Guild Wars: The Wilds (Mission) Maguuma Jungle
Aktualizacja:

The Wilds
Maguuma Jungle jest być może najniebezpieczniejszym miejscem na kontynencie Tyria. Krytanie rzadko przekraczają jej granice, a o tych którzy to zrobili nieczęsto słychać ponownie. Opowieści o ludziach zjadających rośliny i olbrzymich owadach są chętnie opowiadane przy ogniskach oraz w domostwach miejscowych wiosek; często wyłącznie po to by odstraszyć małe dzieci przed wchodzeniem w gęstwiny pnączy.
Henchmen Level 12
Little Thom (Brawler Henchman), Claude (Cultist Henchman), Alesia (Healer Henchman), Orion (Mage Henchman), Stefan (Fighter Henchman), Reyna (Archer Henchman), Dunham (Enchanter Henchman).
Witness Giselle
Sihor (Merchant)
Xunlai Agent (Storage)
The Wilds (Cooperative Mission)
Możesz wejść na tą mapę korzystając z opcji "Enter Mission" w lokacji The Wilds.
Mission: Hunt down the Shining Blade kidnappers, and rescue the Chosen they have taken hostage. Chase the fleeing Shining Blade. Rescue the Chosen. Discover how the Shining Blade navigate the jungle. (Odszukaj porywaczy z klanu Shining Blade i uratuj z ich rąk wziętych do niewoli Wybrańców. Ścigaj uciekających Shining Blade. Uratuj Wybrańców. Odkryj w jaki sposób Shining Blade posługują się dżunglą). Nagroda: 1000 xp, 1 Skill Point.
*BONUS* Defeat two Centaur chieftains. (Pokonaj dwóch przywódców Centaurów). Nagroda: 1000 xp.
Po zakończeniu tej Misji uzyskasz dostęp do lokacji Bloodstone Fen.
01 Start
Rozpoczynasz tutaj.
02 Centaur Camp
Centaur Scouts - Zostawiają Vine Seed (Item)
UWAGA: Jeżeli chcesz dostać *BONUS* Quest nie atakuj ich lecz zatrzymaj się w bezpiecznej odległości i podsłuchaj o czy rozmawiają. Dopiero gdy ostaniesz *BONUS* zabij ich i zabierz Vine Seed (Item). Następnie udaj się do skarpy (04) gdzie ziarno należy zrzucić (Drop Item) do świecącego na ziemi okręgu. Dzięki temu wyrośnie roślinny most prowadzący do Twierdzy Centaurów.
*BONUS* Defeat two Centaur chieftains. (Pokonaj dwóch przywódców Centaurów).
03 Vine Seed Flower
Obejrzyj film aby dowiedzieć się jak kontrolować roślinne mosty.
04 Jungle Mechanism
Upuść Vine Seed (do *BONUS*) do okręgu aby stworzyć most do Twierdzy Centaurów
05 Centaur Stronghold
Ramtha Brokenhoof (Centaur Warchief do *BONUS*)
Horm Froststrider (Centaur Warchief do *BONUS*)
06 Spider's Lair
NOTE: Aby tu dojść trzeba wejść do koryta rzeki od północy.
Markis, Saidra, Evennia
Proszą abyś zabił pająki i uratował Wybrańców od okropnej śmierci. Gdy wykonasz Misję zabierają cię do Bloodstone Fen.
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Maguuma Jungle
- Guild Wars: Sage Lands, Druid's Ovelook Maguuma Jungle
- Guild Wars: Mamnoon Lagoon Maguuma Jungle
- Guild Wars: The Wilds (Mission) Maguuma Jungle
- Guild Wars: Bloodstone Fen (Mission) Maguuma Jungle
- Guild Wars: Silverwood, Quarrel Falls Maguuma Jungle
- Guild Wars: Ettin's Back, Ventari's Refuge Maguuma Jungle
- Guild Wars: Reed Bog Maguuma Jungle
- Guild Wars: The Falls Maguuma Jungle
- Guild Wars: Aurora Glade (Mission) Maguuma Jungle
- Guild Wars: Henge of Denravi (Capital) Maguuma Jungle
- Guild Wars: Tangle Root, Maguuma Stade Maguuma Jungle
- Guild Wars: Dry Top Maguuma Jungle
- Guild Wars: Maguuma Jungle
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Wygląda świetnie. Napewno autor włożył dużo wysiłku w poradnik.
Szkoda, że nie zaczynam grać w GW teraz, bo na pewno bym skorzystał.
Bardzo ładny poradnik. Autor widać bardzo się postarał. Chwała mu za ten poradnik
A propo opisu ostatniej misji; chyba dokonalem niemozliwego; przeszedlem sam z Henchami :D
Nono. niezły poradnik. Chociaż daleko mu wielkością do Morrowinda, który musiał być podzielony na 3 części żeby być opublikowanym :)
QrKo ---> W każdej grze chodzi o to, żeby się dobrze bawić :-) Wcale nie jestem orędownikiem GW, muszę jednak przyznać, że gra potrafi zaspokoić sporą rzeszę graczy. Dla miłośnikow rpg celem będzie wykonanie wszystkich questów, zebranie jak najlepszego wyposażenia, zwiedzanie nowych krain itp. i to wszystko w towarzystwie żywych graczy. Z kolei wielbiciele pvp (czy tam gvg jak kto woli) będą walczyć o jak najwyższy ranking w tabelach. Tutaj wyposażenie też jest ważne, ale ci gracze nie robią questów - oni "farmują" kasę albo przedmioty :)
Dla mnie osobiście GW to już zamknięty rozdział, czas na nowe gry.
To ja takiego małego offtopa strzele :)
Switcher -> co jest punktem rywalizacji w GW?? Bo słyszałem ze tam jest limir 20 leveli...
W watku oficjalnym moje pytania troche zadymy zrobily wole tam narazie nie pisac :P
Stranger [Gry-OnLine], Cainoor, gris ---> Dziękuję Panowie. Ponad trzy miesiące gry każdego wieczoru w GW i jakoś się tego nazbierało ;)
gris ---> Masz zupełną rację. Każdy MMO dość szybko ewoluuje i nawet pomijając już dodatkowe regiony i mapy z nowymi questami, to zmianie mogą ulec nawet te stare - chociażby przy usuwaniu bugów w patchach. W DAoC wystąpił nawet taki efekt, że po wprowadzeniu dodatku New Frontiers częśc map zniknęła zastąpiona przez zupełnie nowe, a wszystkie questy związane z usuniętymi lokacjami usunięto lub znacznie zmieniono. W przypadku GW raczej nie sądzę, żeby doszło do takich zmian i ta podstawowa ścieżka fabularna, opisana w poradniku, raczej w grze pozostanie.
gris ---> Nie, ja się tylko zajmuje EQ2.
Może teraz będę także Vanguard lub D&D ;)
ps. " autor: Sznur "
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-29 22:19:11]
Cainoor --> Oooo A ja myslałem ze to Ty robiłes poradnik do GW na Gamepressure...
gris ---> Pewnie robił to ten sam człowiek, więc miał troche mniej roboty i dlatego na GOLu jest taki rozbudowany ten poradnik :)
Stranger --> Nawet wolał bym zeby na GOLu zawierał same podstawy (bez opisywania wszystkich questow), poniewaz wszystko mamy na Gamepressure. Ale nie zaszkodzi takze i to :)
Cainoor --> Własnie miałem o tym napisać:) (Gamepressure). Jestem duzo bardziej zadowolony z poradnika na Gamepressure :) ze wzgledu własnie na akualność. Chociarz ostatnio troche sie denerwowałem bo poradnik nie był tam aktualizowany od pewnego czasu (zastój?). :)
IMO poradnik do tej gry bylby dobry nawet gdyby zawieral same podstawy. Sa takie gry, do ktorych nigdy nie napisze sie stuprocentowego poradnika. Lepiej wiec zeby byl bardzo rozbudowany zamiast zadnego.
Stranger --> Racja. Bardziej mi chodzi o aktualność poradnika. Wiem ze GW i np. WoW to podobne a zarazem rozne gry. Ale jak pisalem wyzej, do gry dodawane sa darmowe dodatki, patche i wtedy poradnik traci na aktualnosci - chyba ze by go ktos uaktualnial, ale nie spotkalem nie z takim czyms na GOLu.
Pod tym wzgledem, gdybym napisal np. poradnik do WoW'a wygladalo by tak samo. Czyt. Patche, nowe questy...
Pogmatwalem, mam nadzieje ze zrozumiale.
Poza tym, poradniki są raczej dla mało lub średniozaawansowanych graczy. Ktoś, kto przejdzie wszystko to co jest zawarte w poradniku, pewnie będzie miał GW już w małym palcu :)
gris --> No ale generalnie GW ma zblizona budowe do klasycznych RPG-ow, czyli regularnie odblokowuje kilka lokacji, na ktorych cos trzeba zrobic zeby moc przejsc dalej. Nie ma jednego wielkiego swiata, ktory bylby od razu dostepny.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
