Guild Wars: The Frost Gate (Mission) Northern Shiverpeaks
Aktualizacja:

The Frost Gate
The Frost Gate została zbudowana przez Krasnoludy Deldrimoru jako sposób na obronę swoich włości przed najeźdźcami nadchodzącymi z Borlis Pass. Gdy wojna domowa dobiegła końca, brama wpadła w ręce Stone Summitów, ksenofobicznej grupy krasnoludzkich renegatów, mających na celu Zrzucenie z tronu króla Jalis Ironhammera. Teraz nikt nie może przejść pzrez bramę bez pozwolenia Summitów.
Henchmen Level 8
Little Thom (Brawler Henchman), Claude (Cultist Henchman), Alesia (Healer Henchman), Orion (Mage Henchman), Stefan (Fighter Henchman), Reyna (Archer Henchman), Dunham (Enchanter Henchman).
Larthan Irontongue
Sebille (Merchant)
Xunlai Agent (Storage)
The Frost Gate (Cooperative Mission)
Możesz wejść na tą mapę korzystając z opcji "Enter Mission" w lokacji The Frost Gate.
Mission: Open the Frost Gate. Destroy the ballistae to secure safe passage for Rurik and the Ascalon refugees. Retrieve the Gear Lever from the Dwarven fort to open the Frost Gate. ADDED: Use the Gear Lever on the Lever Mechanism to reach the Frost Gate. ADDED: Activate the three Frost Gate Lever Mechanisms before the Stone Summit overwhelms Rurik. (Otwórz Frost Gate. Zniszcz balisty aby zapewnić bezpieczne przejście dla Rurika i uchodźców z Ascalonu. Odzyskaj Gear Lever z krasnoludzkiego fortu aby móc otworzyć Frost Gate. DODATKOWO: Użyj Gear Lever na Lever Mechanism aby dojść do Frost Gate. DODATKOWO: Uruchom wszystkie trzy mechanizmy otwierające Frost Gate zanim Stone Summit nie zmiażdżą Rurika). Nagroda: 100 xp, 1 Skill Point.
*BONUS* Steal the Stone Summit's secret plans for a powerful siege weapon. (Skradnij Stone Summitom tajne plany potężnej maszyny oblężniczej). Nagroda: 1000 xp.
Po zakończeniu tej Misji uzyskasz dostęp do lokacji Beacon's Perch.
01 Start
02 Gate
Brama otworzy się gdy zostaną zniszczone balisty. Po otwarciu przygotuj się na silny atak z drugiej strony bramy.
03 Gate
Brama otworzy się gdy zostanie zniszczona balista w lokacji 04.
04 Ballistae
05 Cave
Ronark Stonesledge
*BONUS* Steal the Stone Summit's secret plans for a powerful siege weapon. (Skradnij Stone Summitom tajne plany potężnej maszyny oblężniczej).
TIP: Aby dojść do tajnych planów trzeba wyjść z jaskini, przejść przez most, a następnie skręcić w lewą bramę prowadzącą na wschód 06. Jest ona zamknięta i dobrze strzeżona. Można ją otworzyć strzelając do niej z balisty z zachodniego wzgórza.
06 Gate
Brama wiedzie do tajnych planów potężnej machiny oblężniczej potrzebnych do bonusa. Bramę trzeba zniszczyć za pomocą balisty stojącej w lokacji 07.
07 Ballista
Balista skierowana na wschód. Użyj dźwigni aby strzelić i zniszczyć bramę 06 prowadzącą do tajnych planów potężnej machiny oblężniczej.
08 Chest
Secret Siege Weapon Plan (do *BONUS*) - Trzeba je zwrócić do Ronark Stonesledge.
09 Gate
UWAGA: Brama jest strzeżona przez dwie balisty.
10 Lever Mechanism
Gear Lever (Quest Item)
UWAGA: Jest tylko jeden Gear Lever służący do aktywacji wszystkich mechanizmów.
11 Lever Mechanisms
Po uruchomieniu wszystkich trzech mechanizmów Frost Gate zostaje otwarta, a ty wycofujesz się do miejsca zwanego Beacon's Perch. Nie bez strat...
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
- Guild Wars: Northern Shiverpeaks
- Guild Wars: Traveler's Vale, Yak's Bend Northern Shiverpeaks
- Guild Wars: Borlis Pass (Mission) Northern Shiverpeaks
- Guild Wars: Iron Horse Mine Northern Shiverpeaks
- Guild Wars: The Frost Gate (Mission) Northern Shiverpeaks
- Guild Wars: Anvil Rock, Ice Tooth Cave Northern Shiverpeaks
- Guild Wars: Deldrimor Bowl, Beacon's Perch Northern Shiverpeaks
- Guild Wars: Griffon's Mouth Northern Shiverpeaks
- Guild Wars: Northern Shiverpeaks
- Guild Wars: Prophecies - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Wygląda świetnie. Napewno autor włożył dużo wysiłku w poradnik.
Szkoda, że nie zaczynam grać w GW teraz, bo na pewno bym skorzystał.
Bardzo ładny poradnik. Autor widać bardzo się postarał. Chwała mu za ten poradnik
A propo opisu ostatniej misji; chyba dokonalem niemozliwego; przeszedlem sam z Henchami :D
Nono. niezły poradnik. Chociaż daleko mu wielkością do Morrowinda, który musiał być podzielony na 3 części żeby być opublikowanym :)
QrKo ---> W każdej grze chodzi o to, żeby się dobrze bawić :-) Wcale nie jestem orędownikiem GW, muszę jednak przyznać, że gra potrafi zaspokoić sporą rzeszę graczy. Dla miłośnikow rpg celem będzie wykonanie wszystkich questów, zebranie jak najlepszego wyposażenia, zwiedzanie nowych krain itp. i to wszystko w towarzystwie żywych graczy. Z kolei wielbiciele pvp (czy tam gvg jak kto woli) będą walczyć o jak najwyższy ranking w tabelach. Tutaj wyposażenie też jest ważne, ale ci gracze nie robią questów - oni "farmują" kasę albo przedmioty :)
Dla mnie osobiście GW to już zamknięty rozdział, czas na nowe gry.
To ja takiego małego offtopa strzele :)
Switcher -> co jest punktem rywalizacji w GW?? Bo słyszałem ze tam jest limir 20 leveli...
W watku oficjalnym moje pytania troche zadymy zrobily wole tam narazie nie pisac :P
Stranger [Gry-OnLine], Cainoor, gris ---> Dziękuję Panowie. Ponad trzy miesiące gry każdego wieczoru w GW i jakoś się tego nazbierało ;)
gris ---> Masz zupełną rację. Każdy MMO dość szybko ewoluuje i nawet pomijając już dodatkowe regiony i mapy z nowymi questami, to zmianie mogą ulec nawet te stare - chociażby przy usuwaniu bugów w patchach. W DAoC wystąpił nawet taki efekt, że po wprowadzeniu dodatku New Frontiers częśc map zniknęła zastąpiona przez zupełnie nowe, a wszystkie questy związane z usuniętymi lokacjami usunięto lub znacznie zmieniono. W przypadku GW raczej nie sądzę, żeby doszło do takich zmian i ta podstawowa ścieżka fabularna, opisana w poradniku, raczej w grze pozostanie.
gris ---> Nie, ja się tylko zajmuje EQ2.
Może teraz będę także Vanguard lub D&D ;)
ps. " autor: Sznur "
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-29 22:19:11]
Cainoor --> Oooo A ja myslałem ze to Ty robiłes poradnik do GW na Gamepressure...
gris ---> Pewnie robił to ten sam człowiek, więc miał troche mniej roboty i dlatego na GOLu jest taki rozbudowany ten poradnik :)
Stranger --> Nawet wolał bym zeby na GOLu zawierał same podstawy (bez opisywania wszystkich questow), poniewaz wszystko mamy na Gamepressure. Ale nie zaszkodzi takze i to :)
Cainoor --> Własnie miałem o tym napisać:) (Gamepressure). Jestem duzo bardziej zadowolony z poradnika na Gamepressure :) ze wzgledu własnie na akualność. Chociarz ostatnio troche sie denerwowałem bo poradnik nie był tam aktualizowany od pewnego czasu (zastój?). :)
IMO poradnik do tej gry bylby dobry nawet gdyby zawieral same podstawy. Sa takie gry, do ktorych nigdy nie napisze sie stuprocentowego poradnika. Lepiej wiec zeby byl bardzo rozbudowany zamiast zadnego.
Stranger --> Racja. Bardziej mi chodzi o aktualność poradnika. Wiem ze GW i np. WoW to podobne a zarazem rozne gry. Ale jak pisalem wyzej, do gry dodawane sa darmowe dodatki, patche i wtedy poradnik traci na aktualnosci - chyba ze by go ktos uaktualnial, ale nie spotkalem nie z takim czyms na GOLu.
Pod tym wzgledem, gdybym napisal np. poradnik do WoW'a wygladalo by tak samo. Czyt. Patche, nowe questy...
Pogmatwalem, mam nadzieje ze zrozumiale.
Poza tym, poradniki są raczej dla mało lub średniozaawansowanych graczy. Ktoś, kto przejdzie wszystko to co jest zawarte w poradniku, pewnie będzie miał GW już w małym palcu :)
gris --> No ale generalnie GW ma zblizona budowe do klasycznych RPG-ow, czyli regularnie odblokowuje kilka lokacji, na ktorych cos trzeba zrobic zeby moc przejsc dalej. Nie ma jednego wielkiego swiata, ktory bylby od razu dostepny.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
