Guild Wars: Tangle Root, Maguuma Stade Maguuma Jungle
Aktualizacja:

Tangle Root
01
Marking Web (Quest Item)
02 Statue of Melandru
Serah Shaes (Collector)
5 Jungle Skale Fins: Inscribed Chakram (Energy +10, req, 8 Fast Casting), Grim Cesta (Energy +10, req. 8 Blood Magic), Storm Artifact (Energy +10, req. 8 Air Magic), Divine Symbol (Energy +10, req. 8 Divine Favor), War Hammer (Blunt Dmg: 16-30, re1. 8 Hammer Mastery, Two-handed).
Old Jones (do Primary Quest: Passage Through The Dark River)
UWAGA: Może cię zabrać do lokacji Riverside Province.
03 Entrance to Maguuma Stade
Tully Blackvine (Collector)
5 Tangled Seed: Jeweled Staff (Energy +8, Chaos Dmg: 7-13, req. 8 Illusion Magic, Two-handed), Cruel Staff (Energy +8 Dark Dmg: 7-13, req. 8 Blood Magic, Two-handed), Scroll (Energy +10, req. 8 Earth Magic), Divine Symbol (Energy +10, req. 8 Divine Favor), Ascalon Bow (Piercing Dmg: 13-25, req. 8 Marksmanship, Two-handed).
04 Valley
Artisan Orpath (Materials)
Bolt of Damask (5 Plant Fibers +5 Piles of Glittering Dust), Elonian Leather Square (5 Tanned Hide Squares + 5 Piles of Glittering Dust), Roll of Vellum (5 Wood Planks + 5 Piles of Glittering Dust), Lump of Charcoal (10 Wood Planks), Spiritwood Plank (5 Wood Planks + 10 Piles of Glittering Dust), Deldrimor Steel Ingot (10 Iron Ingots + 1 Lump of Charcoal + 5 Piles of Glittering Dust).
Orson Cooper (Collector)
5 Ancient Eyes: Jeweled Chakram (Energy +10, req. 8 Inspiration Magic), Idol (Energy +10, req. 8 Curses), Water Staff (Energy +8, Cold Dmg: 7-13, req. 8 Water Magic, Two-handed), Holy Rod (Fire Dmg: 7-13, req. 8 Divine Favor), War Hammer (Blunt Dmg: 16-30, req. 8 Hammer Mastery, Two-handed).
Maguuma Stade
Z dala od wszelkiej cywilizacji leży Maguuma Stade, miejsce spotkań druidów, którzy długo zamieszkiwali tą część dżungli. Jednak bujna roślinność zatarła wszelkie oznaki, aby ktokolwiek tu kiedyś zamieszkiwał.
Henchmen Level 15
Little Thom (Brawler Henchman), Claude (Cultist Henchman), Alesia (Healer Henchman), Orion (Mage Henchman), Stefan (Fighter Henchman), Reyna (Archer Henchman), Dunham (Enchanter Henchman).
Ingrid Larson (Collector)
5 Mossy Mandibles: Inscribed Staff (Energy +8, Chaos Dmg: 7-13, req. 8 Domination Magic, Two-handed), Grim Cesta (Energy +10, req. 8 Death Magic), Fire Wand (Fire Dmg: 7-13, req. 8 Fire Magic), Healing Ankh (Energy +10, req. 8 Healing Prayers), Long Sword (Slashing Dmg: 14-20, req. 8 Swordsmanship).
Avena (Skills)
Seir (Merchant)
Xunlai Agent (Storage)
0
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Maguuma Jungle
- Guild Wars: Sage Lands, Druid's Ovelook Maguuma Jungle
- Guild Wars: Mamnoon Lagoon Maguuma Jungle
- Guild Wars: The Wilds (Mission) Maguuma Jungle
- Guild Wars: Bloodstone Fen (Mission) Maguuma Jungle
- Guild Wars: Silverwood, Quarrel Falls Maguuma Jungle
- Guild Wars: Ettin's Back, Ventari's Refuge Maguuma Jungle
- Guild Wars: Reed Bog Maguuma Jungle
- Guild Wars: The Falls Maguuma Jungle
- Guild Wars: Aurora Glade (Mission) Maguuma Jungle
- Guild Wars: Henge of Denravi (Capital) Maguuma Jungle
- Guild Wars: Tangle Root, Maguuma Stade Maguuma Jungle
- Guild Wars: Dry Top Maguuma Jungle
- Guild Wars: Maguuma Jungle
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Cainoor Legend
gris ---> Nie, ja się tylko zajmuje EQ2.
Może teraz będę także Vanguard lub D&D ;)
ps. " autor: Sznur "
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-29 22:19:11]
zanonimizowany48201 Chorąży
Stranger [Gry-OnLine], Cainoor, gris ---> Dziękuję Panowie. Ponad trzy miesiące gry każdego wieczoru w GW i jakoś się tego nazbierało ;)
gris ---> Masz zupełną rację. Każdy MMO dość szybko ewoluuje i nawet pomijając już dodatkowe regiony i mapy z nowymi questami, to zmianie mogą ulec nawet te stare - chociażby przy usuwaniu bugów w patchach. W DAoC wystąpił nawet taki efekt, że po wprowadzeniu dodatku New Frontiers częśc map zniknęła zastąpiona przez zupełnie nowe, a wszystkie questy związane z usuniętymi lokacjami usunięto lub znacznie zmieniono. W przypadku GW raczej nie sądzę, żeby doszło do takich zmian i ta podstawowa ścieżka fabularna, opisana w poradniku, raczej w grze pozostanie.
Cainoor Legend
nvm ;)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-29 22:21:36]
QrKo Legend
To ja takiego małego offtopa strzele :)
Switcher -> co jest punktem rywalizacji w GW?? Bo słyszałem ze tam jest limir 20 leveli...
W watku oficjalnym moje pytania troche zadymy zrobily wole tam narazie nie pisac :P
zanonimizowany48201 Chorąży
QrKo ---> W każdej grze chodzi o to, żeby się dobrze bawić :-) Wcale nie jestem orędownikiem GW, muszę jednak przyznać, że gra potrafi zaspokoić sporą rzeszę graczy. Dla miłośnikow rpg celem będzie wykonanie wszystkich questów, zebranie jak najlepszego wyposażenia, zwiedzanie nowych krain itp. i to wszystko w towarzystwie żywych graczy. Z kolei wielbiciele pvp (czy tam gvg jak kto woli) będą walczyć o jak najwyższy ranking w tabelach. Tutaj wyposażenie też jest ważne, ale ci gracze nie robią questów - oni "farmują" kasę albo przedmioty :)
Dla mnie osobiście GW to już zamknięty rozdział, czas na nowe gry.
Elthan Centurion
Nono. niezły poradnik. Chociaż daleko mu wielkością do Morrowinda, który musiał być podzielony na 3 części żeby być opublikowanym :)
zanonimizowany77144 Legionista
A propo opisu ostatniej misji; chyba dokonalem niemozliwego; przeszedlem sam z Henchami :D
zanonimizowany280569 Legionista
Bardzo ładny poradnik. Autor widać bardzo się postarał. Chwała mu za ten poradnik
zanonimizowany6214 Konsul
Wygląda świetnie. Napewno autor włożył dużo wysiłku w poradnik.
Szkoda, że nie zaczynam grać w GW teraz, bo na pewno bym skorzystał.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
