Guild Wars: Pre-Searning Ascalon Collectors i Materials
Aktualizacja:
Lakeside Couty
Brownlow (Collector)
5 Skale Fin: Belt Pouch (Holds 5 items), Devourer Egg.
Kaylee (Collector)
3 Grawl Neckalce: Jeweled Chakram (Energy +3), Grim Cesta (Energy +3), Scroll (Energy +3), Divine Symbol (Energy +3), Class Specific Vest (Armor: 12).
Jacobs (Collector)
3 Baked Husks: Idol (Energy +3), Flame Artifact (Energy +3), Healing Ankh (Energy +3), Class Specific Boots (Armor: 12).
Humphreys (Collector)
5 Worn Belts: Belt Pouch (Holds 5 items).
Walden (Collector)
3 Unnatural Seeds: Class Specific Vest (Armor: 12), Truncheon (Dark Dmg: 2-4), Scroll (Energy +3), Battle Axe (Slashing Dmg: 4-8), Leather Gloves (Armor: 12, Armor +30 vs. elemental attacks).
Regent Valley
Rowan (Colector)
3 Dull Carapaces: Devourer Egg, Grim Cesta (Energy +3), Ascalon Bow (Piercing Dmg: 7-10, Two-handed).
Varis (Collector)
3 Spider Legs: Water Staff (Energy +3, Cold Dmg: 2-4, Two-handed), Smiting Staff (Energy +3, Light Dmg: 2-4, Two-handed), Earth Wand (Earth Dmg: 2-4), Fire Wand (Fire Dmg: 2-4).
Fort Ranik (Town)
Varis (Collector)
3 Spider Legs: Water Staff (Energy +3, Cold Dmg: 2-4, Two-handed), Smiting Staff (Energy +3, Light Dmg: 2-4, Two-handed), Earth Wand (Earth Dmg: 2-4), Fire Wand (Fire Dmg: 2-4).
Wizard's Folly
Savich (Collector)
3 Icy Lodestones: Bone Staff (Energy +3, Cold Dmg: 2-4, Two-handed), Battle Axe (Slashing Dmg: 4-8), Ascalon Bow (Piercing Dmg: 7-10, Two-handed)
Mindle (Collector)
3 Enchanted Lodestones: Cane (Chaos Dmg:2-4), Grim Cesta (Energy +3), War Hammer (Blunt Dmg: 6-9, Two-handed), Ascalon Bow (Piercing Dmg:7-10, Two-handed).
The Catacombs
Karleen (Collector)
5 Gargoyle Skulls: Storm Artifact (Energy +3), Holy Rod (Fire Dmg: 2-4), Crimson Carapace Shield (Armor: 4), Inscribed Staff (Energy +3, Chaos Dmg: 2-4, Two-handed).
Gwynn (Collector)
3 Sleketal Limbs: Cane (Chaos Dmg: 2-4), Frost Artifact (Energy +3), Holy Staff (Energy +3, Fire Dmg: 2-4, Two-handed), War Hammer (Blunt Dmg: 6-9, Two-handed), Class Specific Leggings (Armor: 12).
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Collectors
- Guild Wars: Pre-Searning Ascalon Collectors i Materials
- Guild Wars: Ascalon Collectors i Materials
- Guild Wars: Northern Shiverpeaks Collectors i Materials
- Guild Wars: Kryta Collectors i Materials
- Guild Wars: Maguuma Jungle Collectors i Materials
- Guild Wars: Crystal Desert Collectors i Materials
- Guild Wars: Southern Shiverpeaks Collectors i Materials
- Guild Wars: Ring of Fire Islands Collectors i Materials
- Guild Wars: Materials - Wszystkie prowincje Collectors i Materials
- Guild Wars: Collectors
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Wygląda świetnie. Napewno autor włożył dużo wysiłku w poradnik.
Szkoda, że nie zaczynam grać w GW teraz, bo na pewno bym skorzystał.
Bardzo ładny poradnik. Autor widać bardzo się postarał. Chwała mu za ten poradnik
A propo opisu ostatniej misji; chyba dokonalem niemozliwego; przeszedlem sam z Henchami :D
Nono. niezły poradnik. Chociaż daleko mu wielkością do Morrowinda, który musiał być podzielony na 3 części żeby być opublikowanym :)
QrKo ---> W każdej grze chodzi o to, żeby się dobrze bawić :-) Wcale nie jestem orędownikiem GW, muszę jednak przyznać, że gra potrafi zaspokoić sporą rzeszę graczy. Dla miłośnikow rpg celem będzie wykonanie wszystkich questów, zebranie jak najlepszego wyposażenia, zwiedzanie nowych krain itp. i to wszystko w towarzystwie żywych graczy. Z kolei wielbiciele pvp (czy tam gvg jak kto woli) będą walczyć o jak najwyższy ranking w tabelach. Tutaj wyposażenie też jest ważne, ale ci gracze nie robią questów - oni "farmują" kasę albo przedmioty :)
Dla mnie osobiście GW to już zamknięty rozdział, czas na nowe gry.
To ja takiego małego offtopa strzele :)
Switcher -> co jest punktem rywalizacji w GW?? Bo słyszałem ze tam jest limir 20 leveli...
W watku oficjalnym moje pytania troche zadymy zrobily wole tam narazie nie pisac :P
Stranger [Gry-OnLine], Cainoor, gris ---> Dziękuję Panowie. Ponad trzy miesiące gry każdego wieczoru w GW i jakoś się tego nazbierało ;)
gris ---> Masz zupełną rację. Każdy MMO dość szybko ewoluuje i nawet pomijając już dodatkowe regiony i mapy z nowymi questami, to zmianie mogą ulec nawet te stare - chociażby przy usuwaniu bugów w patchach. W DAoC wystąpił nawet taki efekt, że po wprowadzeniu dodatku New Frontiers częśc map zniknęła zastąpiona przez zupełnie nowe, a wszystkie questy związane z usuniętymi lokacjami usunięto lub znacznie zmieniono. W przypadku GW raczej nie sądzę, żeby doszło do takich zmian i ta podstawowa ścieżka fabularna, opisana w poradniku, raczej w grze pozostanie.
gris ---> Nie, ja się tylko zajmuje EQ2.
Może teraz będę także Vanguard lub D&D ;)
ps. " autor: Sznur "
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-29 22:19:11]
Cainoor --> Oooo A ja myslałem ze to Ty robiłes poradnik do GW na Gamepressure...
gris ---> Pewnie robił to ten sam człowiek, więc miał troche mniej roboty i dlatego na GOLu jest taki rozbudowany ten poradnik :)
Stranger --> Nawet wolał bym zeby na GOLu zawierał same podstawy (bez opisywania wszystkich questow), poniewaz wszystko mamy na Gamepressure. Ale nie zaszkodzi takze i to :)
Cainoor --> Własnie miałem o tym napisać:) (Gamepressure). Jestem duzo bardziej zadowolony z poradnika na Gamepressure :) ze wzgledu własnie na akualność. Chociarz ostatnio troche sie denerwowałem bo poradnik nie był tam aktualizowany od pewnego czasu (zastój?). :)
IMO poradnik do tej gry bylby dobry nawet gdyby zawieral same podstawy. Sa takie gry, do ktorych nigdy nie napisze sie stuprocentowego poradnika. Lepiej wiec zeby byl bardzo rozbudowany zamiast zadnego.
Stranger --> Racja. Bardziej mi chodzi o aktualność poradnika. Wiem ze GW i np. WoW to podobne a zarazem rozne gry. Ale jak pisalem wyzej, do gry dodawane sa darmowe dodatki, patche i wtedy poradnik traci na aktualnosci - chyba ze by go ktos uaktualnial, ale nie spotkalem nie z takim czyms na GOLu.
Pod tym wzgledem, gdybym napisal np. poradnik do WoW'a wygladalo by tak samo. Czyt. Patche, nowe questy...
Pogmatwalem, mam nadzieje ze zrozumiale.
Poza tym, poradniki są raczej dla mało lub średniozaawansowanych graczy. Ktoś, kto przejdzie wszystko to co jest zawarte w poradniku, pewnie będzie miał GW już w małym palcu :)
gris --> No ale generalnie GW ma zblizona budowe do klasycznych RPG-ow, czyli regularnie odblokowuje kilka lokacji, na ktorych cos trzeba zrobic zeby moc przejsc dalej. Nie ma jednego wielkiego swiata, ktory bylby od razu dostepny.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
