Final Fantasy VII Remake: The Party Never Stops, solucja, quest Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Kolejna strona poradnika do gry FF7 Remake opisuje zadanie poboczne The Party Never Stops z Chapter 9 - The Town That Never Sleeps.

Spotkaj się z handlarzem, a następnie biegnij za Johnnym do baru i pomów z właścicielem clothing store - Final Fantasy VII Remake: The Party Never Stops, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Spotkaj się z handlarzem, a następnie biegnij za Johnnym do baru i pomów z właścicielem clothing store. Udaj się teraz do Materia Vendor-a i pomów z nim. Udajcie się z Johnnym do hotelu i skorzystaj ze specjalnego Vending Machine. Zależnie od tego, jaki poziom assess posiadasz, możesz zdobyć lepsze nagrody. Wróć do handlarza i wręcz mu pozyskany "The Sauce".

Miejsce przebywanie chorego mieszkańca. - Final Fantasy VII Remake: The Party Never Stops, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Miejsce przebywanie chorego mieszkańca.

Idź teraz do restauracji i pomów z właścicielem. Możesz mu doradzić, wybierając opcję Stove, Fridge lub Power Supply - wybierz opcję, która odpowiada twojej najwyższej materii. Następnie biegnij za Johnny, który źle się poczuje po jedzeniu i pomów z nim. Trafisz do aptekarza i będziesz musiał odnaleźć chorych (ilu - zależnie od poziomu i czy posiadasz cleansing materia). Chorego odnajdziesz w toalecie, w restauracji.

Wróć do farmaceuty, a otrzymasz Vip Card. Idź z nią do właściciela Clothing Store, a po kolejnych dialogach zakończysz misję poboczną.

Nagroda: Turbo Ether i uzyskasz dostęp do ostatniej misji pobocznej w Chapter 9.