Guild Wars: Hell's Precipice (Mission) Ring of Fire
Aktualizacja:

Hell's Precipice
Górska droga prowadząca wzdłuż grzbietu Abaddon's Mouth jest znana każdemu kto kiedykolwiek tędy maszerował jako Hell's Precipice. Jedno spojrzenie w głąb wzburzonego wulkanu wszystko wyjaśnia.
Henchmen Level 20
Little Thom (Brawler Henchman), Lina (Protector Henchman), Dunham (Enchanter Henchman), Eve (Cultist Henchman), Mhenlo (Healer Henchman), Cynn (Mage Henchman), Devona (Fighter Henchman), Aidan (Archer Henchman).
Jacob Salinger
Djordi (Merchant)
Xunlai Agent (Storage)
Hell's Precipice (Cooperative Mission)
Możesz wejść na tą mapę korzystając z opcji "Enter Mission" w lokacji Hell's Precipice .
Mission: Stop the Lich from destroying the world. Disable the Titan portals. Defeat Undeaed Rurik. Destroy the Lich. (Powstrzymaj Licha przed zniszczeniem świata. Zniszcz portale Tytanów. Pokonaj Nieumarłego Rurika. Zabij Licha). Nagroda: 1000 xp, 1 Skill Point.
*BONUS* Destroy all three Armageddon Lords. (Zabij wszystkich trzech Armageddon Lords). Nagroda: 1000 xp.
To ostatnia Misja. Po jej skończeniu udajesz się do portu Droknar's Forge na zasłużony odpoczynek. Chociaż jeszcze nie do końca...
NOTE: Tej misji nie da się wykonać z henchmanami więc znajdź dobrą grupę doświadczonych graczy i skoncentruj się na zadaniu. Trzeba wiedzieć, że potwory z lawy po zabiciu nie giną lecz zamieniają się w inne, trochę mniejsze potwory z lawy. Zabity Burning Titan zamienia się w Risen Ashen Hulka, z kolei ten zabity dzieli się na dwa mniejsze potworki: Hand of the Titan i Fist of the Titans. Z tego powodu zawsze należy zaczynać zabijanie od najmniejszych potworów, tak aby ich ubywało. Zabijanie najmocniejszych może spowodować, że wkrótce z 3 atakujących cię potworów będziesz miał na karku całą szóstkę, co z reguły kończy się powtórką misji.
Podział potworów z lawy: Burning Titan -> Risen Ashen Hulk-> Hand of the Titan iFist of the Titan
01 Start
Tutaj zaczynasz.
02 Undead Lich
Spotkanie z Undead Lich.
03
Ancient Seer (Koniecznie trzeba go obronić. Jeżeli zginie nie będzie od kogo wziąć bonusowego questu).
*BONUS* Destroy all three Armageddon Lords. (Zabij wszystkich trzech Armageddon Lords).
04
Armageddon Lords (Monsters do *BONUS*)
NOTE: Stosunkowo łatwe do zabicia.
05 Portals
Tutaj trzeba zniszczyć trzy portale.
TIP: Najpierw oczyść teren wrogów. Nie jest to trudne jeżeli będziemy je zabijać pojedynczo lub małymi grupkami. Ranger z łuku może przyciągać pojedyncze sztuki do stojącej w bezpiecznym miejscu reszty grupy (Ranger nie powinien używać peta - z nim łatwo złapać agro). Najlepiej rozpocząć od południowej lub północnej strony. Jeżeli coś pójdzie źle i zaatakuje was zbyt dużo potworów najlepiej jest uciekać na północ (całkowicie pusta ścieżka), lub na wschód (drogą którą tu przyszliście). Gdy zabijesz gwardzistów zniszcz wszystkie portale.
06
Undead Prince Rurik
UWAGA: Po zniszczeniu portali Undead Lich postanawia wykonać rytuał przy Door of Komalie aby je otworzyć. Przywołuje Undead Prince Rurick który ma cię powstrzymać. Zabij go.
07 Door of Komalie
Undead Lich
NOTE: To jest ostatnia bitwa. Trzeba zabić Undead Lich, który nie dość, że jest broniony przez Tytany i potrafi się uleczać, to na dodatek czasami teleportuje was do jeziora lawy. Dobra drużyna powinna jednak sobie poradzić.
To była ostatni twoja misja. Po jej skończeniu udajesz się do portu Droknar's Forge na zasłużony odpoczynek. Chociaż jeszcze nie do końca...
Uwolnione Tytany przygotowują się do przeprowadzenia atakuna największe miasta w Tyria. Odszukaj Vision of Glint w Droknar's Forge aby obronić świat przed Tytanami.
0
Komentarze czytelników
Cainoor Legend

gris ---> Nie, ja się tylko zajmuje EQ2.
Może teraz będę także Vanguard lub D&D ;)
ps. " autor: Sznur "
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-29 22:19:11]
zanonimizowany48201 Chorąży
Stranger [Gry-OnLine], Cainoor, gris ---> Dziękuję Panowie. Ponad trzy miesiące gry każdego wieczoru w GW i jakoś się tego nazbierało ;)
gris ---> Masz zupełną rację. Każdy MMO dość szybko ewoluuje i nawet pomijając już dodatkowe regiony i mapy z nowymi questami, to zmianie mogą ulec nawet te stare - chociażby przy usuwaniu bugów w patchach. W DAoC wystąpił nawet taki efekt, że po wprowadzeniu dodatku New Frontiers częśc map zniknęła zastąpiona przez zupełnie nowe, a wszystkie questy związane z usuniętymi lokacjami usunięto lub znacznie zmieniono. W przypadku GW raczej nie sądzę, żeby doszło do takich zmian i ta podstawowa ścieżka fabularna, opisana w poradniku, raczej w grze pozostanie.
Cainoor Legend

nvm ;)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-29 22:21:36]
QrKo Legend
To ja takiego małego offtopa strzele :)
Switcher -> co jest punktem rywalizacji w GW?? Bo słyszałem ze tam jest limir 20 leveli...
W watku oficjalnym moje pytania troche zadymy zrobily wole tam narazie nie pisac :P
zanonimizowany48201 Chorąży
QrKo  ---> W każdej grze chodzi o to, żeby się dobrze bawić :-) Wcale nie jestem orędownikiem GW, muszę jednak przyznać, że gra potrafi zaspokoić sporą rzeszę graczy. Dla miłośnikow rpg celem będzie wykonanie wszystkich questów, zebranie jak najlepszego wyposażenia, zwiedzanie nowych krain itp. i to wszystko w towarzystwie żywych graczy. Z kolei wielbiciele pvp (czy tam gvg jak kto woli) będą walczyć o jak najwyższy ranking w tabelach. Tutaj wyposażenie też jest ważne, ale ci gracze nie robią questów - oni "farmują" kasę albo przedmioty :)
Dla mnie osobiście GW to już zamknięty rozdział, czas na nowe gry.
Elthan Centurion
Nono. niezły poradnik. Chociaż daleko mu wielkością do Morrowinda, który musiał być podzielony na 3 części żeby być opublikowanym :)
zanonimizowany77144 Legionista
A propo opisu ostatniej misji; chyba dokonalem niemozliwego; przeszedlem sam z Henchami :D
zanonimizowany280569 Legionista
Bardzo ładny poradnik. Autor widać bardzo się postarał. Chwała mu za ten poradnik
zanonimizowany6214 Konsul
Wygląda świetnie. Napewno autor włożył dużo wysiłku w poradnik. 
Szkoda, że nie zaczynam grać w GW teraz, bo na pewno bym skorzystał.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
