Final Fantasy VII Remake: Chocobo Search, solucja, quest Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na poniższej stronie poradnika do Final Fantasy 7 Remake odnajdziesz opis przejścia misji pobocznej Chocobo Search, dostępnej podczas Chapter 14 - In Search of Hope.

1 - Final Fantasy VII Remake: Chocobo Search, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Zadanie poboczne rozpoczniesz od rozmowy z Stablehand - Final Fantasy VII Remake: Chocobo Search, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Zadanie poboczne rozpoczniesz od rozmowy z Stablehand. Twoim zadaniem jest odnalezienie 3 Chocobo. W trakcie szukania możesz przemieszczać się po mapie korzystając z szybkiej podróży oraz wykonywać pozostałe zadania poboczne. Po znalezieniu wszystkich trafisz ponownie do Stablehand i ukończysz misję.

Pierwszy Chocobo czeka na Ciebie w Sector 6 Slums - Collapsed Expressway - Old Bypass - Final Fantasy VII Remake: Chocobo Search, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Pierwszy Chocobo czeka na Ciebie w Sector 6 Slums - Collapsed Expressway - Old Bypass.

Aby go odnaleźć podążaj wzdłuż drogi, aż natkniesz się na ciemny tunel, który doprowadzi cię do Chocobo. Gdy będziesz chciał go nakarmić pojawią się 4 przeciwnicy. Twoim zadaniem jest zniszczenie ich, inaczej nie dostaniesz się do zwierzęcia.

Przeciwnicy nie zadają mocnych obrażeń jednak mają strasznie dużo życia. Testuj ich wytrzymałość mocnymi atakami i wykorzystuj przeciwko nim Limit Break. To powinno znacznie ich osłabić i umożliwić Ci wygranie walki.

Drugi Chocobo czeka na Ciebie w Sector 5 Slums Area - Sanctuary Way - Final Fantasy VII Remake: Chocobo Search, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Drugi Chocobo czeka na Ciebie w Sector 5 Slums Area - Sanctuary Way.

Odnalezienie tego Chocobo jest względnie proste. Wystarczy, że dotrzesz w okolice kościoła, a usłyszysz płacz zwierzęcia. Obędzie się tym razem bez walki. Po prostu podbiegnij do niego i nakarm go, aby go uspokoić.

Trzeci Chocobo czeka na Ciebie w Sector 5 Slums Area - Nuts n Bolts Hils - Final Fantasy VII Remake: Chocobo Search, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Trzeci Chocobo czeka na Ciebie w Sector 5 Slums Area - Nuts 'n' Bolts Hils.

Chocobo czeka na Ciebie w okolicy cmentarza. Gdy zbliżysz się do zwierzęcia zaatakuje Cię przeciwnik. Pokonaj go, aby uratować Chocobo i zakończyć misję.

Podróżując do tej lokacji możesz wykonać kolejne części misji Missing Childern oraz Corneo's Secret Stash.

Nagroda: darmowe przejażdżki Chocobo.