Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tropico 6 - poradnik do gry

Tropico 6 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nowości w Tropico 6 Tropico 6 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 11 marca 2019

Chociaż Tropico 6 posiada wiele wspólnych cech z poprzednimi częściami cyklu, to doczekała się ona wielu nowości w mechanikach. Poniższy rozdział zawiera ich krótkie opisy wraz poradami odnośnie ich wykorzystania w trakcie rozgrywki.

Archipelag zamiast jednej wyspy

Największą nowością, która zawitała do Tropico 6 jest fakt, że obejmujesz kontrolę nad archipelagiem wysp. Musisz je więc ze sobą połączyć. Zrobić to można na kilka sposobów. Najprostszym sposobem na przemieszczanie się między wyspami jest Teamster Port. Umożliwia on pływanie między wyspami, posiadającymi tego typu budowle lub Dock. Działa on na podobnej zasadzie jak Teamster's Office. Oznacza to, że zatrudnia on pracowników, którzy odpowiedzialni są z transport towarów.

Drugim nich jest zbudowanie mostu. Możliwość tą otrzymasz w czasie Wojen Światowych. Ich postawienie jest bardzo łatwe - wystarczy przeciągnąć drogę, między dwoma wyspami. Musisz mieć jednak na uwadze, że mosty mają określoną maksymalną długość. Nie postawisz ich, więc jeśli wyspy będą od siebie zbyt oddalone.

W późniejszych epokach do transportowania ludności możesz użyć także Teleferic Station - Nowości w Tropico 6 - Tropico 6 - poradnik do gry

W późniejszych epokach do transportowania ludności możesz użyć także Teleferic Station. Jest to efektywna metoda, ale nie nadaje się do transportu towarów.

Broker

Jednym z nowych "doradców" El Presidente jest Broker. Pomaga on gromadzić fundusze na twoim koncie w Szwajcarii, poprzez oferowanie różnych dodatkowych zadań. Pozwala on także na późniejsze rozdysponowanie zebranych pieniędzy, na różnego rodzaju korzyści.

Chcesz dowiedzieć się więcej o Brokerze? Zajrzyj do dedykowanemu mu rozdziału.

Rajdy

Kolejną dużą nowością jest możliwość organizowania rajdów. Są to zorganizowane wyprawy, których zadaniem jest osiągnięcie określonego efektu jak pozyskanie nowych mieszkańców, sabotaż supermocarstwa czy odblokowanie nowego cudu świata. Odblokowanie rajdów wymaga postawienia konkretnych budynków. Są to: Pirate Cove, Commando Garrison, Spy Academy, Cyber Operations Center. Każdy z tych budynków może wyprawiać się na konkretne rodzaje rajdów. Do ich przeprowadzenia potrzebna jest konkretna ilość tzw. Punktów rajdu (Raid Points).

Szczegółowe informacje o rajdach oraz możliwościach ich wykorzystania znajdziesz w poświęconym im rozdziale.

Płatne schematy

Tak jak w poprzedniej części Tropico, schematy budynków można odblokować w konkretnych epokach. Tym razem jednak nie zrobisz tego na drodze badań. Plany konkretnych konstrukcji należy zakupić za określoną kwotę.

Budowle, które musisz pozyskać w ten sposób mają przy sobie niebieską ikonę [1] - Nowości w Tropico 6 - Tropico 6 - poradnik do gry

Budowle, które musisz pozyskać w ten sposób mają przy sobie niebieską ikonę [1]. Przy ich wyborze otrzymasz informacje o kwocie jaką należy uiścić [2], by ich stawianie było możliwe.

Punkty wiedzy i rajdu są magazynowane

Punkty wiedzy i rajdu działają na podobnej zasadzie. Do opracowania konkretnej technologii lub rozpoczęcia rajdu, należy wygenerować odpowiedną ilość odpowiedniego rodzaju punktów. W przypadku punktów wiedzy jest to np. Library, a dla rajdów Pirate Cove. Są one generowane tylko i wyłącznie w momencie, gdy w budynku znajduje się pracownik. W Tropico 6 punkty generowane w czasie, gdy nie podejmujesz działań, które je wykorzystują, to są one magazynowane, tak by możne je było potem wykorzystać.

Ilość zgromadzonych punktów rajdu. - Nowości w Tropico 6 - Tropico 6 - poradnik do gry
Ilość zgromadzonych punktów rajdu.