rozne gry. Ale jak pisalem wyzej, do gry dodawane sa darmowe dodatki, patche i wtedy poradnik traci na aktualnosci - chyba ze by go ktos uaktualnial, ale nie spotkalem nie z takim czyms na GOLu.
Pod tym wzgledem, gdybym napisal np. poradnik do WoW'a wygladalo by tak samo. Czyt. Patche, nowe questy...
Pogmatwalem, mam nadzieje ze zrozumiale.
Poza tym, poradniki są raczej dla mało lub średniozaawansowanych graczy. Ktoś, kto przejdzie wszystko to co jest zawarte w poradniku, pewnie będzie miał GW już w małym palcu :)
gris --> No ale generalnie GW ma zblizona budowe do klasycznych RPG-ow, czyli regularnie odblokowuje kilka lokacji, na ktorych cos trzeba zrobic zeby moc przejsc dalej. Nie ma jednego wielkiego swiata, ktory bylby od razu dostepny.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
