Święta magia | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata
Aktualizacja:
Sacred Magic [Święta magia]
Ikona | Nazwa czaru | Poziom | Koszt | Przerwa | Działanie | Komentarz |
![]() | Chalice of Life [Kielich życia] | I | 15 kryształów | 4 tury | Przywraca 5 punktów życia wybranemu bohaterowi i całej jego armii. Nie działa na nieumarłych i maszyny. | 5 punktów to niezbyt wiele, ale koszt tego rytuału jest naprawdę bardzo rozsądny. W początkowych fazach gry pozwala na zaoszczędzenie kilku tur, które w innym wypadku zostałyby poświęcone na leczenie jednostek. |
![]() | Heavenly Light [Niebiańskie światło] | II | 30 kryształów 1 mandragora | 10 tur | Uzdrawia 30% punktów życia wszystkich jednostek w danej prowincji i podnosi ich morale o 5. Ponadto zwiększa zadowolenie mieszkańców o 2 i znacząco polepsza przyrost ludności. Działa przez 10 tur. | Zaskakująco przydatny rytuał, dużo lepszy niż konkurencyjna Extravaganza. Warto z niego korzystać w prowincjach o wysokim ryzyku buntu lub do leczenia dużych, pokiereszowanych armii. |
![]() | Heavenly Guards [Niebiańska straż] | III | 50 kryształów 1 arkanit | 10 tur | Tworzy w danej prowincji straż pegazów, która będzie jej bronić przed wrogami i odkrywać okoliczne tereny. Zwiększa zadowolenie ludności o 2. Nie można rzucać na oblężoną lub chronioną prowincję. | Straż jest zaskakująco silna, a bonus w postaci dodatkowego zadowolenia to potężna przewaga. Warto zainwestować w ten rytuał, kiedy spodziewamy się najazdu lub mamy problem z buntownikami. |
![]() | Gifts of Heaven [Dary niebios] | IV | 100 kryształów 1 Dionium | 20 tur | Można wybrać jeden efekt: a) 500-900 złota b) 150-250 kryształów c) Przedmiot: 70% - poziom IV, 30% - poziom V d)+ 5 do zadowolenia w prowincji | Jeśli w którejś prowincji mamy wyjątkowo duży problem z zadowoleniem, powinniśmy zainwestować w ten rytuał. Pozwala on też na podreperowanie budżetu, ale pod koniec rozgrywki nie jest to zwykle aż tak istotne. |
0
- Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry
- Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry
- Rytuały
- Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata
- Czarodziejstwo | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata
- Święta magia | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata
- Czarnoksięstwo | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata
- Nekromancja | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata
- Magia żywiołów | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata
- Magia chaosu | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata
- Rytuały
- Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zaqrwe Junior
Wie ktoś jakie dokładnie trzeba mieć wymogi do zawarcia przymierzy? Mam karmę wysoko na +, dużą armię i nie mogę zawrzeć przymierzy z elfami ani niziołkami, odrzucają moją propozycję zawsze. U niziołków to odpowiedź "Słyszeliśmy, że zawarłeś kilka przymierzy", a nie zawarłem żadnego w tej mapie. Gram łowcą hersztem, dyplomacja na poziomie 3.
Mister46 Junior
Po najnowszym patchu mam problem z uzdrowicielami nie mogą używać leczenia miał tak ktoś?
djmaciek Pretorianin
ok, sprawdzę na większych mapachm chociaz ja robię tak, ze eksploruję w obrebie własnej stolicy i potem przy wylevelowanym herosie i sporej ilości geldu zabezpieczam stolicę i dopiero huzia na józia.
MiszczCzarny Pretorianin

@ djmaciek
Taka taktyka może sprawdzać się na małych mapkach z 1-2 przeciwnikami, ale na większych nie ma racji bytu. Kiedy będziesz walczył z jednym wrogiem daleko od stolicy, drugi Ci ją zdobędzie.
djmaciek Pretorianin
już o tym pisałem wcześniej, że można shardy zdobywać grając wyłącznie jednym hero, to niektórzy niedowierzali...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.