Guild Wars: The Black Curtain, Temple of the Ages Southern Kryta
Aktualizacja:

Temple of the Ages
Od niepamiętnych czasów Temple of the Ages stała w tym samym miejscu niedaleko od Divinity Coast. Żywioły odcisnęły swoje znamiona na świątyni i nawet posągi bogów stały się teraz niczym więcej jak kawałkami gruzu. Jednak to święte miejsce w dalszym ciągu otoczone jest silną magią przyciągającą śmiałków i poszukiwaczy przygód. Legenda głosi, iż pewnego dnia kamienie uniosą się i odbudują świątynie, a wtedy bogowie ponownie zwrócą swą uwagę na Krytę.
UWAGA: Najprostsza droga do Temple of the Ages prowadzi z zachodu przez Talmark Wilderness. Jeżeli podróżujesz z henchmanami najlepiej jest zacząć podróż z Quarrel Fall (trochę dalej ale łatwiejsza potwory po drodze) albo z Fisherman's Haven (bliżej lecz trudniej).
Henchmen Level 15
Little Thom (Brawler Henchman), Claude (Cultist Henchman), Alesia (Healer Henchman), Orion (Mage Henchman), Stefan (Fighter Henchman), Reyna (Archer Henchman), Dunham (Enchanter Henchman).
Brother Mizar
Quest: The False Gods. Defeat Abbot Ramoth and retrieve the Litanies of Unseen. Return the Litanies of the Unseen to Brother Mizar. (Pokonaj Abbot Ramoth i zabierz mu Litanies of Unseen. Zwróć Litanies of the Unseen do Brother Mizar). Nagroda: 750 xp, skills: Deep Freeze (E), Mind Wrack (Me), Blessed Signet (Mo), Demonic Flesh (N), Choking Gas (R), "To the Limit!" (W).
Salma (do Quest: The Lost Princess)
Brother Theopilus
Krytan Herald
Hasrah (Merchant)
Xunlai Agent (Storage)
Koleen Redstone (Collector)
4 Decayed Orr Emblems: Inscribed Chakram (Energy +8, req. 6 Fast Casting), Truncheon (Dark Dmg: 5-10, req. 6 Curses), Scroll (Energy +8, req. 6 Earth Magic), Divine Symbol (Energy +8, req. 6 Divine Favor), War Hammer (Blunt Dmg: 14-23, req. 6 Hammer Mastery, Two-handed).
The Black Courtain
01 Swamp
Liris the Sage (Colector)
4 Bog Skale Fins: Jeweled Chakram (Energy +8, req. 6 Inspiration Magic), Cruel Staff (Energy +6, Dark Dmg: 5-10, req. 6 Blood Magic, Two-handed), Water Staff (Energy +6, Cold Dmg: 5-10, req. 6 Water Magic, Two-handed), Smiting Rod (Light Dmg: 5-10, req. 6 Smiting Prayers), Truncheon (Dark Dmg: 5-10, req. 6 Curses), Ascalon Bow (Piercing Dmg: 12-21, req. 6 Marksmanship, Two-handed).
02
Sir Robert (Collector)
4 Abnormal Seeds: Jeweled Staff (Energy +6, Chaos Dmg: 5-10, req. 6 Illusion Magic, Two-handed), Grum Cesta (Energy +8, req. 6 Death Magic), Earth Wand (Earth Dmg: 5-10, req. 6 Earth Magic), Healing Ankh (Energy +8, req. 6 Healing Prayers), Long Sword (Slashing Dmg: 12-18, req. 6 Swordsmanship), Flame Artifact (Energy +8, req. 6 Fire Magic).
03 Tower
Abbot Ramoth (Monster do Quest: The False Gods). Zostawia Litanies of the Unseen (Quest Item)
04
Ian Borish (Collector)
5 Shadowy Remnants: Leggings (Armor: 49)
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Southern Kryta
- Guild Wars: Majesty's Rest Southern Kryta
- Guild Wars: Telmark Wilderness Southern Kryta
- Guild Wars: Tears of the Fallen Southern Kryta
- Guild Wars: The Black Curtain, Temple of the Ages Southern Kryta
- Guild Wars: Kessex Peak Southern Kryta
- Guild Wars: Riverside Province (Mission) Southern Kryta
- Guild Wars: Twin Serpent Lakes Southern Kryta
- Guild Wars: Stingray Strand, Fisherman's Haven Southern Kryta
- Guild Wars: Sanctum Cay (Mission) Southern Kryta
- Guild Wars: Southern Kryta
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Wygląda świetnie. Napewno autor włożył dużo wysiłku w poradnik.
Szkoda, że nie zaczynam grać w GW teraz, bo na pewno bym skorzystał.
Bardzo ładny poradnik. Autor widać bardzo się postarał. Chwała mu za ten poradnik
A propo opisu ostatniej misji; chyba dokonalem niemozliwego; przeszedlem sam z Henchami :D
Nono. niezły poradnik. Chociaż daleko mu wielkością do Morrowinda, który musiał być podzielony na 3 części żeby być opublikowanym :)
QrKo ---> W każdej grze chodzi o to, żeby się dobrze bawić :-) Wcale nie jestem orędownikiem GW, muszę jednak przyznać, że gra potrafi zaspokoić sporą rzeszę graczy. Dla miłośnikow rpg celem będzie wykonanie wszystkich questów, zebranie jak najlepszego wyposażenia, zwiedzanie nowych krain itp. i to wszystko w towarzystwie żywych graczy. Z kolei wielbiciele pvp (czy tam gvg jak kto woli) będą walczyć o jak najwyższy ranking w tabelach. Tutaj wyposażenie też jest ważne, ale ci gracze nie robią questów - oni "farmują" kasę albo przedmioty :)
Dla mnie osobiście GW to już zamknięty rozdział, czas na nowe gry.
To ja takiego małego offtopa strzele :)
Switcher -> co jest punktem rywalizacji w GW?? Bo słyszałem ze tam jest limir 20 leveli...
W watku oficjalnym moje pytania troche zadymy zrobily wole tam narazie nie pisac :P
Stranger [Gry-OnLine], Cainoor, gris ---> Dziękuję Panowie. Ponad trzy miesiące gry każdego wieczoru w GW i jakoś się tego nazbierało ;)
gris ---> Masz zupełną rację. Każdy MMO dość szybko ewoluuje i nawet pomijając już dodatkowe regiony i mapy z nowymi questami, to zmianie mogą ulec nawet te stare - chociażby przy usuwaniu bugów w patchach. W DAoC wystąpił nawet taki efekt, że po wprowadzeniu dodatku New Frontiers częśc map zniknęła zastąpiona przez zupełnie nowe, a wszystkie questy związane z usuniętymi lokacjami usunięto lub znacznie zmieniono. W przypadku GW raczej nie sądzę, żeby doszło do takich zmian i ta podstawowa ścieżka fabularna, opisana w poradniku, raczej w grze pozostanie.
gris ---> Nie, ja się tylko zajmuje EQ2.
Może teraz będę także Vanguard lub D&D ;)
ps. " autor: Sznur "
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-29 22:19:11]
Cainoor --> Oooo A ja myslałem ze to Ty robiłes poradnik do GW na Gamepressure...
gris ---> Pewnie robił to ten sam człowiek, więc miał troche mniej roboty i dlatego na GOLu jest taki rozbudowany ten poradnik :)
Stranger --> Nawet wolał bym zeby na GOLu zawierał same podstawy (bez opisywania wszystkich questow), poniewaz wszystko mamy na Gamepressure. Ale nie zaszkodzi takze i to :)
Cainoor --> Własnie miałem o tym napisać:) (Gamepressure). Jestem duzo bardziej zadowolony z poradnika na Gamepressure :) ze wzgledu własnie na akualność. Chociarz ostatnio troche sie denerwowałem bo poradnik nie był tam aktualizowany od pewnego czasu (zastój?). :)
IMO poradnik do tej gry bylby dobry nawet gdyby zawieral same podstawy. Sa takie gry, do ktorych nigdy nie napisze sie stuprocentowego poradnika. Lepiej wiec zeby byl bardzo rozbudowany zamiast zadnego.
Stranger --> Racja. Bardziej mi chodzi o aktualność poradnika. Wiem ze GW i np. WoW to podobne a zarazem rozne gry. Ale jak pisalem wyzej, do gry dodawane sa darmowe dodatki, patche i wtedy poradnik traci na aktualnosci - chyba ze by go ktos uaktualnial, ale nie spotkalem nie z takim czyms na GOLu.
Pod tym wzgledem, gdybym napisal np. poradnik do WoW'a wygladalo by tak samo. Czyt. Patche, nowe questy...
Pogmatwalem, mam nadzieje ze zrozumiale.
Poza tym, poradniki są raczej dla mało lub średniozaawansowanych graczy. Ktoś, kto przejdzie wszystko to co jest zawarte w poradniku, pewnie będzie miał GW już w małym palcu :)
gris --> No ale generalnie GW ma zblizona budowe do klasycznych RPG-ow, czyli regularnie odblokowuje kilka lokacji, na ktorych cos trzeba zrobic zeby moc przejsc dalej. Nie ma jednego wielkiego swiata, ktory bylby od razu dostepny.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
