Sugerowane umiejętności dla zwiadowcy | Zwiadowca | Eador

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Sugerowane umiejętności dla zwiadowcy

Istnieje wiele buildów dla bohaterów, ale tylko część z nich jest optymalna. W poniższej tabeli przedstawiono typy idealne: czyli takie, które dają największe korzyści podczas starcia z przeciwnikiem i poruszania się po mapie. Zwiadowca może jednak (a wręcz powinien!) zainwestować przynajmniej kilka punktów umiejętności w skille zwiększające przychody do skarbca. Dobrym wyborem wydaje się tu być dyplomacja [Diplomacy], która zwiększa nagrody otrzymywane za wykonywanie misji i zwycięstwa na arenie, zmniejsza koszt zakupów oraz napraw, a przy tym otwiera nowe opcje dialogowe podczas rozmów z istotami niezależnymi. Szabrowanie [Looting] też nie jest najgorszym wyborem, ponieważ zwiększa ilość złota i kryształów otrzymywanych po wygranej w bitwie - czyli gwarantuje bardzo częsty, dodatkowy przychód (co prawda dość niewielki, ale jednak odczuwalny).

Poniższe skille uszeregowano w kolejności zgodnej z ich istotnością (czyli im wcześniej znajduje się jakaś zdolność, tym jest ona ważniejsza) - Sugerowane umiejętności dla zwiadowcy | Zwiadowca | Eador - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Poniższe skille uszeregowano w kolejności zgodnej z ich istotnością (czyli im wcześniej znajduje się jakaś zdolność, tym jest ona ważniejsza). Niestety z każdym awansem bohater otrzymuje tylko trzy umiejętności do wyboru, co może zaburzyć podany niżej porządek. Nie należy się tym jednak przejmować, lecz rozwijać herosa w taki sposób, w jaki tylko możemy.

Nazwa

Ikona

Sugerowane umiejętności

Komentarz

Archer

[Łucznik]

Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting - Sugerowane umiejętności dla zwiadowcy | Zwiadowca | Eador - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting

Powyższe zdolności należy rozwinąć do maksymalnego poziomu, a dopiero później zainwestować w

Pathfinding i Diplomacy

Jako że specjalizacja łucznicza polega na zwiększeniu częstotliwości prowadzenia ostrzału, należy zwiększyć efektywność ataku dystansowego. Reszta zdolności jest w zasadzie drugorzędna.

Adventurer

[Poszukiwacz przygód]

Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting, Armor Master, Weapon Master, Combat, Willpower, Athletics, Constitution - Sugerowane umiejętności dla zwiadowcy | Zwiadowca | Eador - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting, Armor Master, Weapon Master, Combat, Willpower, Athletics, Constitution

Zdolność Scouting należy rozwinąć jedynie przy awansie na 10 poziom, aby uzyskać specjalizację - później należy ją ignorować i zająć się umiejętnościami bojowymi.

Ringleader

[Herszt]

Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting, Offensive Tactics, Ranged Tactics, Discipline, Defensive Tactics, Leadership, Logistics - Sugerowane umiejętności dla zwiadowcy | Zwiadowca | Eador - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting, Offensive Tactics, Ranged Tactics, Discipline, Defensive Tactics, Leadership, Logistics

Jak wyżej, z uwzględnieniem umiejętności dowódcy (które polepszają nie tylko właściwości wojska, ale i bohatera).

Ranger

[Obieżyświat]

Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting, Wisdom - Sugerowane umiejętności dla zwiadowcy | Zwiadowca | Eador - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Marksmanship, Archery, Reaction, Scouting, Wisdom

następnie w zależności od preferowanych czarów:

Necromancy i Summoning

lub

Magic Power i Concentration

a na końcu:

Thaumaturgy i dwie dowolne inne umiejętności

Tym razem zdolność Pathfinding nie służy jedynie osiągnięciu specjalizacji, a stanowi podstawową i niezbędną część buildu. Zatrucie wrogich zapasów i wywołanie paniki sprawdza się doskonale w połączeniu z magicznymi właściwościami bohatera - zwłaszcza z czarami wywołującymi dodatkowe zatrucie, przywołującymi nieumarłych lub wzbudzającymi strach.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2014-06-08
17:56

zaqrwe Junior

Wie ktoś jakie dokładnie trzeba mieć wymogi do zawarcia przymierzy? Mam karmę wysoko na +, dużą armię i nie mogę zawrzeć przymierzy z elfami ani niziołkami, odrzucają moją propozycję zawsze. U niziołków to odpowiedź "Słyszeliśmy, że zawarłeś kilka przymierzy", a nie zawarłem żadnego w tej mapie. Gram łowcą hersztem, dyplomacja na poziomie 3.

Komentarz: zaqrwe
2013-06-04
00:31

Mister46 Junior

Po najnowszym patchu mam problem z uzdrowicielami nie mogą używać leczenia miał tak ktoś?

Komentarz: Mister46
2013-05-26
15:57

djmaciek Pretorianin

ok, sprawdzę na większych mapachm chociaz ja robię tak, ze eksploruję w obrebie własnej stolicy i potem przy wylevelowanym herosie i sporej ilości geldu zabezpieczam stolicę i dopiero huzia na józia.

Komentarz: djmaciek
2013-05-26
10:23

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@ djmaciek

Taka taktyka może sprawdzać się na małych mapkach z 1-2 przeciwnikami, ale na większych nie ma racji bytu. Kiedy będziesz walczył z jednym wrogiem daleko od stolicy, drugi Ci ją zdobędzie.

Komentarz: MiszczCzarny
2013-05-26
09:46

djmaciek Pretorianin

już o tym pisałem wcześniej, że można shardy zdobywać grając wyłącznie jednym hero, to niektórzy niedowierzali...

Komentarz: djmaciek

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl