Eador Masters of the Broken World: Budynki zwiększające zyski z prowincji

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Budynki zwiększające zyski z prowincji

Jeśli mamy duże państwo, powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na te budowle, które permanentnie zwiększają przychód ze wszystkich pól danego typu - Budynki zwiększające zyski z prowincji | Ekonomia - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Jeśli mamy duże państwo, powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na te budowle, które permanentnie zwiększają przychód ze wszystkich pól danego typu. Budynki działające w tak ogólny sposób są na ogół dość drogie, dlatego nie należy inwestować w nie na początku zabawy. Oto ich zestawienie:

Budynki zwiększające zyski z prowincji

Nazwa

Kategoria

Koszt

Premia

Foresters Guild

[Gildia leśników]

Foresters Quarters

[Kwatery leśników]

I poziom

200 złota

3 drewna

1 żelazo

+1 złota ze wszystkich lasów na turę

Herbalists Guild

[Gildia zielarzy]

Foresters Quarters

[Kwatery leśników]

I poziom

350 złota

25 kryształów

2 mandragory

1 drewno

1 arkanit

+1 złota ze wszystkich bagien na turę

Monstrologists Guild [Gildia potworologów]

Foresters Quarters

[Kwatery leśników]

IV poziom

1500 złota

30 kryształów

2 konie

2 mithrilu

+1 złota ze wszystkich bagien na turę

Geologist Guild

[Gildia geologów]

Craftsmen Quarters

[Kwatery rzemieślników]

III poziom

430 złota

1 żelazo

2 drewna

1 mithril

+1 złota ze wszystkich wzgórz na turę

Seafarers Guild [Gildia żeglarska]

Craftsmen Quarters

[Kwatery rzemieślników]

III poziom

1200 złota

4 drewna

2 mithril

+1 złota na turę ze wszystkich prowincji przybrzeżnych

Road Network

[Sieć drogowa]

Trade Quarters

[Siedziby handlarzy]

III poziom

3000 złota

1 drewna

4 konie

1 mithril

+1 złota ze wszystkich prowincji na turę

Ilość i rodzaj naszych strat budżetowych w gigantycznym stopniu zależy od posiadanych przez nas bohaterów. Magowie wymagają dużych ilości kryształów, które zużywają na rzucanie zaklęć i utrzymywanie umarlaków w armii, podczas gdy wojownicy i zwiadowcy muszą często kupować nowy sprzęt i ciągle go naprawiać (co kosztuje zwykle dużo złota i nieco kryształów). Najbardziej kosztowni pozostają dowódcy, ponieważ ich gigantyczne armie wymagają stałych nakładów finansowych we wszystkich surowcach. Wypada jednak wspomnieć, że sami bohaterowie również potrafią generować pewne zyski lub przynajmniej minimalizować straty, korzystając z przeznaczonych do tego zdolności. Obszerniej opisano to w rozdziale Herosi.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2025-10-28
20:24

JohnStoner1212 Junior

Utrata pieniędzy może być okropna. Zwykle wpędza w spiralę rozpaczy, co dokładnie się ze mną stało. Zainwestowałem pieniądze na platformie i wszystko wydawało się legalne, dopóki nie zdałem sobie sprawy, że zostałem oszukany. Byłem przygnębiony przez kilka dni, dopóki użytkownik jednej ze społeczności, które obserwowałem, nie wspomniał, że zna platformę, która mogłaby pomóc. Dałem im szansę pomimo moich obaw i był to najlepszy wybór, jakiego kiedykolwiek dokonałem. Moje pieniądze odzyskano w ciągu kilku godzin. Zachowaj ostrożność i upewnij się, że wiesz, w co inwestujesz. Jeśli znajdziesz się w podobnej sytuacji do mojej, możesz złożyć skargę do GENUINE HACKERS, pisząc na adres [email protected] lub dzwoniąc na WhatsApp +1 (260) 2183592, a oni chętnie Ci pomogą.

Komentarz: JohnStoner1212
2014-06-08
17:56

zaqrwe Junior

Wie ktoś jakie dokładnie trzeba mieć wymogi do zawarcia przymierzy? Mam karmę wysoko na +, dużą armię i nie mogę zawrzeć przymierzy z elfami ani niziołkami, odrzucają moją propozycję zawsze. U niziołków to odpowiedź "Słyszeliśmy, że zawarłeś kilka przymierzy", a nie zawarłem żadnego w tej mapie. Gram łowcą hersztem, dyplomacja na poziomie 3.

Komentarz: zaqrwe
2013-06-04
00:31

Mister46 Junior

Po najnowszym patchu mam problem z uzdrowicielami nie mogą używać leczenia miał tak ktoś?

Komentarz: Mister46
2013-05-26
15:57

djmaciek Pretorianin

ok, sprawdzę na większych mapachm chociaz ja robię tak, ze eksploruję w obrebie własnej stolicy i potem przy wylevelowanym herosie i sporej ilości geldu zabezpieczam stolicę i dopiero huzia na józia.

Komentarz: djmaciek
2013-05-26
10:23

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@ djmaciek

Taka taktyka może sprawdzać się na małych mapkach z 1-2 przeciwnikami, ale na większych nie ma racji bytu. Kiedy będziesz walczył z jednym wrogiem daleko od stolicy, drugi Ci ją zdobędzie.

Komentarz: MiszczCzarny
2013-05-26
09:46

djmaciek Pretorianin

już o tym pisałem wcześniej, że można shardy zdobywać grając wyłącznie jednym hero, to niektórzy niedowierzali...

Komentarz: djmaciek
2013-05-25
12:39

zanonimizowany350050 Pretorianin

Wszystko fajnie tylko ze niestety jedyna dobra taktyka to robienie zwiada w celu szybkiej eksploracji/zbierania funduszy a nastepnie solowego wojownika (hipertanka) - sprawdzone i przetestowane - solo wojownik vs 12x smoki (lv.16).
Niczym innym nie da sie tego zrobic a robienie armii, szkolenie jej i straty 90% mijaja sie z celem.

Komentarz: zanonimizowany350050
2013-05-24
17:42

beowulf117 Generał

beowulf117
👍

Świetnie

Komentarz: beowulf117
2013-05-24
14:40

zanonimizowany380842 Legend

Gra już dostępna w polskiej wersji językowej ;)

Komentarz: zanonimizowany380842
2013-05-24
14:24

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

@ kapciu

Ziom, te informacje znajdują się w poradniku. Kliknij na odnośniki do poszczególnych klas. :)

Komentarz: MiszczCzarny
2013-05-24
11:26

kapciu Generał

kapciu

To jeszcze małe uzupełnienie poradnika ode mnie:
Klas bohaterów jest o wiele więcej a niżeli podaje poradnik.

Każda z klas podstawowych ma dwa rozwinięcia.
Jedno następuje na 10 lvlu (dobieramy specjalizacje), drugie na 20 (specjalizacja samoczynnie sie ulepsza). Ponadto umiejętności wymienionych w poradniku nie można sobie ot tak dowolnie rozwijać. By np. wymaksować umiejętności wojownika potrzebujemy specjalizacji Berserkera.

Poniżej rozwinięcia i umiejętności przypisane tylko danych specjalizacjom:
A jeszcze niżej legenda - wyjaśnienia do dodatkowych umiejętności, typu berserker, smite evil.

Wojownik (Warrior)

Berserker: Berserk 3
Chieftain: Berserk 8
Wszystkie umiejętności Wojownika można rozwinąc do poziomu 5
Rozwinięcia umiejętności podstawowych pozostają te same we wszystkich ulepszonych specjalizacjach.

Slayer: Poison attack 2, Poison shot 2, Precise strike 2
Master Slayer: Poison attack 4, Poison shot 4, Precise strike 4
Mozna rozwijac umiejętności Wojownika i Zwiadowcy do poziomu 3.

Holy Knight: Smite evil 1, First aid 3
Champion: Smite evil 3, First aid 3, Reincarnation (bardzo przydatna umiejętność, powoduje odrodzenie sie bohatera z full hp po jego śmierci, działa raz na bitwę)
Można rozwijać umiejętności Wojownika i Dowódcy do poziomu 3.

Dark Knight: Soul Stealing 3
Death Knight: Soul Stealing 8
Można rozwijać umiejętności Wojownika i Maga do poziomu 3.

Zwiadowca (Scout)

Adventurer: Fast swap (zmiana broni bez utraty tury), +50% złota i gemów z lokacji, x2 złota z questów;
Mercenary: Fast swap, +100% gold and gems from locations, x2 gold from quests, +2 speed, +3 initiative
Można rozwijać umiejętności Wojownika i Zwiadowcy do poziomu 3.

Archer: Doubleshot (podwójny strzał);
Sharpshooter: Doubleshot (obnizony koszt staminy)
Wszystkie umiejętności Zwiadowcy można rozwinąc do poziomu 5

Ringleader: +3 looting skill, +25% plunder, +1 mobility
Raider: +6 looting skill, +50% plunder, +2 mobility (looting skill powiększa ilość łupu po walce, ponadto zwiększa szansę na magiczny przedmiot)
Można rozwijać umiejętności Dowódcy i Zwiadowcy do poziomu 3.

Ranger: +10 exploration speed, +1 sabotage efficiency.#, +1 number of sabotage
Pathfinder: +20 exploration speed, +2 sabotage efficiency, +1 number of sabotage
Można rozwijać umiejętności Maga i Zwiadowcy do poziomu 3.

Dowódca (Commander)

Warlord: Troop armor +1
Battlemaster: Troop armor +2, Troop regen +1
Można rozwijać umiejętności Wojownika i Dowódcy do poziomu 3.

Tactician: Troop missile attack +1, Initiative +1
Strategist: Troop missile attack +4, Initiative +2
Można rozwijać umiejętności Zwiadowcy i Dowódcy do poziomu 3.

General: Troop attack +1, Troop counterattack +1
Marshal: Troop attack +2, Troop counterattack +2
Wszystkie umiejętności Dowódcy można rozwinąć do poziomu 5

Priest: Troop resistance +1, Troop morale +2
High Priest: Troop resistance +2, Troop morale +4 (wszystkie dodatkowe bonusy kumulują sie z tymi z podstawowych umiejętności)
Można rozwijać umiejętności Maga i Dowódcy do poziomu 3.

Mag (Wizard)

Battlemage: Resistance +2, resistance negation +2 (effectively +2 Thuamaturgy skill)
War Wizard: Resistance +4, resistance negation +4 (effectively +4 Thuamaturgy skill)
Można rozwijać umiejętności Maga i Wojownika do poziomu 3.

Necromancer : Summoning power +2, -25% gem cost for spells, +1 to max undead rank
Master Necromancer: Summoning power +4, -50% gem cost for spells, +2 to max undead rank (zwiększa atak i obronę przywołańców)
Można rozwijać umiejętności Zwiadowcy i Maga do poziomu 3.

Enchanter: Spell duration +3
Master Enchanter: Spell duration +6
Można rozwijać umiejętności Maga i Dowódcy do poziomu 3.

Mage: Spell power +2
Archmage: Spell power +2, cast 2 spells per round (dwa czary w ciągu tury!)
Wszystkie umiejętności Maga można rozwinąc do poziomu 5

Legenda do umiejetności:
Berserker: Jednostka wpada w szał. Jej atak zostaje powiększony o wartość umiejętności, nie działają efekty ran i morale.
Poison Attack: zatruwa przeciwnika w ataku bezposrednim powodując obrażenia równe wartości umiejetności przez okres 3 tur
Poison Shot: zatruwa przeciwnika w ataku dystansowym powodując obrażenia równe wartości umiejetności przez okres 3 tur
Precise Strike: ignoruje obronę w zwarciu przeciwnika o wartość umiejetności
Smite evil: zadaje zwiekszone obrażenia jednostkom o złej karmie
First aid: zwiększa szybkość regeneracji zdowia podczas odpoczynku. Dodatkowo powiększa szybkość regeneracji jednostki na mapie strategicznej.
Soul Stealing: kazda zabita jednostka powoduje odzyskanie zdrowia o wartość umiejętności

Komentarz: kapciu

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl