Final Fantasy VII Remake: Guarding i Evading, czym jest? Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake dowiesz się czym jest Guarding and Evading. Jak używać tych mechanik oraz jak współgrają z nimi towarzysze.

Czym jest Guarding i Evading?

W Final Fantasy VII Remake, podczas walki masz możliwość bronienia się przed atakami przeciwnika, poprzez wciśnięcie przycisku R1 - Final Fantasy VII Remake: Guarding i Evading, czym jest? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W Final Fantasy VII Remake, podczas walki masz możliwość bronienia się przed atakami przeciwnika, poprzez wciśnięcie przycisku R1.

Pomyślna obrona zmniejsza liczbę otrzymanych obrażeń, a także napełnia wskaźnik ATB - Final Fantasy VII Remake: Guarding i Evading, czym jest? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Pomyślna obrona zmniejsza liczbę otrzymanych obrażeń, a także napełnia wskaźnik ATB.

Szybkie przypomnienie, ATB (Active Time Battle) to pasek, który umożliwia rzucanie zaklęć i używanie potężnych umiejętności podczas walki.

Podczas blokowania można również wykonywać uniki, co znacznie ułatwia rozgrywkę i szybkość walki - Final Fantasy VII Remake: Guarding i Evading, czym jest? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Podczas blokowania można również wykonywać uniki, co znacznie ułatwia rozgrywkę i szybkość walki.

Czy warto z tego korzystać?

Tak - Final Fantasy VII Remake: Guarding i Evading, czym jest? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Tak. Jeśli będziesz korzystać z tej mechaniki znacznie sprawniej będziesz radził sobie w walce. Uzupełnianie ATB sprawi, że Twoja postać będzie mogła często rzucać zaklęcia oraz używać specjalne ataki. To wpływa na komfort rozgrywki oraz zwiększa twoje szanse na przetrwanie.

Czy sojusznicy używają tych mechanik?

Tak, twoi towarzysze automatycznie bronią się przed przeciwnikami - Final Fantasy VII Remake: Guarding i Evading, czym jest? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Tak, twoi towarzysze automatycznie bronią się przed przeciwnikami. Używając Guarding i Evading napełniają wskaźnik ATB. Dzięki temu możesz wykorzystać ich umiejętności po przełączeniu się na nich, w trakcie walki.