Nekromancja | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata
Aktualizacja:
Necromancy [Nekromancja]
Ikona | Nazwa czaru | Poziom | Koszt | Przerwa | Działanie | Komentarz |
![]() | Walking Dead [Chodząca śmierć] | I | 10 kryształów | 4 tury | Do wybranego bohatera dołącza jeden niskopoziomowy szkielet lub zombie. | Zupełnie nieprzydatny rytuał - jeśli nasz czarodziej posiada czar Raise Skeleton [Przyzwij szkielet] albo Raise Zombie [Przyzwij zombie], to bez trudu zdobędzie więcej (lepszych!) sług. |
![]() | Deadly Horror [Śmiercionośny lęk] | II | 15 kryształów 1 mandragora | 10 tur | Zmniejsza morale wrogiej armii o 7. Zadowolenie w zaczarowanej prowincji spada o 2 na 10 tur. | Dzięki temu rytuałowi można upierdliwić nieco życie przeciwnikowi - ale tylko ze względu na możliwy bunt w zaczarowanej prowincji. Samo zmniejszenie morale zwykle niewiele daje - wróg zbytnio na tym nie ucierpi. |
![]() | Undead Uprising [Powstanie umarłych] | III | 50 kryształów 1 arkanit | 10 tur | W wybranej wrogiej prowincji dochodzi do powstania umarlaków. Jeśli nieumarli wygrają, obszar zamieni się w opuszczoną ziemię niczyją. | Umarli nie są zbyt silni, ale radzą sobie ze słabymi strażami (prowincje pozbawione ochrony zajmują od razu). Przydaje się to, jeśli nie zamierzamy przejmować prowincji wroga, lecz całkowicie ją zniszczyć. Warto używać tego rytuału na polach z cennymi surowcami - to podkopie gospodarkę przeciwnika. |
![]() | Pestilence [Zaraza] | IV | 140 kryształów 1 czarny lotos | 13 tur | Zabiera 50% punktów życia wszystkim żywym istotom na danym obszarze. Zabija większość mieszkańców pola i obniża ich zadowolenie. Ten rytuał można odprawić jedynie na zamieszkanej, wrogiej prowincji. | Rytuał idealny do zastosowania przed bitwą, pozwalający na łatwe pokonanie wroga i przejęcie jego włości. W połączeniu z zaklęciami bitewnymi zatruwającymi wrogów lub umiejętnością Scout [Podchody] stanowi to zabójczą kombinację. |
0
- Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry
- Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry
- Rytuały
- Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata
- Czarodziejstwo | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata
- Święta magia | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata
- Czarnoksięstwo | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata
- Nekromancja | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata
- Magia żywiołów | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata
- Magia chaosu | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata
- Rytuały
- Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zaqrwe Junior
Wie ktoś jakie dokładnie trzeba mieć wymogi do zawarcia przymierzy? Mam karmę wysoko na +, dużą armię i nie mogę zawrzeć przymierzy z elfami ani niziołkami, odrzucają moją propozycję zawsze. U niziołków to odpowiedź "Słyszeliśmy, że zawarłeś kilka przymierzy", a nie zawarłem żadnego w tej mapie. Gram łowcą hersztem, dyplomacja na poziomie 3.
Mister46 Junior
Po najnowszym patchu mam problem z uzdrowicielami nie mogą używać leczenia miał tak ktoś?
djmaciek Pretorianin
ok, sprawdzę na większych mapachm chociaz ja robię tak, ze eksploruję w obrebie własnej stolicy i potem przy wylevelowanym herosie i sporej ilości geldu zabezpieczam stolicę i dopiero huzia na józia.
MiszczCzarny Pretorianin

@ djmaciek
Taka taktyka może sprawdzać się na małych mapkach z 1-2 przeciwnikami, ale na większych nie ma racji bytu. Kiedy będziesz walczył z jednym wrogiem daleko od stolicy, drugi Ci ją zdobędzie.
djmaciek Pretorianin
już o tym pisałem wcześniej, że można shardy zdobywać grając wyłącznie jednym hero, to niektórzy niedowierzali...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.