Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Magia żywiołów | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata poradnik Eador: Władcy rozdartego świata

Elemental Magic [Magia żywiołów]

Ikona

Nazwa czaru

Poziom

Koszt

Przerwa

Działanie

Komentarz

Fair Wind [Wiatr w żagle] - Magia żywiołów | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Fair Wind [Wiatr w żagle]

I

5 kryształów

10 tur

Zwiększa mobilność bohatera o 4. Działa przez jedną turę.

Przydatne zwłaszcza w sytuacji, w której posiadamy wiele prowincjonalnych stajni. W połączeniu z nimi czar pozwala na błyskawiczne zaatakowanie i zaskoczenie odległego wroga.

Gifts of Earth - Magia żywiołów | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Gifts of Earth

[Dary ziemi]

II

20 kryształów

1 mandragora

10 tur

Zwiększa wszystkie przychody generowane przez wybraną prowincję na 10 tur.

Rytuał przydatny podczas łatania budżetu. Zwiększa przychody niezależnie od bazowych wartości - i to zarówno w złocie, jak i kryształach.

Blizzard - Magia żywiołów | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Blizzard

[Zamieć]

III

40 kryształów

1 arkanit

10 tur

Zabija część populacji zaczarowanej prowincji, zmniejsza przychody przez nią generowane i kradnie część bogactwa przeciwnika. Wrogi bohater stacjonujący na zaklętym polu traci jedną turę.

Stosunkowo przydatny czar, pozwalający na zatrzymanie wroga na krótką chwilę i podkopanie jego gospodarki. Są jednak lepsze rytuały.

Conflagration [Pożoga] - Magia żywiołów | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Conflagration [Pożoga]

IV

140 kryształów

1 czarny lotos

10 tur

Niszczy dwa losowo wybrane budynki w wybranej wrogiej prowincji, zabija dużą część jej populacji i osłabia fortyfikacje. Zadaje 15 punktów obrażeń wszystkim jednostkom w obszarze.

Potężny czar pozwalający na znaczne osłabienie armii wroga. W wielu sytuacjach lepiej sprawdza się jednak Zaraza ze szkoły nekromancji, która zabiera wrogom połowę życia. Minusem pożogi jest niestety to, że wysoka odporność wroga może ją osłabić.