Sugerowane umiejętności dla zwiadowcy | Zwiadowca | Eador
Aktualizacja:
Sugerowane umiejętności dla zwiadowcy
Istnieje wiele buildów dla bohaterów, ale tylko część z nich jest optymalna. W poniższej tabeli przedstawiono typy idealne: czyli takie, które dają największe korzyści podczas starcia z przeciwnikiem i poruszania się po mapie. Zwiadowca może jednak (a wręcz powinien!) zainwestować przynajmniej kilka punktów umiejętności w skille zwiększające przychody do skarbca. Dobrym wyborem wydaje się tu być dyplomacja [Diplomacy], która zwiększa nagrody otrzymywane za wykonywanie misji i zwycięstwa na arenie, zmniejsza koszt zakupów oraz napraw, a przy tym otwiera nowe opcje dialogowe podczas rozmów z istotami niezależnymi. Szabrowanie [Looting] też nie jest najgorszym wyborem, ponieważ zwiększa ilość złota i kryształów otrzymywanych po wygranej w bitwie - czyli gwarantuje bardzo częsty, dodatkowy przychód (co prawda dość niewielki, ale jednak odczuwalny).

Poniższe skille uszeregowano w kolejności zgodnej z ich istotnością (czyli im wcześniej znajduje się jakaś zdolność, tym jest ona ważniejsza). Niestety z każdym awansem bohater otrzymuje tylko trzy umiejętności do wyboru, co może zaburzyć podany niżej porządek. Nie należy się tym jednak przejmować, lecz rozwijać herosa w taki sposób, w jaki tylko możemy.
Nazwa | Ikona | Sugerowane umiejętności | Komentarz |
Archer [Łucznik] | ![]() | Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting Powyższe zdolności należy rozwinąć do maksymalnego poziomu, a dopiero później zainwestować w Pathfinding i Diplomacy | Jako że specjalizacja łucznicza polega na zwiększeniu częstotliwości prowadzenia ostrzału, należy zwiększyć efektywność ataku dystansowego. Reszta zdolności jest w zasadzie drugorzędna. |
Adventurer [Poszukiwacz przygód] | ![]() | Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting, Armor Master, Weapon Master, Combat, Willpower, Athletics, Constitution | Zdolność Scouting należy rozwinąć jedynie przy awansie na 10 poziom, aby uzyskać specjalizację - później należy ją ignorować i zająć się umiejętnościami bojowymi. |
Ringleader [Herszt] | ![]() | Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting, Offensive Tactics, Ranged Tactics, Discipline, Defensive Tactics, Leadership, Logistics | Jak wyżej, z uwzględnieniem umiejętności dowódcy (które polepszają nie tylko właściwości wojska, ale i bohatera). |
Ranger [Obieżyświat] | ![]() | Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting, Wisdom następnie w zależności od preferowanych czarów: Necromancy i Summoning lub Magic Power i Concentration a na końcu: Thaumaturgy i dwie dowolne inne umiejętności | Tym razem zdolność Pathfinding nie służy jedynie osiągnięciu specjalizacji, a stanowi podstawową i niezbędną część buildu. Zatrucie wrogich zapasów i wywołanie paniki sprawdza się doskonale w połączeniu z magicznymi właściwościami bohatera - zwłaszcza z czarami wywołującymi dodatkowe zatrucie, przywołującymi nieumarłych lub wzbudzającymi strach. |
0
Komentarze czytelników
zaqrwe Junior
Wie ktoś jakie dokładnie trzeba mieć wymogi do zawarcia przymierzy? Mam karmę wysoko na +, dużą armię i nie mogę zawrzeć przymierzy z elfami ani niziołkami, odrzucają moją propozycję zawsze. U niziołków to odpowiedź "Słyszeliśmy, że zawarłeś kilka przymierzy", a nie zawarłem żadnego w tej mapie. Gram łowcą hersztem, dyplomacja na poziomie 3.
Mister46 Junior
Po najnowszym patchu mam problem z uzdrowicielami nie mogą używać leczenia miał tak ktoś?
djmaciek Pretorianin
ok, sprawdzę na większych mapachm chociaz ja robię tak, ze eksploruję w obrebie własnej stolicy i potem przy wylevelowanym herosie i sporej ilości geldu zabezpieczam stolicę i dopiero huzia na józia.
MiszczCzarny Pretorianin

@ djmaciek
Taka taktyka może sprawdzać się na małych mapkach z 1-2 przeciwnikami, ale na większych nie ma racji bytu. Kiedy będziesz walczył z jednym wrogiem daleko od stolicy, drugi Ci ją zdobędzie.
djmaciek Pretorianin
już o tym pisałem wcześniej, że można shardy zdobywać grając wyłącznie jednym hero, to niektórzy niedowierzali...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.