Final Fantasy VII Remake: Guarding i Evading - czym jest?
Aktualizacja:
Z tej strony poradnika do gry Final Fantasy VII Remake dowiesz się, czym są mechaniki Guarding i Evading, oraz dowiesz się, jak ich używać i czy Twoi towarzysze mogą z nich korzystać.
Czym jest Guarding i Evading?

Pomimo tego, że każda postać dostępna w grze Final Fantasy VII Remake potrafi wykonywać uniki, które zwiększają ich szansę na przeżycie i pozwalają uniknąć ataku, w trakcie rozgrywki warto korzystać z bloku (wciśnij R1). Dzięki temu nie tylko zmniejszysz liczbę otrzymywanych obrażeń, ale także napełnisz wskaźnik ATB (Active Time Battle) - to z kolei przełoży się na częstotliwość rzucania zaklęć i używania umiejętności.

Podczas blokowania można również wykonywać uniki, co znacznie ułatwia rozgrywkę i przyśpiesza toczone walki.
Czy warto z tego korzystać?

Tak. Jeśli będziesz korzystać z tej mechaniki, znacznie sprawniej będziesz radził sobie w walce. Uzupełnianie ATB sprawi, że Twoja postać będzie mogła często rzucać zaklęcia oraz używać specjalnych ataków. To wpływa na komfort rozgrywki oraz zwiększa twoje szanse na przetrwanie.
Czy sojusznicy używają tych mechanik?

Tak, twoi towarzysze automatycznie bronią się przed przeciwnikami i napełniają wskaźnik ATB poprzez korzystanie z mechanik Guarding i Evading. Dzięki temu możesz wykorzystać ich umiejętności po przełączeniu się na nich, w trakcie walki.
0
- Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: Poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: Podstawy
- Final Fantasy VII Remake: Porady na start, tipy, wskazówki
- Final Fantasy VII Remake: Atrybuty postaci
- Final Fantasy VII Remake: Akcesoria i bonusy - porady, skąd wziąć?
- Final Fantasy VII Remake: Summoning Materia
- Final Fantasy VII Remake: Bronie i ulepszenia
- Final Fantasy VII Remake: Minigry - lista, porady
- Final Fantasy VII Remake: Zdobywanie poziomów - porady, wskazówki
- Final Fantasy VII Remake: Walka - tryb aktywnej pauzy, ATB
- Final Fantasy VII Remake: Limit Break, czym jest, jak naładować, jak wykonać
- Final Fantasy VII Remake: Limit Break - ataki i efekty, lista
- Final Fantasy VII Remake: Materie i Summons - czym są?
- Final Fantasy VII Remake: Status Effects i Elements - żywioły, efekt
- Final Fantasy VII Remake: Status Ailments - czym są, rodzaje, jak zniwelować?
- Final Fantasy VII Remake: Guarding i Evading - czym jest?
- Final Fantasy VII Remake: Battle System - klasyczny i zwykły, różnice
- Final Fantasy VII Remake: Podstawy
- Final Fantasy VII Remake: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
szumi jawor Centurion
Tysiąc lat temu zapowiedzieli, Square pobiło CD Projekt.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.