Guild Wars: Bloodstone Fen (Mission) Maguuma Jungle
Aktualizacja:

Bloodstone Fen
Dolne partie dżungli są niegościnne i zdradliwe dla każdego oprócz spragnionych potworów. W jednej z tych głębokich otchłani leżą pozostałości potężnego magicznego kamieni, który rzekomo jest reliktem z czasów gdy bogowie spacerowali po Tyrii. Nawet żarłoczna roślinność dżungli Maguuma nie zdołała zakryć ich resztek.
Henchmen Level 15
Little Thom (Brawler Henchman), Claude (Cultist Henchman), Alesia (Healer Henchman), Orion (Mage Henchman), Stefan (Fighter Henchman), Reyna (Archer Henchman), Dunham (Enchanter Henchman).
Blade Scout Braden
Cabbon (Merchant)
Xunlai Agent (Storage)
Bloodstone Fen (Cooperative Mission)
Możesz wejść na tą mapę korzystając z opcji "Enter Mission" w lokacji Bloodstone Fen.
Mission: Seek the truth about the White Mantle. Locate Blade Scout Ryder. He'll take you to the Bloodstone. Use the vine bridges to traverse the jungle. ADDED: Travel on to the Bloodstone on your own. ADDED: Avenge the Chosen by killing Justiciar Hablion. (Odszukaj Blade Scout Rydera. Ten zabierze cię do Bloodstone. Wykorzystaj roślinne mosty do przemieszczania się przez dżunglę. DODATKOWO: Podróżuj do Bloodstone na własną rękę. DODATKOWO: Pomścij Wybrańców zabijając Justiciar Habliona). Nagroda: 1000 xp, 1 Skill Point.
*BONUS* Awaken the druids while preserving their guardians. (Obudź druidów omijając strażników). Nagroda: 1000 xp.
Po zakończeniu tej Misji uzyskasz dostęp do lokacji Quarrel Falls.
01 Start
Tutaj zaczynasz.
02 Vine Seed Flower
Saidra - Da ci pierwszy Vine Seed potrzebny do utworzenia roślinnego mostu. Kolejne nasionka znajdziesz przy kwiatach.
03 Vine Bridge
Użyj Vine Seed by utworzyć most.
04 Vine Seed Flower
Tutaj możesz zerwać więcej Vine Seeds.
05 Druid Stone
UWAGA: Upuść tutaj Vine Seed aby przywołać Druida i dostać *BONUS*Quest.
Druid
*BONUS* Awaken the druids while preserving their guardians. (Obudź druidów omijając strażników)
TIP: Ten quest jest ciężki do wykonania z henchmanami dlatego, że nie można zranić żadnego z Jungle Guardians nawet gdy sami atakują. Po minięciu strażników należy umieścić Vine Seed na każdym z małych kamieni Druid Stones aby obudzić Druidów. Następnie wszyscy trzej Druidzi idą do dużego kamienia pośrodku i przywołują Elder Druida. Porozmawiaj z Elder Druid aby zakończyć *BONUS* Quest.
06 Big Druid Stone
Elder Druid
NOTE: Zostaje przywołany przez trzech Druidów obudzonych przy małych Druid Stones.
07 Druid Stone
Upuść tu Vine Seed aby obudzić Druid .
08
Blade Scout Ryder
Opowie ci o zdradzie Białych Płaszczy i poprosi o pomszczenie Wybrańców.
09
Justiciar Hablion (Monster do main Mission objectives)
Zabij jego i jego gwardzistów. Po walce zostajesz przeniesiony do Quarrel Falls.
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Maguuma Jungle
- Guild Wars: Sage Lands, Druid's Ovelook Maguuma Jungle
- Guild Wars: Mamnoon Lagoon Maguuma Jungle
- Guild Wars: The Wilds (Mission) Maguuma Jungle
- Guild Wars: Bloodstone Fen (Mission) Maguuma Jungle
- Guild Wars: Silverwood, Quarrel Falls Maguuma Jungle
- Guild Wars: Ettin's Back, Ventari's Refuge Maguuma Jungle
- Guild Wars: Reed Bog Maguuma Jungle
- Guild Wars: The Falls Maguuma Jungle
- Guild Wars: Aurora Glade (Mission) Maguuma Jungle
- Guild Wars: Henge of Denravi (Capital) Maguuma Jungle
- Guild Wars: Tangle Root, Maguuma Stade Maguuma Jungle
- Guild Wars: Dry Top Maguuma Jungle
- Guild Wars: Maguuma Jungle
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Wygląda świetnie. Napewno autor włożył dużo wysiłku w poradnik.
Szkoda, że nie zaczynam grać w GW teraz, bo na pewno bym skorzystał.
Bardzo ładny poradnik. Autor widać bardzo się postarał. Chwała mu za ten poradnik
A propo opisu ostatniej misji; chyba dokonalem niemozliwego; przeszedlem sam z Henchami :D
Nono. niezły poradnik. Chociaż daleko mu wielkością do Morrowinda, który musiał być podzielony na 3 części żeby być opublikowanym :)
QrKo ---> W każdej grze chodzi o to, żeby się dobrze bawić :-) Wcale nie jestem orędownikiem GW, muszę jednak przyznać, że gra potrafi zaspokoić sporą rzeszę graczy. Dla miłośnikow rpg celem będzie wykonanie wszystkich questów, zebranie jak najlepszego wyposażenia, zwiedzanie nowych krain itp. i to wszystko w towarzystwie żywych graczy. Z kolei wielbiciele pvp (czy tam gvg jak kto woli) będą walczyć o jak najwyższy ranking w tabelach. Tutaj wyposażenie też jest ważne, ale ci gracze nie robią questów - oni "farmują" kasę albo przedmioty :)
Dla mnie osobiście GW to już zamknięty rozdział, czas na nowe gry.
To ja takiego małego offtopa strzele :)
Switcher -> co jest punktem rywalizacji w GW?? Bo słyszałem ze tam jest limir 20 leveli...
W watku oficjalnym moje pytania troche zadymy zrobily wole tam narazie nie pisac :P
Stranger [Gry-OnLine], Cainoor, gris ---> Dziękuję Panowie. Ponad trzy miesiące gry każdego wieczoru w GW i jakoś się tego nazbierało ;)
gris ---> Masz zupełną rację. Każdy MMO dość szybko ewoluuje i nawet pomijając już dodatkowe regiony i mapy z nowymi questami, to zmianie mogą ulec nawet te stare - chociażby przy usuwaniu bugów w patchach. W DAoC wystąpił nawet taki efekt, że po wprowadzeniu dodatku New Frontiers częśc map zniknęła zastąpiona przez zupełnie nowe, a wszystkie questy związane z usuniętymi lokacjami usunięto lub znacznie zmieniono. W przypadku GW raczej nie sądzę, żeby doszło do takich zmian i ta podstawowa ścieżka fabularna, opisana w poradniku, raczej w grze pozostanie.
gris ---> Nie, ja się tylko zajmuje EQ2.
Może teraz będę także Vanguard lub D&D ;)
ps. " autor: Sznur "
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-29 22:19:11]
Cainoor --> Oooo A ja myslałem ze to Ty robiłes poradnik do GW na Gamepressure...
gris ---> Pewnie robił to ten sam człowiek, więc miał troche mniej roboty i dlatego na GOLu jest taki rozbudowany ten poradnik :)
Stranger --> Nawet wolał bym zeby na GOLu zawierał same podstawy (bez opisywania wszystkich questow), poniewaz wszystko mamy na Gamepressure. Ale nie zaszkodzi takze i to :)
Cainoor --> Własnie miałem o tym napisać:) (Gamepressure). Jestem duzo bardziej zadowolony z poradnika na Gamepressure :) ze wzgledu własnie na akualność. Chociarz ostatnio troche sie denerwowałem bo poradnik nie był tam aktualizowany od pewnego czasu (zastój?). :)
IMO poradnik do tej gry bylby dobry nawet gdyby zawieral same podstawy. Sa takie gry, do ktorych nigdy nie napisze sie stuprocentowego poradnika. Lepiej wiec zeby byl bardzo rozbudowany zamiast zadnego.
Stranger --> Racja. Bardziej mi chodzi o aktualność poradnika. Wiem ze GW i np. WoW to podobne a zarazem rozne gry. Ale jak pisalem wyzej, do gry dodawane sa darmowe dodatki, patche i wtedy poradnik traci na aktualnosci - chyba ze by go ktos uaktualnial, ale nie spotkalem nie z takim czyms na GOLu.
Pod tym wzgledem, gdybym napisal np. poradnik do WoW'a wygladalo by tak samo. Czyt. Patche, nowe questy...
Pogmatwalem, mam nadzieje ze zrozumiale.
Poza tym, poradniki są raczej dla mało lub średniozaawansowanych graczy. Ktoś, kto przejdzie wszystko to co jest zawarte w poradniku, pewnie będzie miał GW już w małym palcu :)
gris --> No ale generalnie GW ma zblizona budowe do klasycznych RPG-ow, czyli regularnie odblokowuje kilka lokacji, na ktorych cos trzeba zrobic zeby moc przejsc dalej. Nie ma jednego wielkiego swiata, ktory bylby od razu dostepny.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
