Final Fantasy VII Remake: Subterranean Menace, solucja, quest Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na poniższej stronie poradnika do Final Fantasy 7 Remake odnajdziesz opis przejścia misji pobocznej Subterranean Menace, dostępnej podczas Chapter 14 - In Search of Hope.

Zadanie Subterranean Menace będziesz musiał wykonać, aby ukończyć Secret Medicine - Final Fantasy VII Remake: Subterranean Menace, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Zadanie Subterranean Menace będziesz musiał wykonać, aby ukończyć Secret Medicine. Jedną rzeczną jaką musisz zrobić jest pokonanie przeciwnika Type 0 Behemoth.

Ten gigantyczny potwór jest potężny, niebezpieczny i szybki. Przed rozpoczęciem zadania uzupełnij swoje punkty HP, aby nie utrudnić sobie zadania.

Pamiętaj, żeby atakować przeciwnika od tyłu bądź boków, inaczej zaatakuje Cię pazurami i z całej siły uderzy w ziemię tak, aby zatoczyć postacie i zmiażdżyć je rogami. Najlepiej będzie osłabiać przeciwnika usypiającymi bądź lodzącymi zaklęciami. W ten sposób możesz łatwiej go ogłuszyć, a w takich momentach skupiać całą siłę swoje drużyny na zadawanie ogromnych obrażeń.