Guild Wars: Iron Mine Moladune (Mission) Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
Aktualizacja:

Iron Mine Moladune
Powiada się, że wieki temu w południowych Shiverpeak Mountains leżało miasto Moladune - zachwycające miejsce z lodu i kamieni. Legendy mówią, że miasto stało przez tysiące lat aby zawalić się w gruz przez jedno potężne trzęsienie ziemi, pochłaniając wszelkie ślady po jego mieszkańcach. Obecnie, kopalnie są jedynym śladem świadczącym, iż miasto może być czymś więcej niż mitem.
Henchmen Level 20
Little Thom (Brawler Henchman), Claude (Cultist Henchman), Alesia (Healer Henchman), Orion (Mage Henchman), Stefan (Fighter Henchman), Reyna (Archer Henchman), Dunham (Enchanter Henchman), Lina (Protector Henchman).
Evennia
Regar (Merchant)
Xunlai Agent (Storage)
Iron Mine Moladune (Cooperative Mission)
Możesz wejść na tą mapę korzystając z opcji "Enter Mission" w lokacji Iron Mine Moladune.
Mission: Kill Markis and His Jade Armor guards. Find Seer. ADDED: Kill the Eidolon. ADDED: Deliver the Spectral Essence to the Seer to infuse your armor. (Zabij Markisa i jego strażników Jade Armor. Znajdź Seera. DODATKOWO: Zabij Eidolon. DODATKOWO: Zanieś Spectral Essence do Seera aby wzmocnił twoją zbroję). Nagroda: 1000 xp, 1 Skill Point.
*BONUS* Defeat The Inquisitor before he leaves with information about Shining Blade. (Pokonaj Inquisitor zanim odejdzie z informacjami o Shining Blade). Nagroda: 1000 xp.
Po zakończeniu tej Misji uzyskasz dostęp do lokacji Thunderhead Keep.
UWAGA: Najszybsza droga, aby ukończyć tą misję jest tzw. "infuse raid". Na takim rajdzie wystarczy biec jak najszybciej do Seera (05). Przydatne są czary zwiększające szybkość poruszania się. Jeżeli chociaż jednemu członkowi drużyny uda się dobiec do Seera i porozmawiać z nim włącza się scenka filmowa, po której wszyscy zostają teleportowani (a martwi wskrzeszani) w jaskini Seera. Niestety większość "inuse raidów" praktycznie na tym się kończy (idzie się jeszcze zabić Eidolona i odnieść jego esencję).
01 Start
Tutaj zaczynasz.
02 Ballistae
Można je unieszkodliwić zabijając Engineers.
03 White Mantle Fort
3 x Balisty (Możesz zabić Engineers aby wzmocnić morale).
Shining Blade Scout Ryder
*BONUS* Defeat The Inquisitor before he leaves with information about Shining Blade. (Pokonaj Inquisitor zanim odejdzie z informacjami o Shining Blade).
UWAGA: Inkwizytor pojawia się niedaleko z czterema gwardzistami. Cały czas porusza się na północ w kierunku portalu. Po drodze można zabić wyłącznie jego gwardzistów, którzy zresztą są bardzo słabi. Trzeba iść za nim aż do Portalu (04) i tam ostatecznie się z nim rozprawić aby ukończyć *BONUS*. Mogą w tym przeszkadzać potwory przebywające w okolicach Portalu, więc BARDZO wskazane jest oczyszczenie tego miejsca PRZED rozpoczęciem wykonywania *BONUS* Questa.
04 Portal
Ostateczna walka z The Inquisitor.
05 Cave
Seer
Gdy przyniesiesz mu Spectral Essence ten "infuse" twoją zbroję.
UWAGA: Seer wzmacnia twoją zbroję dzięki czemu wzrasta jej odporność na magię Mursaat. To bardzo ważna aby mieć "infused" zbroję we wszystkich kolejnych misjach, więc za każdym razem gdy zmienisz zbroję na nową powinieneś udać się do Seera po nowe wzmocnienie. Najprostsza droga to "infuse raid" organizowane w Iron Mine Moladune. Można też dojść to tego samego Seera od północy z Mineral Springs, lecz jest to znacznie dłuższa droga. Seera spotkasz także w niektórych kolejnych misjach.
06 Cave
Eidolon (zostawia Spectral Essence)
07 Markis Hideout
Markis i jego gwardziście Jade Armor (Monsters do głównej części misji).
Gdy ich zabijesz zostaniesz teleportowany do Thunderhead Keep.
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Southern Shiverpeaks
- Guild Wars: Droknar's Forge (Capital) Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Talus Chute Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Witman's Folly, Port Siedge Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Ice Caves of Sorrow (Mission) Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Iron Mine Moladune (Mission) Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Icedome Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Frozen Forrest, Cooperhammer Mines Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Spearhead Peak, Tasca's Demise, The Granite Citadel Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Mineral Springs Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Ice Floe, Marhan's Grotto Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Thunderhead Keep (Mission) Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Snake Dance, Camp Rancor Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Dreadnought's Drift Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Lornar's Pass Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Sorrow's Furnace - Grenth's Footprint, Deldrimor War Camp Southern Shiverpeaks, Sorrow's Furnace
- Guild Wars: Southern Shiverpeaks
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Wygląda świetnie. Napewno autor włożył dużo wysiłku w poradnik.
Szkoda, że nie zaczynam grać w GW teraz, bo na pewno bym skorzystał.
Bardzo ładny poradnik. Autor widać bardzo się postarał. Chwała mu za ten poradnik
A propo opisu ostatniej misji; chyba dokonalem niemozliwego; przeszedlem sam z Henchami :D
Nono. niezły poradnik. Chociaż daleko mu wielkością do Morrowinda, który musiał być podzielony na 3 części żeby być opublikowanym :)
QrKo ---> W każdej grze chodzi o to, żeby się dobrze bawić :-) Wcale nie jestem orędownikiem GW, muszę jednak przyznać, że gra potrafi zaspokoić sporą rzeszę graczy. Dla miłośnikow rpg celem będzie wykonanie wszystkich questów, zebranie jak najlepszego wyposażenia, zwiedzanie nowych krain itp. i to wszystko w towarzystwie żywych graczy. Z kolei wielbiciele pvp (czy tam gvg jak kto woli) będą walczyć o jak najwyższy ranking w tabelach. Tutaj wyposażenie też jest ważne, ale ci gracze nie robią questów - oni "farmują" kasę albo przedmioty :)
Dla mnie osobiście GW to już zamknięty rozdział, czas na nowe gry.
To ja takiego małego offtopa strzele :)
Switcher -> co jest punktem rywalizacji w GW?? Bo słyszałem ze tam jest limir 20 leveli...
W watku oficjalnym moje pytania troche zadymy zrobily wole tam narazie nie pisac :P
Stranger [Gry-OnLine], Cainoor, gris ---> Dziękuję Panowie. Ponad trzy miesiące gry każdego wieczoru w GW i jakoś się tego nazbierało ;)
gris ---> Masz zupełną rację. Każdy MMO dość szybko ewoluuje i nawet pomijając już dodatkowe regiony i mapy z nowymi questami, to zmianie mogą ulec nawet te stare - chociażby przy usuwaniu bugów w patchach. W DAoC wystąpił nawet taki efekt, że po wprowadzeniu dodatku New Frontiers częśc map zniknęła zastąpiona przez zupełnie nowe, a wszystkie questy związane z usuniętymi lokacjami usunięto lub znacznie zmieniono. W przypadku GW raczej nie sądzę, żeby doszło do takich zmian i ta podstawowa ścieżka fabularna, opisana w poradniku, raczej w grze pozostanie.
gris ---> Nie, ja się tylko zajmuje EQ2.
Może teraz będę także Vanguard lub D&D ;)
ps. " autor: Sznur "
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-29 22:19:11]
Cainoor --> Oooo A ja myslałem ze to Ty robiłes poradnik do GW na Gamepressure...
gris ---> Pewnie robił to ten sam człowiek, więc miał troche mniej roboty i dlatego na GOLu jest taki rozbudowany ten poradnik :)
Stranger --> Nawet wolał bym zeby na GOLu zawierał same podstawy (bez opisywania wszystkich questow), poniewaz wszystko mamy na Gamepressure. Ale nie zaszkodzi takze i to :)
Cainoor --> Własnie miałem o tym napisać:) (Gamepressure). Jestem duzo bardziej zadowolony z poradnika na Gamepressure :) ze wzgledu własnie na akualność. Chociarz ostatnio troche sie denerwowałem bo poradnik nie był tam aktualizowany od pewnego czasu (zastój?). :)
IMO poradnik do tej gry bylby dobry nawet gdyby zawieral same podstawy. Sa takie gry, do ktorych nigdy nie napisze sie stuprocentowego poradnika. Lepiej wiec zeby byl bardzo rozbudowany zamiast zadnego.
Stranger --> Racja. Bardziej mi chodzi o aktualność poradnika. Wiem ze GW i np. WoW to podobne a zarazem rozne gry. Ale jak pisalem wyzej, do gry dodawane sa darmowe dodatki, patche i wtedy poradnik traci na aktualnosci - chyba ze by go ktos uaktualnial, ale nie spotkalem nie z takim czyms na GOLu.
Pod tym wzgledem, gdybym napisal np. poradnik do WoW'a wygladalo by tak samo. Czyt. Patche, nowe questy...
Pogmatwalem, mam nadzieje ze zrozumiale.
Poza tym, poradniki są raczej dla mało lub średniozaawansowanych graczy. Ktoś, kto przejdzie wszystko to co jest zawarte w poradniku, pewnie będzie miał GW już w małym palcu :)
gris --> No ale generalnie GW ma zblizona budowe do klasycznych RPG-ow, czyli regularnie odblokowuje kilka lokacji, na ktorych cos trzeba zrobic zeby moc przejsc dalej. Nie ma jednego wielkiego swiata, ktory bylby od razu dostepny.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
