Eador Masters of the Broken World: Sugerowane umiejętności dla zwiadowcy

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Sugerowane umiejętności dla zwiadowcy

Istnieje wiele buildów dla bohaterów, ale tylko część z nich jest optymalna. W poniższej tabeli przedstawiono typy idealne: czyli takie, które dają największe korzyści podczas starcia z przeciwnikiem i poruszania się po mapie. Zwiadowca może jednak (a wręcz powinien!) zainwestować przynajmniej kilka punktów umiejętności w skille zwiększające przychody do skarbca. Dobrym wyborem wydaje się tu być dyplomacja [Diplomacy], która zwiększa nagrody otrzymywane za wykonywanie misji i zwycięstwa na arenie, zmniejsza koszt zakupów oraz napraw, a przy tym otwiera nowe opcje dialogowe podczas rozmów z istotami niezależnymi. Szabrowanie [Looting] też nie jest najgorszym wyborem, ponieważ zwiększa ilość złota i kryształów otrzymywanych po wygranej w bitwie - czyli gwarantuje bardzo częsty, dodatkowy przychód (co prawda dość niewielki, ale jednak odczuwalny).

Poniższe skille uszeregowano w kolejności zgodnej z ich istotnością (czyli im wcześniej znajduje się jakaś zdolność, tym jest ona ważniejsza) - Sugerowane umiejętności dla zwiadowcy | Zwiadowca | Eador - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Poniższe skille uszeregowano w kolejności zgodnej z ich istotnością (czyli im wcześniej znajduje się jakaś zdolność, tym jest ona ważniejsza). Niestety z każdym awansem bohater otrzymuje tylko trzy umiejętności do wyboru, co może zaburzyć podany niżej porządek. Nie należy się tym jednak przejmować, lecz rozwijać herosa w taki sposób, w jaki tylko możemy.

Nazwa

Ikona

Sugerowane umiejętności

Komentarz

Archer

[Łucznik]

Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting - Sugerowane umiejętności dla zwiadowcy | Zwiadowca | Eador - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting

Powyższe zdolności należy rozwinąć do maksymalnego poziomu, a dopiero później zainwestować w

Pathfinding i Diplomacy

Jako że specjalizacja łucznicza polega na zwiększeniu częstotliwości prowadzenia ostrzału, należy zwiększyć efektywność ataku dystansowego. Reszta zdolności jest w zasadzie drugorzędna.

Adventurer

[Poszukiwacz przygód]

Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting, Armor Master, Weapon Master, Combat, Willpower, Athletics, Constitution - Sugerowane umiejętności dla zwiadowcy | Zwiadowca | Eador - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting, Armor Master, Weapon Master, Combat, Willpower, Athletics, Constitution

Zdolność Scouting należy rozwinąć jedynie przy awansie na 10 poziom, aby uzyskać specjalizację - później należy ją ignorować i zająć się umiejętnościami bojowymi.

Ringleader

[Herszt]

Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting, Offensive Tactics, Ranged Tactics, Discipline, Defensive Tactics, Leadership, Logistics - Sugerowane umiejętności dla zwiadowcy | Zwiadowca | Eador - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting, Offensive Tactics, Ranged Tactics, Discipline, Defensive Tactics, Leadership, Logistics

Jak wyżej, z uwzględnieniem umiejętności dowódcy (które polepszają nie tylko właściwości wojska, ale i bohatera).

Ranger

[Obieżyświat]

Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting, Wisdom - Sugerowane umiejętności dla zwiadowcy | Zwiadowca | Eador - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting, Wisdom

następnie w zależności od preferowanych czarów:

Necromancy i Summoning

lub

Magic Power i Concentration

a na końcu:

Thaumaturgy i dwie dowolne inne umiejętności

Tym razem zdolność Pathfinding nie służy jedynie osiągnięciu specjalizacji, a stanowi podstawową i niezbędną część buildu. Zatrucie wrogich zapasów i wywołanie paniki sprawdza się doskonale w połączeniu z magicznymi właściwościami bohatera - zwłaszcza z czarami wywołującymi dodatkowe zatrucie, przywołującymi nieumarłych lub wzbudzającymi strach.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2025-10-28
20:24

JohnStoner1212 Junior

Utrata pieniędzy może być okropna. Zwykle wpędza w spiralę rozpaczy, co dokładnie się ze mną stało. Zainwestowałem pieniądze na platformie i wszystko wydawało się legalne, dopóki nie zdałem sobie sprawy, że zostałem oszukany. Byłem przygnębiony przez kilka dni, dopóki użytkownik jednej ze społeczności, które obserwowałem, nie wspomniał, że zna platformę, która mogłaby pomóc. Dałem im szansę pomimo moich obaw i był to najlepszy wybór, jakiego kiedykolwiek dokonałem. Moje pieniądze odzyskano w ciągu kilku godzin. Zachowaj ostrożność i upewnij się, że wiesz, w co inwestujesz. Jeśli znajdziesz się w podobnej sytuacji do mojej, możesz złożyć skargę do GENUINE HACKERS, pisząc na adres [email protected] lub dzwoniąc na WhatsApp +1 (260) 2183592, a oni chętnie Ci pomogą.

Komentarz: JohnStoner1212
2014-06-08
17:56

zaqrwe Junior

Wie ktoś jakie dokładnie trzeba mieć wymogi do zawarcia przymierzy? Mam karmę wysoko na +, dużą armię i nie mogę zawrzeć przymierzy z elfami ani niziołkami, odrzucają moją propozycję zawsze. U niziołków to odpowiedź "Słyszeliśmy, że zawarłeś kilka przymierzy", a nie zawarłem żadnego w tej mapie. Gram łowcą hersztem, dyplomacja na poziomie 3.

Komentarz: zaqrwe
2013-06-04
00:31

Mister46 Junior

Po najnowszym patchu mam problem z uzdrowicielami nie mogą używać leczenia miał tak ktoś?

Komentarz: Mister46
2013-05-26
15:57

djmaciek Pretorianin

ok, sprawdzę na większych mapachm chociaz ja robię tak, ze eksploruję w obrebie własnej stolicy i potem przy wylevelowanym herosie i sporej ilości geldu zabezpieczam stolicę i dopiero huzia na józia.

Komentarz: djmaciek
2013-05-26
10:23

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@ djmaciek

Taka taktyka może sprawdzać się na małych mapkach z 1-2 przeciwnikami, ale na większych nie ma racji bytu. Kiedy będziesz walczył z jednym wrogiem daleko od stolicy, drugi Ci ją zdobędzie.

Komentarz: MiszczCzarny
2013-05-26
09:46

djmaciek Pretorianin

już o tym pisałem wcześniej, że można shardy zdobywać grając wyłącznie jednym hero, to niektórzy niedowierzali...

Komentarz: djmaciek
2013-05-25
12:39

zanonimizowany350050 Pretorianin

Wszystko fajnie tylko ze niestety jedyna dobra taktyka to robienie zwiada w celu szybkiej eksploracji/zbierania funduszy a nastepnie solowego wojownika (hipertanka) - sprawdzone i przetestowane - solo wojownik vs 12x smoki (lv.16).
Niczym innym nie da sie tego zrobic a robienie armii, szkolenie jej i straty 90% mijaja sie z celem.

Komentarz: zanonimizowany350050
2013-05-24
17:42

beowulf117 Generał

beowulf117
👍

Świetnie

Komentarz: beowulf117
2013-05-24
14:40

zanonimizowany380842 Legend

Gra już dostępna w polskiej wersji językowej ;)

Komentarz: zanonimizowany380842
2013-05-24
14:24

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@ kapciu

Ziom, te informacje znajdują się w poradniku. Kliknij na odnośniki do poszczególnych klas. :)

Komentarz: MiszczCzarny
2013-05-24
11:26

kapciu Generał

kapciu

To jeszcze małe uzupełnienie poradnika ode mnie:
Klas bohaterów jest o wiele więcej a niżeli podaje poradnik.

Każda z klas podstawowych ma dwa rozwinięcia.
Jedno następuje na 10 lvlu (dobieramy specjalizacje), drugie na 20 (specjalizacja samoczynnie sie ulepsza). Ponadto umiejętności wymienionych w poradniku nie można sobie ot tak dowolnie rozwijać. By np. wymaksować umiejętności wojownika potrzebujemy specjalizacji Berserkera.

Poniżej rozwinięcia i umiejętności przypisane tylko danych specjalizacjom:
A jeszcze niżej legenda - wyjaśnienia do dodatkowych umiejętności, typu berserker, smite evil.

Wojownik (Warrior)

Berserker: Berserk 3
Chieftain: Berserk 8
Wszystkie umiejętności Wojownika można rozwinąc do poziomu 5
Rozwinięcia umiejętności podstawowych pozostają te same we wszystkich ulepszonych specjalizacjach.

Slayer: Poison attack 2, Poison shot 2, Precise strike 2
Master Slayer: Poison attack 4, Poison shot 4, Precise strike 4
Mozna rozwijac umiejętności Wojownika i Zwiadowcy do poziomu 3.

Holy Knight: Smite evil 1, First aid 3
Champion: Smite evil 3, First aid 3, Reincarnation (bardzo przydatna umiejętność, powoduje odrodzenie sie bohatera z full hp po jego śmierci, działa raz na bitwę)
Można rozwijać umiejętności Wojownika i Dowódcy do poziomu 3.

Dark Knight: Soul Stealing 3
Death Knight: Soul Stealing 8
Można rozwijać umiejętności Wojownika i Maga do poziomu 3.

Zwiadowca (Scout)

Adventurer: Fast swap (zmiana broni bez utraty tury), +50% złota i gemów z lokacji, x2 złota z questów;
Mercenary: Fast swap, +100% gold and gems from locations, x2 gold from quests, +2 speed, +3 initiative
Można rozwijać umiejętności Wojownika i Zwiadowcy do poziomu 3.

Archer: Doubleshot (podwójny strzał);
Sharpshooter: Doubleshot (obnizony koszt staminy)
Wszystkie umiejętności Zwiadowcy można rozwinąc do poziomu 5

Ringleader: +3 looting skill, +25% plunder, +1 mobility
Raider: +6 looting skill, +50% plunder, +2 mobility (looting skill powiększa ilość łupu po walce, ponadto zwiększa szansę na magiczny przedmiot)
Można rozwijać umiejętności Dowódcy i Zwiadowcy do poziomu 3.

Ranger: +10 exploration speed, +1 sabotage efficiency.#, +1 number of sabotage
Pathfinder: +20 exploration speed, +2 sabotage efficiency, +1 number of sabotage
Można rozwijać umiejętności Maga i Zwiadowcy do poziomu 3.

Dowódca (Commander)

Warlord: Troop armor +1
Battlemaster: Troop armor +2, Troop regen +1
Można rozwijać umiejętności Wojownika i Dowódcy do poziomu 3.

Tactician: Troop missile attack +1, Initiative +1
Strategist: Troop missile attack +4, Initiative +2
Można rozwijać umiejętności Zwiadowcy i Dowódcy do poziomu 3.

General: Troop attack +1, Troop counterattack +1
Marshal: Troop attack +2, Troop counterattack +2
Wszystkie umiejętności Dowódcy można rozwinąć do poziomu 5

Priest: Troop resistance +1, Troop morale +2
High Priest: Troop resistance +2, Troop morale +4 (wszystkie dodatkowe bonusy kumulują sie z tymi z podstawowych umiejętności)
Można rozwijać umiejętności Maga i Dowódcy do poziomu 3.

Mag (Wizard)

Battlemage: Resistance +2, resistance negation +2 (effectively +2 Thuamaturgy skill)
War Wizard: Resistance +4, resistance negation +4 (effectively +4 Thuamaturgy skill)
Można rozwijać umiejętności Maga i Wojownika do poziomu 3.

Necromancer : Summoning power +2, -25% gem cost for spells, +1 to max undead rank
Master Necromancer: Summoning power +4, -50% gem cost for spells, +2 to max undead rank (zwiększa atak i obronę przywołańców)
Można rozwijać umiejętności Zwiadowcy i Maga do poziomu 3.

Enchanter: Spell duration +3
Master Enchanter: Spell duration +6
Można rozwijać umiejętności Maga i Dowódcy do poziomu 3.

Mage: Spell power +2
Archmage: Spell power +2, cast 2 spells per round (dwa czary w ciągu tury!)
Wszystkie umiejętności Maga można rozwinąc do poziomu 5

Legenda do umiejetności:
Berserker: Jednostka wpada w szał. Jej atak zostaje powiększony o wartość umiejętności, nie działają efekty ran i morale.
Poison Attack: zatruwa przeciwnika w ataku bezposrednim powodując obrażenia równe wartości umiejetności przez okres 3 tur
Poison Shot: zatruwa przeciwnika w ataku dystansowym powodując obrażenia równe wartości umiejetności przez okres 3 tur
Precise Strike: ignoruje obronę w zwarciu przeciwnika o wartość umiejetności
Smite evil: zadaje zwiekszone obrażenia jednostkom o złej karmie
First aid: zwiększa szybkość regeneracji zdowia podczas odpoczynku. Dodatkowo powiększa szybkość regeneracji jednostki na mapie strategicznej.
Soul Stealing: kazda zabita jednostka powoduje odzyskanie zdrowia o wartość umiejętności

Komentarz: kapciu

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl