Final Fantasy VII Remake: Abzu - boss, walka Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na poniższej stronie poradnika do gry FF7 Remake przeczytasz walkę z bossem - Abzu. Ten przeciwnik będzie czekał na ciebie w Chapter 10 - Rough Waters.

Abzu ma 39000 HP i jest podatny na ogień - Final Fantasy VII Remake: Abzu - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Abzu ma 39000 HP i jest podatny na ogień. Dodatkowo, magiczne ataki praktycznie nie wpływają na jego pasek stagger, więc najlepiej na start wyposażyć Clouda w Elemental Materia + Fire Materia na Cloudzie. Wróg w pierwszej fazie nie jest zbyt groźny i głównie używa Charge, by szarżować na ciebie i skacze wysoko pod sufit, by potem zeskoczyć na ciebie i przyszpilić na trochę. Dobrze wtedy zmienić postać np. na Aerith, by nabić ATB i użyć leczenia.

Mniej więcej w połowie walki wróg użyje Enrage i znacznie wzmocni swoją siłę ataku - Final Fantasy VII Remake: Abzu - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Mniej więcej w połowie walki wróg użyje Enrage i znacznie wzmocni swoją siłę ataku. W tym momencie dobrze wezwać Ifrita, by zadawał ogniste ataki Abzu. Wróg będzie skakał do wody, by wyskoczyć po chwili i ponownie atakować ciebie. Dobrze jest ciągle atakować wroga ognistymi atakami, używać Punisher Mode i wykorzystywać silne techniki Clouda/Tify. Aerith powinna skupić się na leczeniu i okazjonalnie używać np. Firaga.

Nagroda: 840 EXP, 10 AP, 350 Gil.