Lords of the Fallen - poradnik do gry

Lords of the Fallen - poradnik do gry

Lords of the Fallen - poradnik do gry

Poradnik zabijania potworów z piekła rodem. W poradniku do gry Lords of the Fallen znajdą się szczegółowe opisy wszystkich etapów, informacje na temat występujących w grze przeciwników, liczne porady na temat walki oraz ekwipunku, a także strategie niezbędne do pokonania licznych bossów.

Poradnik do Lords of the Fallen to niezbędnik wszystkich graczy, którzy pragną pokierować losami Harkyna i ocalić świat przed upadłym bogiem. Poradnik został podzielony na dwie części: przewodnik oraz opis przejścia. Pierwszy z nich zawiera szczegółowy opis wszystkich istotnych elementów gry, takich jak rozwój postaci, walka, zaklęcia, rzemiosło czy rodzaje sekretów. Znajdziesz w nim również liczne porady ogólne, które ułatwią ci przetrwanie z mroźnym i brutalnym świecie gry. Druga część poradnika zawiera przede wszystkim szczegółowy opis przejścia gry (zadania główne i poboczne) oraz lokalizację wszystkich sekretów i znajdziek. Bardzo istotnym elementem są również mapy lokacji, na których zaznaczono każdy istotny przedmiot, każdego przeciwnika i każdą zagadkę. Jako, że w grze nie ma dostępu do mapy świata, poradnik znacznie ułatwi ci poruszanie się po mrocznych komnatach zamku i świątyni demonów. W tekście nie mogło również zabraknąć szczegółowych informacji na temat wszystkich bossów. Każdy z nich został dokładnie opisany, a dzięki przykładowym taktykom nikt nie powinien mieć większych problemów z pokonaniem potężnych lordów. W poradniku umieszczono również sekretne wymagania dotyczące walk z bossami, których spełnienie nagradzane jest lepszym ekwipunkiem. Lords of the Fallen to gra RPG akcji stworzona przez polskie studio CI Games w kooperacji z niemiecką firmą Deck 13. Pod względem rozgrywki tytuł ten był mocno inspirowany japońska serią Dark Souls.

Informacje o Lords of the Fallen - poradnik do gry

Autorzy : Norbert Norek Jędrychowski, Michał Kwiść Chwistek

Poradnik zawiera : strony: 125, ilustracje: 459 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 6.

Przewodnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 12 września 2016, odwiedź Przewodnik do gry

Zadania, mapy i sekrety

Ostatnia aktualizacja : 12 września 2016, odwiedź Zadania, mapy i sekrety

Popularne strony w Lords of the Fallen - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (37)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
17.11.2014 09:25
odpowiedz
Krwistek
1
Junior

Mam problem z pobraniem poradnika "Lords of the Fallen - zadania, mapy i sekrety - poradnik do gry", gdy tylko klika że chce pobrać poradnik w wersji .pdf wyskakuje mi komunikat "404 Not Found".

26.12.2014 09:45
1
odpowiedz
Vlad Tepes
57
Pretorianin

W cechach zbroi występuje cecha "opanowanie" - na co ona wpływa?

26.12.2014 09:57
odpowiedz
mrjohhny
150
Amoniak Vas Here

Vlad-Najprościej opisać ją jako współczynnik, który chroni nas przed ogłuszeniem. Czyli pomimo oberwania po głowie, atak nie zostanie przerwany.

27.12.2014 13:27
odpowiedz
Vlad Tepes
57
Pretorianin

Od jakiegoś czasu przestała mi się regenerować mana, na początku to zignorowałem, ale teraz muszę otworzyć bramę za pomocą rękawicy by walczyć z Bestią i okazało się, że mam za mało many. Czy to jakiś bug?! Da się to jakoś naprawić?! Grać od nowa to mi się chyba nie chce...

27.12.2014 13:36
odpowiedz
mrjohhny
150
Amoniak Vas Here

mana powinna sie regenerowac sama,bardzo wolno ale jednak,jesli chcesz przyspieszyc to musisz zalozyc amulet ,wybacz nie pamietam nazwy ,chyba pierwszy jaki wpada na poczatku gry.
Ale to moze tez byc blad bo pamietam ze pod koniec gry w jednej planszy nic nie regenerowalo mi many ale to bylo max 15 min gry potem juz bylo ok

27.12.2014 13:47
odpowiedz
Vlad Tepes
57
Pretorianin

W zależności od ozdoby mam manę na poziomie 1/2 lub 3/4 i dalej się nie regeneruje. Nie mogę włączyć modlitwy, ani strzelić z rękawicy. Mam tak chyba od dłuższego czasu, ale z racji, że gram wojownikiem, nie przywiązywałem do tego wagi. Teraz robię reinstalkę, ale coś czuję, że to nic nie da - jeśli tak to kończę z tym tytułem, na który poświęciłem już 20h... Chyba, że wyjdzie jakiś patch...

27.12.2014 13:51
odpowiedz
mrjohhny
150
Amoniak Vas Here

Aha ,to tak nie miałem,moze to zalezy od itemów jakie masz na sobie-ale to zgaduje

27.12.2014 15:09
odpowiedz
Vlad Tepes
57
Pretorianin

Kombinując przy kowadle z runami udało mi się sprawić, że jeden atak rękawicy się aktywował (zmieniałem także ustawienia gry) dzięki czemu mogę odpieczętować wrota i walczyć z bestią. Mam tylko pytanie, czy jest sens grać dalej, tzn. czy rękawica i magia będą jeszcze niezbędne do przejścia gry?!

27.12.2014 15:23
odpowiedz
mrjohhny
150
Amoniak Vas Here

Powiem Ci tak ,ja skończyłem te gre i bez rekawicy sobie tego nie wyobrazam,najlepiej jak dorzucisz do rekawicy trucizne albo ogien wtedy ,wtedy czasowo bedzie ranic wrogow,nie polecam magii lodu bo zamrozi wroga ale nie zaatakujesz go(dziwne ale prawdziwe),jak juz masz Bestie to tak w polowie chyba jestes,z tego co kojarze

27.12.2014 15:53
odpowiedz
Vlad Tepes
57
Pretorianin

Ale czy pod względem fabularnym rękawice lub czary są konieczne?! U mnie wygląda to tak, jakbym miał jakąś klątwę która ogranicza max paska many do 3/4. Jedna z ozdób ma chyba takie właściwości, bo jak ją założę robi się 1/2. Bez magii jakoś się obędę, brakuje jedynie modlitwy ;)

27.12.2014 15:55
odpowiedz
Vlad Tepes
57
Pretorianin

Poprawka, te ograniczenia wynoszą mniej więcej 1/3 z ozdobą, bez 2/3.

27.12.2014 15:56
odpowiedz
mrjohhny
150
Amoniak Vas Here

W sumie mozliwe z tymi przedmiotami,uzywalem przez cala gre raptem 2-3 ,sam wiesz jak sa swietnie opisane ze nie wiadomo co do czego jesli chodzi o amulety.
A co do czarow i rekawic nie musisz ich uzywac ,fabularnie nic nie daja poza tym ze czasem cos wspomna o nich npc,ale zdecydowanie ulatwiaja zabawe

27.12.2014 20:35
odpowiedz
Vlad Tepes
57
Pretorianin

Wyraźnie chodzi tu o ozdobę chciwość, ale jak władowałem 4 pkt wiary (do 12) mogę już odpalać 3 czary, ale nadal jest to ograniczenie, mimo że ozdoba jest zdjęta...

27.12.2014 20:39
odpowiedz
mrjohhny
150
Amoniak Vas Here

pewnie jakis blad gry,moze dojscie do jakiegos wiekszego checkpointa lub zabicie bossa naprawi to,ewentualnie wylacz i wlacz gre

27.12.2014 22:30
odpowiedz
Vlad Tepes
57
Pretorianin

Właśnie w tym rzecz, że już tak mam od dawna, a i reinstalowałem już przedtem... Grunt, że grać się da, a obecnie idę po Niszczyciela...

27.12.2014 22:35
😊
odpowiedz
mrjohhny
150
Amoniak Vas Here

zobaczysz co bedzie pod koniec, jak sie przeciwnik zmieni,to jest dopiero zabawa

28.12.2014 12:33
odpowiedz
Vlad Tepes
57
Pretorianin

Wg opisu w Komnacie Kłamstw po użyciu dźwigni powinna otworzyć się krata, za którą po przeskoczeniu na drugą stronę można znaleźć głowice do kostura Jedność. U mnie niestety krata ta się nie podniosła - czy to błąd znowu jakiś?! Jestem tuż przed walką z Niszczycielem.

28.12.2014 12:50
odpowiedz
mrjohhny
150
Amoniak Vas Here

Otworzysz ją stając przed nią i trzymając (jak broń) głownię kostura

28.12.2014 13:08
odpowiedz
Vlad Tepes
57
Pretorianin

W tym rzecz, że nie mam głowni, tylko drzewce, a ta krata z głownią się nie otwiera...

28.12.2014 13:08
odpowiedz
mrjohhny
150
Amoniak Vas Here

To moze jakis blad,ta pierwsza powinna sie otworzyc bez problemow

28.12.2014 14:23
odpowiedz
Vlad Tepes
57
Pretorianin

Mój błąd z tą kratą, o innej dźwigni myślałem, ale znalazłem tę co trzeba i kostur jedności wylądował w moim zbiorze...

28.12.2014 18:47
odpowiedz
Vlad Tepes
57
Pretorianin

Zacząłem grać na ng+ , doszedłem do rannego mnicha w Keystone i mam pytanie: czy opłaca mu się 2nd raz dawać butelkę, czy w późniejszym stadium gry znów ulepszy butelki leczące? Tyczy się to też innych zadań pobocznych, czy inaczej są teraz nagradzane, czy tymi samymi przedmiotami + exp?!

28.12.2014 20:12
odpowiedz
Vlad Tepes
57
Pretorianin

i jeszcze parę pytań...
1) w planetarium są drzwi które otwierają się za pomocą płyty, ale nie udało mi się tam dobiec na czas, czy ktoś może powiedzieć, co jest w środku?
2) czy ktoś zna wszystkie funkcje ozdób, chodzi mi głównie o chciwość, nowy świt i warownia (tej ostatniej nie znalazłem mimo zabicia ogarów i grubasa w zasadzce, a po zdjęciu chciwości nadal mam ograniczoną manę)?
3) jak sprawdzić co dają całe zestawy zbroi, czy są jakieś bonusy?
4) podobno można odwiedzić bestię w klatce, gdzie i kiedy ona jest?
5) czy po włożeniu do zbroi run, również nie zwiększa Wam się też ogólny parametr obrony, czy to u mnie jakiś błąd się pojawił znowu?
6) ponawiam też pytanie odnośnie misji pobocznych na ng+, czy jak np. dam rannemu mnichowi butelkę, to potem jeszcze raz polepszy mi mikstury leczące?
Z góry dziękuję za pomoc...

01.01.2015 08:51
odpowiedz
Vlad Tepes
57
Pretorianin

na w/w pkt 1) i 5) sam sobie odpowiedziałem...

02.01.2015 22:51
odpowiedz
pankoo
1
Junior

Witam. Kolego Vlad Tepes rozwiązałeś problem z paskiem magii?. Mam to samo, tylko u mnie ładuję sie do 25 (wiara 20) i nie mogę używać rękawicy nie wpominając o innych czarach. Kombinowanie z runami i amuletami nic nie daje :/

06.01.2015 15:16
odpowiedz
Vlad Tepes
57
Pretorianin

Owszem, udało się metodą prób i błędów. U mnie była to kwestia ozdoby Chciwość - nie wiem jakie daje bonusy, ale ogranicza procentowo manę, nawet po jej zdjęciu. Udało mi się wrócić do normalnego stanu many na 2 razy w długim odstępie czasu: najpierw założyłem ponownie Chciwość i zaznaczyłem ją jaką ulubioną, wyszedłem z ekwipunku, znów wszedłem i odhaczyłem ulubioną, wyszedłem z ekw. - pasek trochę się zwiększył, znowu wszedłem, zdjąłem ozdobę - pasek się zwiększył do jakiś 80%. Długo potem, jeszcze raz spróbowałem, tym razem klikając kilkakrotnie na ozdobę i wyszedłem z ekw. - pasek wrócił do 100%. To musi być jakiś bug, bo nie wierzę, żeby twórcy zamierzyli taki idiotyzm... Życzę powodzenia w odblokowywaniu, a ja wracam do Dark Souls 2 :)

14.11.2015 14:13
odpowiedz
artorn
59
Pretorianin

Witam.
Jak napełnić mikstury zdrowia i czym?

14.11.2015 19:18
odpowiedz
artorn
59
Pretorianin

up

16.09.2016 08:06
odpowiedz
Hansito
1
Junior

Witam mam dylemat jak rozkładać punkty rycerzowi i jaka magie wybrać do niego . Powiem tak save wywaliłem i od nowa zaczynam. Proszę o pomoc

26.07.2017 22:33
odpowiedz
1 odpowiedź
Rafusv2
30
Wielce Czcigodny

Słaby poradnik. Autor, przy bosie Dowódcy, używa słów: "banalnie proste" , "pozwoli to na łatwe zajście go od tyłu".
No więc spędziłem z 10 godzin nad tym bosem i nie jestem w stanie go zajść od tyłu żadnym sposobem - zanim podbiegnę zawsze zdąży podnieść tarcze.
Tak samo np. przy jego ataku 'fala mieczem', to nie wystarczy, jak pisze autor pozostać w ruchu, tylko trzeba aż dwukrotnie się przeturlać.

post wyedytowany przez Rafusv2 2017-07-26 22:41:26
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Lords of the Fallen - screen - 2014-10-28 - 290717Lords of the Fallen - screen - 2014-10-28 - 290716Lords of the Fallen - screen - 2014-07-28 - 286514Lords of the Fallen - screen - 2014-07-28 - 286513Lords of the Fallen - screen - 2014-07-28 - 286512Lords of the Fallen - screen - 2014-07-09 - 286057Lords of the Fallen - screen - 2014-07-09 - 286056Lords of the Fallen - screen - 2014-06-16 - 284886Lords of the Fallen - screen - 2014-06-16 - 284885