Stara przygoda nie rdzewieje Final Fantasy VII Remake poradnik i solucja to opis przejścia gry, systemu materii, najlepsze buildy i lokalizacja summonów oraz moogle medals. Nie zabrakło też opisów broni i walk z bossami.

Niniejszy poradnik i solucja do gry Final Fantasy VII Remake jest wielkim kompendium wiedzy na temat odświeżonej wersji kultowej produkcji od Square Enix wydanej w 1997 roku. Szczegółowe informacje oraz porady zawarte w naszym poradniku pozwolą Ci ukończyć wszystkie główne i poboczne misje, oraz zbadać sekrety planety Gaia w 100%. Pomożemy Ci również odpowiednio rozwinąć Clouda i pozostałych bohaterów gry Final Fantasy VII Remake oraz zdobyć wszystkie trofea.

Pierwszym dużym rozdziałem niniejszego poradnika jest swego rodzaju przewodnik po podstawach gry Final Fantasy VII Remake. Rozdział ten otwiera strona z przydatnymi poradami na start, z którymi powinni zaznajomić się wszyscy, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z serią gier Final Fantasy. Na osobnych stronach tego rozdziału poruszamy tak istotne kwestie, jak np. atrybuty postaci, walka, bronie i ulepszenia, Materie i Summony, Limit Break, Status Effects i Elements oraz Status Ailments.

Drugim bardzo rozbudowanym rozdziałem poradnika do gry FF7 Remake jest FAQ z odpowiedziami na często zadawane pytania. Na osobnych stronach w szczegółowy sposób wyjaśniamy między innymi, jak szybko zdobywać punkty doświadczenia, jak leczyć bohaterów i uzupełniać punkty MP, jak zdobywać Gile (główną walutę gry), jak ustawić skróty ataków, jak uciec z walki, jak oszałamiać przeciwników, a także jak zdobyć Magnify Materia.

W naszym poradniku do gry Final Fantasy VII Remake znalazło się miejsce dla kilku mniejszych rozdziałów. Na osobnych stronach rozdziału Materia znajdziesz wszelkie istotne informacje na temat tej mechaniki, a także dowiesz się m.in. jak ulepszać Materie, jakie są najlepsze Materie w grze FF7 Remake oraz jak zdobyć wszystkie Materie. Z rozdziału Drużyna dowiesz się, jak rozwijać Clouda oraz pozostałe postacie występujące w grze: Barret, Tifa, Aerith. W rozdziale Ekwipunek znajdziesz m.in. listę wszystkich broni, a także dowiesz się jak zdobywać umiejętności do broni i spis wszystkich ulepszeń do broni poszczególnych postaci, w tym Clouda.

W trakcie przechodzenia gry Final Fantasy VII Remake będziesz musiał zmierzyć się z wieloma mocnymi przeciwnikami, dlatego w osobnym rozdziale naszego poradnika w dokładny sposób omówiliśmy wszystkie konfrontacje z bossami. Na osobnej stronie znajdziesz także listę pobocznych bossów gry FF7 Remake.

W osobnym rozdziale znajdziesz oczywiście szczegółowy opis przejścia gry Final Fantasy VII Remake. Na osobnych stronach tego rozdziału znajdziesz opis wszystkich misji głównych, których zaliczenie jest konieczne do ukończenia głównego wątku fabularnego gry FF7 Remake. Nasza solucja uwzględnia również wszystkie opcjonalne zadania poboczne, którymi możesz zająć się w trakcie przechodzenia poszczególnych etapów tej produkcji.

Nasz poradnik do gry Final Fantasy VII Remake zamykają rozdziały, z których dowiesz się, jak odkryć wszystkie Discoveries, czyli ukryte zdarzenia i scenki. Na osobnych stronach opisaliśmy także wszystkie sekrety, znajdźki i dodatkowe wyzwania. W rozdziale Aneks znajdziesz m.in. spis wszystkich trofeów wraz ze wskazówkami, jak je odblokować i ukończyć grę na 100%, a także dokładny wykaz sterowania gry FF7 Remake.

FF7 Remake: Porady dla początkujących

  1. Kupuj nowe Materie w sklepach i Vending Machine: niektóre z nich można kupić wyłącznie w określonych miejscach (głównie Vending Machines);
  2. Zawsze niszcz skrzynie Shinry: zawierają cenne przedmioty, przywracają HP i MP, a do tego można w nich znaleźć np. Moogle Medals;
  3. Eksploruj mapy: niektóre etapy rozgrywki FF7 Remake zawierają rozgałęzienia lub ukryte miejsca;
  4. Przenoś materie pomiędzy postaciami: jeśli jakaś postać nie bierze akurat udziału w rozgrywce, ściągnij z niej materie i wykorzystaj je w celu wzmocnienia pozostałych członków drużyny;
  5. Używaj Assess: dzięki tej Materii możesz sprawdzać HP wrogów, ich słabość (Weaknesses) i zdobyć inne informacje.

Po więcej podpowiedzi i wskazówek zajrzyj do osobnego rozdziału Porady na start.

FF7 Remake: Wszystkie misje główne

  1. Chapter 1: The Destruction of Mako Reactor 1
  2. Chapter 2: The Fateful Encounters
  3. Chapter 3: Home Sweet Slum
  4. Chapter 4: Mad Dash
  5. Chapter 5: Dogged Pursuit
  6. Chapter 6: Light the Way
  7. Chapter 7: A Trap is Sprung
  8. Chapter 8: Budding Bodyguard
  9. Chapter 9: The Town That Never Sleeps
  10. Chapter 10: Rough Waters
  11. Chapter 11: Haunted
  12. Chapter 12: Fight for the Survival
  13. Chapter 13: A Broken World
  14. Chapter 14: In Search of Hope
  15. Chapter 15: The Day Midgar Stood Still
  16. Chapter 16: The Belly of the Beast
  17. Chapter 17: Deliverance from Chaos
  18. Chapter 18: Destiny's Crossroads

FF7 Remake: Wszystkie misje poboczne

Chapter 3: Home Sweet Slum

  1. Chadley's Report
  2. Rat Problem
  3. Nuisance in the Factory
  4. Lost Friends
  5. On the Prowl
  6. Just Flew In from the Graveyard

Chapter 8: Budding Bodyguard

  1. The Mysterious Moogle Merchant
  2. Kids on Patrol
  3. Weapons on a Rampage
  4. A Verified Hero
  5. The Angel of the Slums
  6. Paying Respects

Chapter 9: The Town That Never Sleeps

  1. Burning Thighs
  2. The Party Never Stops
  3. A Dynamite Body

Chapter 14: In Search of Hope

  1. Missing Childern
  2. Chocobo Search
  3. Tomboy Bandit
  4. Corneo's Secret Stash
  5. Malicious Goons
  6. Wavering Heart
  7. The Power of Music
  8. Secret Medicine
  9. Subterranean Menace

FF7 Remake: Bossowie

  1. Chapter 1: Scorpion Sentinel
  2. Chapter 4: Roche
  3. Chapter 5: Crab Warden
  4. Chapter 7: Airbuster
  5. Chapter 8: Reno
  6. Chapter 8.1: Rude
  7. Chapter 9: Hell House
  8. Chapter 10: Abzu
  9. Chapter 11: Ghoul
  10. Chapter 11.1: Eligor
  11. Chapter 12: Reno i Rude
  12. Chapter 13: Failed Experiment
  13. Chapter 15: Valkyrie
  14. Chapter 16: Specimen H0512
  15. Chapter 17: Jenova Dreamweaver
  16. Chapter 17.1: Rufus i Darkstar
  17. Chapter 17.2: Arsenal
  18. Chapter 18: Sephiroth

FF7 Remake: Materie

  1. Najlepsze Materie
  2. Zielone Materie (Magic Materia)
  3. Niebieskie Materie (Support Materia)
  4. Żółte Materie (Command Materia)
  5. Purpurowe Materie (Independent Materia)
  6. Czerwone Materie (Summoning Materia)

FF7 Remake: Najlepsze buildy, umiejętności

  1. Najlepsze umiejętności
  2. Cloud: rozwój postaci
  3. Barret: rozwój postaci
  4. Tifa: rozwój postaci
  5. Aerith: rozwój postaci

FF7 Remake: Bronie, ulepszenia

  1. Wszystkie bronie, lista
  2. Cloud: ulepszenia i umiejętności broni
  3. Barret: ulepszenia i umiejętności broni
  4. Tifa: ulepszenia i umiejętności broni
  5. Aerith: ulepszenia i umiejętności broni

FF7 Remake: Discoveries

  1. Chapter 3 - Home Sweet Slum: Alone at Last
  2. Chapter 6 - Light the Way: Collapsed Passageway
  3. Chapter 6 - Light the Way: Inside the Ventilation Fan
  4. Chapter 7 - A Trap is Sprung: Waste Recovery
  5. Chapter 8 - Budding Bodyguard: The Gate Won't Open
  6. Chapter 8 - Budding Bodyguard: The Language of Flowers
  7. Chapter 9 - The Town That Never Sleeps: Vagabond Johnny
  8. Chapter 14 - In Search of Hope: Johnny's Stolen Wallet

FF7 Remake: Sekrety, znajdźki, dodatkowe wyzwania

  1. Battle Intel Chadleya
  2. Music Collection
  3. Corneo Colosseum
  4. Shinra VR Combat Simulator
  5. Moogle Emporium
  6. Manuscripts

FF7 Remake: FAQ - Mam problem i szukam odpowiedzi

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o grze Final Fantasy VII Remake, przejrzyj poniższe pytania, które odpowiadają na kluczowe zagadnienia związane z tą produkcją. Odpowiedzi na inne ważne zagadnienia znajdziesz na osobnych stronach naszego poradnika w rozdziale FAQ.

  1. Poziom trudności - jaki wybrać?: w grze FF7 Remake istnieje kilka poziomów trudności. Jeśli jesteś początkującym graczem i jest to Twoja pierwsza styczność z serią gier Final Fantasy, warto wiedzieć, który poziom trudności wybrać;
  2. Doświadczenie - jak szybko zdobywać?: maksymalny poziom doświadczenia w grze FF7 Remake został ustalony na 50 lvl, dlatego warto wiedzieć, jak szybko i skutecznie zdobywać XP i rozwijać swoje postacie;
  3. Gile - jak zdobywać dużo waluty?: Gil to główna waluta gry Final Fantasy VII Remake i można za nią kupić m.in. materie, przedmioty, akcesoria. Na tej stronie naszego poradnika podpowiadamy, jak szybko się wzbogacić;
  4. HP i MP - jak regenerować?: w trakcie walki Twoje postacie będą odnosić obrażenia, a także tracić MP, dlatego warto poznać wszystkie sposoby na uzupełnienie brakujących punktów zdrowia i punktów MP.

Informacje o Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Autorzy : Grzegorz Alban3k Misztal, Natalia N.Tenn Fras

Poradnik zawiera : strony: 13, ilustracje: 8 .

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 13 stycznia 2020, odwiedź Poradnik do gry

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 13 stycznia 2020, odwiedź Opis przejścia

Popularne strony w Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry