Final Fantasy VII Remake: In Search of Hope - solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Kolejna strona poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake zawiera opis przejścia rozdziału 14 - In Search of Hope. Cloud, Tifa i Barret postanowili uratować Aerith - potrzebna jest im jednak pomoc Corneo.

Resolve

Wyjdź z pokoju. Idź w dół i wyjdź na zewnątrz - spotkasz się teraz z jednym z towarzyszy: Aerith, Barretem lub Tifą. Scenka zależy od tego, jak postępowałeś w trakcie gry.

1 - Final Fantasy VII Remake: In Search of Hope - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
  1. Scenka z Barretem - Nie rób zadań pobocznych w Chapterze 3 i 8. Nie pij alkoholu z Tifą w barze i bądź niemiły dla Aerith w czasie rozmów z nią.
  2. Scenka z Aerith - Zrób wszystkie misje poboczne w rozdziale 8. Gdy wpadniecie do kanałów, podejdź do Aerith jako pierwszej.
  3. Scenka z Tifą - Zrób wszystkie misje poboczne w rozdziale 3. Gdy wpadniecie do kanałów, podejdź do Tify jako pierwszej.

Intel Gathering

2 - Final Fantasy VII Remake: In Search of Hope - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Po drodze natkniesz się na Pedometer Materia - Final Fantasy VII Remake: In Search of Hope - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po drodze natkniesz się na Pedometer Materia. Warto ją ubrać jednej z postaci - zamieni się z czasem w AP UP Materia. Idź przez miasto, a po scence odblokujesz aż 9 misji pobocznych i spory teren do zwiedzania. Przygotowaliśmy opis zadań pobocznych w osobnym rozdziale poradnika. Warto byś jeszcze odwiedził m.in. The Moogle Emporium, by kupić nowe przedmioty dla towarzyszy, w tym Steel Pincers - broń dla Barreta. W kupca z bronią, niedaleko domu Corneo możesz również kupić nową broń dla Clouda - Mythril Saber. Na koniec, warto również odwiedzić Corneo Colloseum, bo pojawiły się tam zupełnie nowe wyzwania.

Gdy będziesz gotowy, idź do posiadłości Corneo, a spotkasz tam Leslie - mężczyzna zaproponuje pomoc, w zamian za kolejną wizytę w kanałach.

Through the Underground Waterway / The Hideout

Droga jest liniowa i prosta, jedyną przeszkodą jest mnóstwo potworów, które musisz eliminować - Final Fantasy VII Remake: In Search of Hope - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Droga jest liniowa i prosta, jedyną przeszkodą jest mnóstwo potworów, które musisz eliminować. W razie problemów, pamiętaj, by jeden z towarzyszy miał np. Magnify Materia + Healing Materia, by jednym zaklęciem wyleczył całą drużynę.

Recovering the Key

W pewnym momencie klucz zostanie skradziony przez potwora - Final Fantasy VII Remake: In Search of Hope - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W pewnym momencie klucz zostanie skradziony przez potwora. Musisz go gonić, co jest długą, choć mocno liniową sekwencją. Co się zbliżysz do potwora, ten zacznie uciekać i na twojej drodze będą pojawiać się potwory. Po pewnym czasie, w końcu Abzu Shoat stanie do walki i po pokonaniu go odzyskasz "klucz".

Fateful Decisions

Otwórz drzwi i idź za swoim towarzyszem - Final Fantasy VII Remake: In Search of Hope - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Otwórz drzwi i idź za swoim towarzyszem. Wypocznij na ławce, zrób zapasy i przygotuj się na walkę z bossem - drugie starcie z Abzu. Walka z bossem wygląda praktycznie identycznie jak poprzednio, z tą różnicą, że na arenie będą pomniejsze stworki - Abzu Shoat. Starcie z bossem zostało opisane na osobnym rozdziale poradnika (Chapter 10).

For the Reunion / Over the Wall

Idź do Lesliego, a po scenkach będziesz mógł wyjść na powierzchnię - Final Fantasy VII Remake: In Search of Hope - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Idź do Lesliego, a po scenkach będziesz mógł wyjść na powierzchnię. Otrzymasz grappling gun, który możesz wykorzystać, by uciec z dzielnicy i ruszyć za Aerith. To ostatni moment, by ewentualnie cofnąć się i zrobić zaległe misje poboczne, walki itp. Gdy będziesz gotowy, podejdź do muru i przejdź na drugą stronę, a zakończysz rozdział.