Final Fantasy VII Remake: Fight for the Survival - solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Poniższa strona poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake zawiera opis przejścia rozdziału 12 gry - Fight for the Survival. Po wyjściu z kanałów, drużyna rusza do Sectora 7, by przeszkodzić organizacji Shinra zniszczyć filar górujący nad dzielnicą.

Head for the Pillar

Biegnij przed siebie i dołącz do Tify i Barreta - Final Fantasy VII Remake: Fight for the Survival - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Biegnij przed siebie i dołącz do Tify i Barreta. Czeka cię walka z enigmatic spectre, znanym z rozdziału 4. Niszcz pomniejsze zjawy i używaj materii, by pokonać tego wroga. Następnie biegnij w kierunku filaru, by obejrzeć scenkę z Wedgem.

Link Up with Avalanche

Biegnij teraz schodami na górę wieży - Final Fantasy VII Remake: Fight for the Survival - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Biegnij teraz schodami na górę wieży. Grasz samotnie Cloudem, więc dobrze wyposażyć go w Healing Materia. Po drodze czeka na ciebie sporo wrogów - cała sekwencja polega na tym, by wchodzić coraz wyżej schodami i walczyć z kolejnymi przeciwnikami. Czekają na ciebie strażnicy, roboty i wieżyczki. Po pewnym czasie dotrzesz do ciężko rannego Biggsa, ale mężczyźnie nie uda się już pomóc.

Biegnij dalej do góry, wspinając się również po drabinach. Po pewnym czasie Cloude zostanie osaczony ostrzałem od Rude'a i Reno. Akcja przeskoczy na Aerith, którą będziesz kierował.

Evacuation Orders / Saving Marlene

Jako Aerith biegnij przed siebie - Final Fantasy VII Remake: Fight for the Survival - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Jako Aerith biegnij przed siebie. Pomów z Marle i biegnij do Marle, a po drodze obejrzysz kolejne scenki. Natkniesz się na porzuconą dziewczynkę - przenieś ją do Marle. Biegnij teraz do Seventh Heaven, a pod ladą odnajdziesz Marlene. Pomów z dziewczynką i wynieś ją z lokalu, by zobaczyć kolejne scenki - powrót do Clouda.

To The Top

Do Clouda dołączy Tifa, co trochę ułatwi dalszą wspinaczkę do góry - Final Fantasy VII Remake: Fight for the Survival - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Do Clouda dołączy Tifa, co trochę ułatwi dalszą wspinaczkę do góry. Kobieta może m.in. przejąć rolę leczącą i pomagać w staggerowaniu wrogów. Zadanie pozostaje takie samo - musisz biegnąć do góry, unikając do tego ostrzału helikoptera. Niedługo dotrzecie do Jessie, która również jest w stanie krytycznym i wkrótce potem umrze. Kawałek dalej jest Vending Machine i łatwka - odnów zapasy, ulecz się i przygotuj się na walkę z bossem.

Showdown

Czeka cię pojedynek z dwójką pokonanych wcześniej przeciwników - Reno i Rudem - Final Fantasy VII Remake: Fight for the Survival - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Czeka cię pojedynek z dwójką pokonanych wcześniej przeciwników - Reno i Rudem. Konfrontacja z tym bossem została opisana na łamach osobnego rozdziału poradnika. Po wygranym starciu, zobaczysz scenkę i niestety, filar ulegnie zniszczeniu.