Guild Wars: Snake Dance, Camp Rancor Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
Aktualizacja:

Camp Rancor
Nazwany na cześć Krasnoluda Stone Summitów Rankora Ironwiil, znanego z ogromnej nietolerancji dla innych ras, Camp Rankor powstał jako obóz pracy dla niewolników. Mimo iż dalej służy jako miejsce przetrzymywania niewolników, Stone Summici używają go przede wszystkim do organizowania rajdów na Krasoludy Deldrimoru.
Henchmen Level 20
Little Thom (Brawler Henchman), Claude (Cultist Henchman), Alesia (Healer Henchman), Orion (Mage Henchman), Stefan (Fighter Henchman), Reyna (Archer Henchman), Dunham (Enchanter Henchman), Lina (Protector Henchman).
Steig (Skills)
Krogur (Merchant)
Xunlai Agent (Storage)
Snake Dance
01 Entrance to Camp Rancor
Hagnon Warblade (Collector)
5 Frosted Griffon Wings: Cane (Chaos Dmg: 11-22, req. 9 Illusion Magic), Frost Artifact (Energy +12, req. 9 Water Magic), Crimson Carapace Shield (Armor: 16, req. 9 Tactics), Air Staff (Energy +10, Lightning Dmg: 11-22, req. 9 Air Magic, Two-handed).
02
Merin Trollsbane (Collector)
5 Mountain Troll Tusks: Jeweled Staff (Energy +10, Chaos Dmg: 11-22, req. 9 Illusion Magic, Two-handed), Bone Staff (Energy +10, Cold Dmg: 11-22, req. 9 Death Magic, Two-handed), Water Staff (Energy +10, Cold Dmg: 11-22, req. 9 Water Magic, Two-handed), Long Sword (Slashing Dmg: 15-22, req. 9 Swordsmanship).
03
Hoknil the Lesser (Collector)
5 Azure Remains: Inscribed Staff (Energy +10, Chaos Dmg: 11-22, req. 9 Domination Magic, Two-handed), Wicked Staff (Energy +10, Dark Dmg: 11-22, req. 9 Curses, Two-handed), Holy Rod (Fire Dmg: 11-22, req. 9 Divine Favor), Ascalon Bow (Piercing Dmg: 15-28, req. 9 Marksmanship, Two-handed).
04
Radamon (Collector)
5 Huge Jawbones: Cane (Chaos Dmg: 11-22, req. 9 Domination Magic), Truncheon (Cold Dmg: 11-22, req. 9 Death Magic), Fire Wand (Fire Dmg: 11-22, req. 9 Fire Magic), Healing Ankh (Energy +12, req. 9 Healing Prayers), War Hammer (Blunt Dmg: 19-35, Two-handed).
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Southern Shiverpeaks
- Guild Wars: Droknar's Forge (Capital) Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Talus Chute Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Witman's Folly, Port Siedge Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Ice Caves of Sorrow (Mission) Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Iron Mine Moladune (Mission) Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Icedome Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Frozen Forrest, Cooperhammer Mines Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Spearhead Peak, Tasca's Demise, The Granite Citadel Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Mineral Springs Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Ice Floe, Marhan's Grotto Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Thunderhead Keep (Mission) Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Snake Dance, Camp Rancor Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Dreadnought's Drift Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Lornar's Pass Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Sorrow's Furnace - Grenth's Footprint, Deldrimor War Camp Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Southern Shiverpeaks
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Wygląda świetnie. Napewno autor włożył dużo wysiłku w poradnik.
Szkoda, że nie zaczynam grać w GW teraz, bo na pewno bym skorzystał.
Bardzo ładny poradnik. Autor widać bardzo się postarał. Chwała mu za ten poradnik
A propo opisu ostatniej misji; chyba dokonalem niemozliwego; przeszedlem sam z Henchami :D
Nono. niezły poradnik. Chociaż daleko mu wielkością do Morrowinda, który musiał być podzielony na 3 części żeby być opublikowanym :)
QrKo ---> W każdej grze chodzi o to, żeby się dobrze bawić :-) Wcale nie jestem orędownikiem GW, muszę jednak przyznać, że gra potrafi zaspokoić sporą rzeszę graczy. Dla miłośnikow rpg celem będzie wykonanie wszystkich questów, zebranie jak najlepszego wyposażenia, zwiedzanie nowych krain itp. i to wszystko w towarzystwie żywych graczy. Z kolei wielbiciele pvp (czy tam gvg jak kto woli) będą walczyć o jak najwyższy ranking w tabelach. Tutaj wyposażenie też jest ważne, ale ci gracze nie robią questów - oni "farmują" kasę albo przedmioty :)
Dla mnie osobiście GW to już zamknięty rozdział, czas na nowe gry.
To ja takiego małego offtopa strzele :)
Switcher -> co jest punktem rywalizacji w GW?? Bo słyszałem ze tam jest limir 20 leveli...
W watku oficjalnym moje pytania troche zadymy zrobily wole tam narazie nie pisac :P
Stranger [Gry-OnLine], Cainoor, gris ---> Dziękuję Panowie. Ponad trzy miesiące gry każdego wieczoru w GW i jakoś się tego nazbierało ;)
gris ---> Masz zupełną rację. Każdy MMO dość szybko ewoluuje i nawet pomijając już dodatkowe regiony i mapy z nowymi questami, to zmianie mogą ulec nawet te stare - chociażby przy usuwaniu bugów w patchach. W DAoC wystąpił nawet taki efekt, że po wprowadzeniu dodatku New Frontiers częśc map zniknęła zastąpiona przez zupełnie nowe, a wszystkie questy związane z usuniętymi lokacjami usunięto lub znacznie zmieniono. W przypadku GW raczej nie sądzę, żeby doszło do takich zmian i ta podstawowa ścieżka fabularna, opisana w poradniku, raczej w grze pozostanie.
gris ---> Nie, ja się tylko zajmuje EQ2.
Może teraz będę także Vanguard lub D&D ;)
ps. " autor: Sznur "
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-29 22:19:11]
Cainoor --> Oooo A ja myslałem ze to Ty robiłes poradnik do GW na Gamepressure...
gris ---> Pewnie robił to ten sam człowiek, więc miał troche mniej roboty i dlatego na GOLu jest taki rozbudowany ten poradnik :)
Stranger --> Nawet wolał bym zeby na GOLu zawierał same podstawy (bez opisywania wszystkich questow), poniewaz wszystko mamy na Gamepressure. Ale nie zaszkodzi takze i to :)
Cainoor --> Własnie miałem o tym napisać:) (Gamepressure). Jestem duzo bardziej zadowolony z poradnika na Gamepressure :) ze wzgledu własnie na akualność. Chociarz ostatnio troche sie denerwowałem bo poradnik nie był tam aktualizowany od pewnego czasu (zastój?). :)
IMO poradnik do tej gry bylby dobry nawet gdyby zawieral same podstawy. Sa takie gry, do ktorych nigdy nie napisze sie stuprocentowego poradnika. Lepiej wiec zeby byl bardzo rozbudowany zamiast zadnego.
Stranger --> Racja. Bardziej mi chodzi o aktualność poradnika. Wiem ze GW i np. WoW to podobne a zarazem rozne gry. Ale jak pisalem wyzej, do gry dodawane sa darmowe dodatki, patche i wtedy poradnik traci na aktualnosci - chyba ze by go ktos uaktualnial, ale nie spotkalem nie z takim czyms na GOLu.
Pod tym wzgledem, gdybym napisal np. poradnik do WoW'a wygladalo by tak samo. Czyt. Patche, nowe questy...
Pogmatwalem, mam nadzieje ze zrozumiale.
Poza tym, poradniki są raczej dla mało lub średniozaawansowanych graczy. Ktoś, kto przejdzie wszystko to co jest zawarte w poradniku, pewnie będzie miał GW już w małym palcu :)
gris --> No ale generalnie GW ma zblizona budowe do klasycznych RPG-ow, czyli regularnie odblokowuje kilka lokacji, na ktorych cos trzeba zrobic zeby moc przejsc dalej. Nie ma jednego wielkiego swiata, ktory bylby od razu dostepny.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
